Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat voor mij een trip beter maakt is het zorgen dat je diezelfde dag van trippen niks te doen hebt, net zoals de dag erna. En begrijp me niet verkeerd XTC is geweldig maar hype het niet te veel op, voor mij viel het dan altijd tegen. Ga iedere trip in met een 'fresh' mindset dat je weer een nieuw avontuur gaat beleven en niet terug vult naar de vorige."
"De Dunne zei: [ Ik heb wel een vraag voor je. Eigenlijk niet zo zeer voor jou persoonlijk maar een vraag aan iemand Ik vraag me dan af waarom mensen niet op internet gaan zoeken naar wat xtc is, wat het met je doet en wat de risico’s zijn. Tegenwoordig hebben we allemaal een mobiel bij ons en zoeken de meest onbelangrijke dingen op internet op de hele dag. Waarom dan niet eerst dit ook checken voor je gaat gebruiken? Klik om te vergroten... (Ik zeg niet dat dit bij iedereen het geval is geweest) Maar we hebben allemaal wel die ene vriend gehad die er 'veel' vanaf wist, en waarvan we dacht dat hij/zij wist wat hij/zij deed. Dus deed je maar gewoon mee. En tuurlijk had je je eigen research moeten doen, maar niet ieder jongeren brein steekt zo in elkaar. Zelf ben ik ook een week verschrikkelijk depressief geweest na een avondje trippen op xtc/mdma, en dacht ik van dit hoort volgensmij niet. En toen er pas achter gekomen dat het niet bepaald oke is om 3 pillen op een avond te gebruiken. Het zijn lullige foutjes met grote gevolgen."
"De Dunne zei: Bij mij ook hoor. Ik heb ook van alles pas later opgezocht. Sowieso was er nog geen internet toen, althans, het was er wel maar lang niet zoals we nu kennen en zo goed als niemand had een pc thuis. Ik heb hier op df ook een hoop geleerd! Klik om te vergroten... Hoe leerde mensen er vroeger dan over? Boeken etc, of was het meer dat er meer onbekent dan bekent is en dat was een onzekerheid waar je maar mee moest omgaan?"
"Maar even voor het on topic deel. Ik krijg echt geen neuro-science op school, maar uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat je het waarschijnlijk op tijd hebt door gehad, dat je even snel normaal moest gaan doen. Ook uit die ervaring kan ik je vertellen dat die extra 500 mg je avond echt niet leuker maakt"
"Snuifduif00 zei: en over die extra 500mg mdma gesproken geef ik je gelijk in . Vaak was het ook enkel met de instelling om gewoon lekker vager te worden , niet wetende dat mdma hier eigenlijk niet bedoeld voor is . Dusja de eerst volgende keer hou ik het op een lage dosis mdma en tegen het einde voeg ik wat 2cb toe . Klik om te vergroten... Heb je al eens over na gedacht er een ballonnetje bij de xtc te doen, of heb je dit al eens gedaan? Dit geeft ook wel iets vaags. Maar let op, hou het bij een paar ballonnen, zuig niet in je eentje die tank leeg."
"De Dunne zei: Er was weinig bekend. Ook waren pillen veel en veel minder sterk. Ik had geluk dat ik omging met de redelijk verstandige gebruikers. Klik om te vergroten... Aan hoeveel mg moet je dan denken? Was het aanbod (illegale) drugs zo groot? Je ziet soms namen voorbij komen op het forum waar de meeste mensen nog nooit van gehoord hebben."
"Kleine tip voor de volgende keer: nooit meer meenemen dan je van plan bent te nuttigen, dan kom je ook niet in de verleiding. Was druk vanuit je vriendengroep om niet nuchter te blijven? Nog een tip: maak een lekkere smoothie, haal wat vers fruit in de supermarkt of groenteboer. 2 vliegen in 1 klap, de deur uit en een drinkbare gezonden maaltijd."
"Je kan me altijd een berichtje sturen voor steun en/of motivatie! Zelf heb ik weinig ervaringen met verslavingen (op overmatig wiet gebruik na). Maar ben er voor je als je het nodig hebt👍"
"Macnreus zei: Blauwe aap, ik heb al honderd miljoen oefeningen gedaan maar niets werkt behalve drugs Klik om te vergroten... Drugs nemen om lekker te ademen is in mijn gedachten behoorlijk krom. Ik zou het waarderen voor wat het is, en er van genieten als je speed/mdma gebruikt."
"De Dunne zei: Ik heb zelf in die tijd niks anders als af en toe xtc/mdma , alcohol en wiet gebruikt. Ik was toen met niks anders bekend. Pillen waren zo tussen de 75 en 150 mg. Met 150 had je een “zware”. Klik om te vergroten... En als je tegenwoordig een pil van 150 mg koopt heb je een slechte..."