#1
Als je na de piek moet kotsen dan heb je teveel gehad denk ik.
Hm, heb dat nog niet eerder gehoord. Meeste mensen ervaren het als een opluchting.
Misschien zit er een stofje in waar ze niet lekker op reageert...
Ze had het idd ook met 6 APB!Meeste mensen die kotsen, doen dat in de opkomst. Vind het in dit verhaal wel bijzonder dat het na de piek gebeurt. Kan me voorstellen dat iemand dan klaar is met de party.
Anyway, iedereen reageert anders... Ik ga zelf vrij snel over m’n nek, zowel bij migraine als van drugs (bij XTC dan net nog nooit gehad, wel bij de come up van 6-APB), of teveel alcohol... maar ik ken ook mensen die zich al zo lang ze kunnen herinneren niet gekotst hebben. Kan me daar helaas vrij weinig bij voorstellen. xD Al kan het vaak ook juist wel de misselijkheid grotendeels wegnemen inderdaad...
Zelf heb ik ook een vriendin met dit probleem, hierom neemt ze ook geen xtc meer. Met mdma kristallen heeft ze nergens last van
Zou goed kunnen?! Eigenlijk ben ik er nooit bij als ze wat gebruikt, maar ze heeft het met verschillenden pillen. Misschien een onprettige reactie op het opvulmiddel? Zwakke maag?Dat lijkt me dan eerder toeval, als dat geteste pillen waren en er zat gewoon MDMA in zonder andere rare stoffen. Of misschien een verschil in sterkte tussen de pillen en de kristallen... En/of manier van toedienen, dat ze bijvoorbeeld in één keer meer inneemt met een pil, en automatisch geleidelijker als ze de kristallen/het poeder gebruikt. Want uiteindelijk blijft de werkzame stof precies dezelfde natuurlijk.
Het werkt wel bij velen maar pas op: ik ging juist kotsen van de combi Omeprazol en xtc.MDMA (en andere stimulerende middelen) kunnen irriterend zijn voor de maag. Soms wordt daarom geadviseerd om vóór inname van de MDMA-kristallen (in een capsule of bommetje) of een xtc-pil een tablet met omeprazol te slikken. Omeprazol is een maagzuurremmer die vrij verkrijgbaar is bij de drogisterij. Wel even de bijsluiter lezen uiteraard.
Daarnaast helpt het meest om de dosering laag te houden (liefst niet meer dan 125 millgram per gebruiksmoment / avond), om te MDMA niet in te nemen op volle maag en om niet te veel water te drinken. Daarvoor worden hierboven al prima tips gegeven, voornamelijk door @KevinHenni
Teveel gebruikt in het verleden? Ik word er ook ziek van maar heb het dan ook vreselijk misbruikt.Zou iemand mij kunnen verklaren. Waarom iemand uit mijn groep die 3jaar goed is gegaan op x nou na xtc gebruik altijd buikgriep krijgt (dus zeker 3tot4 dagen een demon uit zijn lijf te verdrijven zo hard moet die dan nekken) we doen er al lang research na maar we komen er maar niet uit. Waarom had hij hier eerst nooit last van en nu in een x wel. Deze jongen gebruikt natuurlijk niet meer maar ik vind het maar raar.
Zou het kunnen dat zijn eigen weerstand is afgenomen? Zo'n avondje lekker spacen vraagt vrij veel van je lichaam. Zelf merk ik ook dat ik dan een stuk vatbaarder ben voor een griepjeZou iemand mij kunnen verklaren. Waarom iemand uit mijn groep die 3jaar goed is gegaan op x nou na xtc gebruik altijd buikgriep krijgt (dus zeker 3tot4 dagen een demon uit zijn lijf te verdrijven zo hard moet die dan nekken) we doen er al lang research na maar we komen er maar niet uit. Waarom had hij hier eerst nooit last van en nu in een x wel. Deze jongen gebruikt natuurlijk niet meer maar ik vind het maar raar
Beetje rare uitspraak zonder de puurheid van de mdma in die xtc pillen te weten. In principe kan die net zo puur zijn.Pure mdma kristallen hebben zeker veel betere kwaliteit dan xtc pills die “alleen mdma bevatten”.
Ten eerste, er is ook nog zoiets als verschillende uitwerkingen op verschillende personen.Wellicht heeft iemand gemerkt:
- wij nemen twee verschillende pillen (kleur, tekening erop) die “alleen mdma bevatten”
- wij nemen hetzelfde hoeveelheid in mg
En het effect die wij krijgen, is anders.
Bij mdma in kristallen gebeurt dat niet.
Dat slaat nergens op.De meeste mensen geven hun voorkeur aan xtc pils , die sterker, en meer euforisch lijken.
Ja, vervuilde stuff lijkt altijd meer euforisch.
😂
Zoals @Mindless al zegt, De helft van je informatie is echt gewoon fout. Mdma is Mdma, de vorm waarin je het neemt maakt geen reet uit voor de uitwerking. Het enige verschil is de manier van opname en de doseringen die je neemt bij beide vormen. Bij het nemen van Mdma poeder nemen mensen vaak een likje in de vorm van een natte vingertop, dit is meestal een lagere dosering dan wanneer je een halve of hele xtc pil neemt. Dit resulteert in een wat rustigere trip. Dit heeft echt niks met de ''puurheid'' van de Mdma te maken.... twee pillen met dezelfde hoeveelheid Mdma doen exact hetzelfde, met als enige verschil de manier waarop elk persoon het verwerkt.Pure mdma kristallen hebben zeker veel betere kwaliteit dan xtc pills die “alleen mdma bevatten”.
Na het testen indien ~79% puur ipv beloofde ~84% dan het is ook een uitstekende kwaliteit.
Hoe puur is mdma die in de pil zit? De test laat zien alleen de hoeveelheid, in mg. Die per pil kan verschillen. Bij sterke pillen 200+ in één zit bijv. 219 mg en in de andere 235.
Verder, de test laat zien alleen psychoactieve/gevaarlijke stoffen. Wat voor bindmiddelen/niet psychoactieve stoffen zitten er in die pil, weten wij niet.
Wellicht heeft iemand gemerkt:
- wij nemen twee verschillende pillen (kleur, tekening erop) die “alleen mdma bevatten”
- wij nemen hetzelfde hoeveelheid in mg
En het effect die wij krijgen, is anders.
Bij mdma in kristallen gebeurt dat niet.
De meeste mensen geven hun voorkeur aan xtc pils , die sterker, en meer euforisch lijken.
Ja, vervuilde stuff lijkt altijd meer euforisch.
😂
Natuurlijk de puurheid de manier van synthese speelt ook een grote rol, en wat voor bindmiddelen worden gebruikt.
Het is altijd handig om 1 uur vóór de trip 200mg magnesium in te nemen+ 1000 mg vit. C ; na afloop van de trip mag nog een glaasje sinaasappelsap, voor extra vit. C
Vóór de trip minimaal een uur of 4 niet eten.
Wenselijk alleen vegetarisch voedsel, een dag van te voren, en de dag van de trip; geen vlees in iedere geval.
Na de trip , voor het slapen gaan - melatonine.
Volgende dag s avonds (maar minimaal 12 uur na afloop van de trip) 5htp 100 mg
5htp mag nog een paar dagen, kan geen kwaad.
Mensen die de volgende dag het als heel zwaar ervaren, kunnen beter 300mg lyrica die dag nemen.
Hier bedoeld als neuroprotector.
Dosering, eerste keer, dames 1mg per kilo lichaamsgewicht , heren 1,5 mg per kg lichaamsgewicht.
Daarna, dames 1-1,5 mg per kg
Heren 1,5-2 mg per kg
Of zelf kijken, wat het meest prettige effect heeft
Na enige ervaring precies uitrekenen is niet nodig.
100-120 mg en over 1,5-2 uur + 50-60 mg (indien verlengen van de trip gewenst) is meest gebruikelijke dosering bij mannen.
Bij de dames verschilt optimale dosering heel erg. Maar altijd laag beginnen.
Magnesium, vit C, 5HTP - minimaal wat er echt moet. Vetzuur, vit B, etc - kan geen schade.
Goede kwaliteit stuff, goed voorbereid (dieet, vitamines) juste hoeveelheid (niet te veel) mdma , en nog steeds misselijk/overgeven?
Beter dan niet gebruiken, denk ik.
Het lichaam is tegen 😊.
Zeker misbruikt. Maar ik alles nog wel een maatje meer en word er niet ziek van. Met pep krijg hij gag reflex met slikken had die vroeger ook niet. Bij hem was het gewoon in een x van nergens last van naar ziek op alles.Teveel gebruikt in het verleden? Ik word er ook ziek van maar heb het dan ook vreselijk misbruikt.
Ja daar heeft het zeker mee temaken en slechte hygiëne bij de wcs etc. Maar vind het raar dat die omslag in een x na 3 jaar zo is gekomen. Van in een x geen ellende naar niks meer kunnen gebruiken.Zou het kunnen dat zijn eigen weerstand is afgenomen? Zo'n avondje lekker spacen vraagt vrij veel van je lichaam. Zelf merk ik ook dat ik dan een stuk vatbaarder ben voor een griepje
Ieder lichaam reageert weer anders op drugs. Ikzelf krijg bij een hele lage dosis speed (lichte) hallucinaties en waangedachten maar in mijn kennis kring ben ik de enigste hier mee. Hoe het ineens uit het niks komt bij hem zullen we waarschijnlijk nooit weten, maar misschien kan een tijdje niks gebruiken helpen?Zeker misbruikt. Maar ik alles nog wel een maatje meer en word er niet ziek van. Met pep krijg hij gag reflex met slikken had die vroeger ook niet. Bij hem was het gewoon in een x van nergens last van naar ziek op alles.
Als je bij lage doseringen speed die symptomen krijgt zal ik je adviseren om daar echt mee stoppen, dat is echt een psychose die op de loer ligt.Ieder lichaam reageert weer anders op drugs. Ikzelf krijg bij een hele lage dosis speed (lichte) hallucinaties en waangedachten maar in mijn kennis kring ben ik de enigste hier mee. Hoe het ineens uit het niks komt bij hem zullen we waarschijnlijk nooit weten, maar misschien kan een tijdje niks gebruiken helpen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."