Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Cenforce valt toch onder het “kopje” kamagra?"
"Hey mensen, Ik heb een paar x XTC gebruikt met een vriendin van mij. Op het begin gaat het altijd goed maar na het hoogte punt moet ze altijd overgeven..we hebben alles geprobeerd.. goed eten van te voren/niet goed eten van te voren. De xtc kapot stampen en in poedervorm opdrinken. Hele klein beetjes bijnemen etc etc etc en elke keer gebeurt het weer.. iemand enig idee hoe dit komt? Misschien wat tips? 😁 we willen wel af en toe genieten. Dit gaat steeds om een kleine dosering van ongeveer 125mg op een avond. Hoor graag van jullie!"
"Snuffelaar zei: Gemberthee Klik om te vergroten... Van te voren drinken?"
"Spyro zei: Heb dat ook altijd. Ga daarna altijd super lekker. Zou me niet teveel zorgen maken, komt vrij veel voor. Als het opkomt is het gewoon vaak veel voor je lichaam met als reactie dat je moet overgeven. Klik om te vergroten... Na het kotsen is ze echt niet meer opgang te krijgen en is het echt klaar met de party"
"Rivalrie zei: 125 is niet laag trouwens. Zeker niet voor een vrouw. Klik om te vergroten... Ze is 64kg dus 125 valt opzich wel mee toch?"
"Roze Olifant zei: Meeste mensen die kotsen, doen dat in de opkomst. Vind het in dit verhaal wel bijzonder dat het na de piek gebeurt. Kan me voorstellen dat iemand dan klaar is met de party. Anyway, iedereen reageert anders... Ik ga zelf vrij snel over m’n nek, zowel bij migraine als van drugs (bij XTC dan net nog nooit gehad, wel bij de come up van 6-APB), of teveel alcohol... maar ik ken ook mensen die zich al zo lang ze kunnen herinneren niet gekotst hebben. Kan me daar helaas vrij weinig bij voorstellen. xD Al kan het vaak ook juist wel de misselijkheid grotendeels wegnemen inderdaad... Klik om te vergroten... Ze had het idd ook met 6 APB!"
"@Mindless normaal gesproken alleen op festivalletjes. Om de 2/3 maand. Laat er dus behoorlijk wat tijd tussen zitten omdat als ik het vaker doe ik niet echt meer geniet van het gevoel (tolerantie word hoger) ik doseer normaal gesproken veel lager.. verder drink ik bijna nooit alcohol en blijf ik best vaak een weekendje thuis (omdat ik weet dat ik moet herstellen) toch bedankt voor jullie reactie."
"Nee maar zit ik hier met een paar wetenschappelijke dokters te chatten of met mensen die serieus naar feestjes toe gaan?"
"Tolerantie word te hoog?"
"Blauweaap zei: Zijn tolarantie is fuckt. Het is al telaat wss hij streeft ook naar het uiterste dat gaat die nou niet meer met 1 pilleke bereiken. Klik om te vergroten... Lukt jou dat wel met 1 pilleke?"