Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik ben in handen gekomen can Green Grenades van 320mg. Nu leek mij het gister wel leuk om te nemen (de laatste keer was in 2016). Ben eerst gegaan voor 1,5mg/kilo. Ben een slanke jongen en dit kwam dus uit op 106,5 gram. 106.5 / 320 = 0,333. Ik heb dus zo goed mogelijk mijn best gedaan om de pil in drieën te delen. Ingenomen met wat fruitsap en.. Na een uur nog steeds niks. Toen besloten om nog 1/3e van de pil bij te nemen, en iets later dus nog het laatste deel. Ik heb me eventjes echt heerlijk gevoeld en dat was het waard. Mijn vraag is echter: als ik dit over een jaar o.i.d. weer wil doen; moet ik me dan nog steeds houden aan 1,5 mg/kilo? Het leek nanelijk niks te doe. Ergens toen ik de tweede en derde helft in had genomen kwamen de butterflies (alsnog niet heel heftig maar het voelde wel goed.) Is mijn natuurlijke tolerantie gewoon hoog (ik heb veel geëxperimenteerd met Oxy) of kickte het pas HEEL laat in ? Ik heb ook hwt gevoel dat het beter had geweest als ik meer in één keer had genomen, en dus helemaal niet bijpakt had. Hoop dat jullie me wat advies kunnen geven want ik wil hieraan nog veel plezier leven! (Maximaal 2 keer per jaar)"
"Ah, wat natuurlijk ook kan is dat de pillen geen 320 mg zijn. Ik laat ze morgen testen."
"Bedankt voor jullie antwoorden. Ik laat ze zo spoedig mogelijk testen. Wat betreft bijpakken: is het beter om gewoon in één keer een "goede" (dit verschilt natuurlijk extreem per pil en persoon) of kan het geen kwaad om later bij te pakken? Zoals ik dus heb gedaan."
"Edit: solved. Verwijder maar!"
"Ik had hiervoor nog maar drie keer MDMA gebruikt. En daar zat telkens meer dan een jaar tussen. Dus de pillen zijn absoluut geen 320mg (de meest logische conclusie) of ik kan de titel 'Anti-MDMA Man' claimen. Bedankt voor jullie antwoorden, ik kan ze morgen laten testen."
"Legio Patria Nostra zei: En hier kom ik even een duit in dit zakje doen... De pijnbestrijding, zoals je deze gekregen hebt, daarvan deugt geen flikker. Nee. Ik ga het toelichten. 12 x oxcycontin, want dat is wat je gekregen hebt, is eigenlijk ridicuul. Jazeker. Echt waar. Waarom heeft men hiervoor gekozen. Het legt bij jou ontzettend veel stress neer. Jij zal zeer waarschijnlijk de hele dag bezig zijn met: wanneer weer de volgende dosis, is het weer zover? Waarom kiest men niet voor oxcycodon, Langwerkend? Of, beter nog, een eenmaal daagse dosis methadon? Dat is ook een pijnstiller! 12 x 10 mg is dus 120 mg per dag. Dat lijkt me veel, maar, als dat nodig is, klaarblijkelijk is dit zo, so be it. en nu komt er een ha in beeld, die zomaar even de helft in 1 x afbouwt, op eigen inzicht? Toegeeft mind you, van pijnbestrijding niets af te weten, en laat het daar dan maar bij? laat jou in de shit zitten??! Dan zeg ik, ik ben uitdrukkelijk géén arts! Maar wel ervaringsdeskundige in deze materie! Dat het godverdomme toch niet veel gekker moet gaan worden! In jouw geval zou ik het navolgende doen: Bij een pijnaanval ga jij via de huisartsenpost naar de SEH. Dus, jullie zorgen ervoor, dat je hoe dan ook, naar de SEH verwezen wordt. anders maak je veel eigen kosten.. dus, verwijzen! En daar leg je deze ellende op tafel. Alles. De meer dan idiote afbouw van 50% op basis van een inzicht van een h.a. die niets weet van pijnbestrijding, hoe kan dit eigenlijk, En je zegt, dat dit zo niet verder meer kan. Jullie zoeken HULP En daarom zijn jullie daar. Moeten er dan eerst ongelukken gebeuren godverdomme. Ik ben zelf woest over zoveel onkunde in het kwadraat. En dan dit nog. Ga niet zelf medicatie verzinnen. Niet zomaar. Doe veel onderzoek, lees veel op internet daarover. Dan kan je voorkom dat je meteen onder de tafel geluld wordt. Zo zou ik het aanpakken. O ja. Ik heb ook een bypassoperatie mogen ervaren. Met problemen....ja. Ik heb in 8 maanden 3 x een k8jk operatie gehad. Ik hoop van ganser harte dat je hiermee wat kunt. Dit kan echt niet... Klik om te vergroten... Maar Oxycontin is langwerkende Oxycodon."