#1
Hey mensen,
Ik heb een paar x XTC gebruikt met een vriendin van mij. Op het begin gaat het altijd goed maar na het hoogte punt moet ze altijd overgeven..we hebben alles geprobeerd.. goed eten van te voren/niet goed eten van te voren. De xtc kapot stampen en in poedervorm opdrinken. Hele klein beetjes bijnemen etc etc etc en elke keer gebeurt het weer.. iemand enig idee hoe dit komt? Misschien wat tips? š we willen wel af en toe genieten. Dit gaat steeds om een kleine dosering van ongeveer 125mg op een avond.
Hoor graag van jullie!
Ik heb een paar x XTC gebruikt met een vriendin van mij. Op het begin gaat het altijd goed maar na het hoogte punt moet ze altijd overgeven..we hebben alles geprobeerd.. goed eten van te voren/niet goed eten van te voren. De xtc kapot stampen en in poedervorm opdrinken. Hele klein beetjes bijnemen etc etc etc en elke keer gebeurt het weer.. iemand enig idee hoe dit komt? Misschien wat tips? š we willen wel af en toe genieten. Dit gaat steeds om een kleine dosering van ongeveer 125mg op een avond.
Hoor graag van jullie!