#1
L-Tryptofaan zit oa in banaan, lekker makkelijk ![:)]()
Psychedelibee zei:Klinkt niet heel normaal voor xtc eigenlijk wat jij beschrijft. Zijn je pillen getest? Heb zoiets nog nooit gehoord bij mdma gebruik.
Tijdloos zei:L-Tryptofaan zit oa in banaan, lekker makkelijk![]()
Ik vraag me eigenlijk meer af hoe het nu met TS gaat.. Ernstig slaaptekort kan flink problemen opleveren. Wellicht kun jij even een eigen topicje starten met vragen over de combi?bagger313 zei:Even een vraagje tussendoor,
Hoe kwam je op het idee een benzo te combineren met MDMA ( en hoe was het? )
Missyy23 zei:Klinkt misschien stom of overdreven, ( kan soms een aardige dramaqueen zijn)maar zou je jezelf niet even willen laten opnemen tot het weer wat beter gaat ? Ik ken je thuissituatie niet, maar hoe je je stemmingswisselingen beschrijft en dat je bijna suicidaal er van wordt lijkt het me niet goed om alleen te zijn, je eigen brein kan je aardig meer en meer in een depressie brengen en houden.
Sterkte iig![]()
Haarlemmermeer zei:Opname doen ze niet, omdat ik eigenlijk geen doodswens heb. Ik ben normaal gewoon 'happy.
De stemmingen zijn nu wel wat draaglijker geworden door het gebruik van benzodines.
Blijft moeilijk. De artsen spreken elkaar tegen, de een zegt wel 5 htp gebruiken, de ander niet aan de 5htp. Ik gebruik het dus nog een paar dagen en dan stop ik ermee. (Ik lijk me beter te voelen met 5htp, maar of het op langere termijn goed is, weet ik niet)
Het lastig te zeggen wat er precies fout zit in mijn hoofd aangezien de klachten (stemmingswisselingen) begonnen met coke, en pas veel heftiger werden toen ik dus een week na dat coke gebruik wat xtc nam (wat heel weinig was, en 7 wkn na mijn laatste xtc gebruik) daarnaast heb ik ook nog een oud trauma.
Het is dus nu beetje dagen uitzitten, slapen met slaapmiddelen en hopen dat het snel beter wordt. Eerlijk gezegd denk ik ook niet dat ik t maanden volhoudt zo. Volgende week krijg ik een advies van t ziekenhuis, bij mentrum loop ik ook, zeggen ze paniek/angstaanvallen.
Haarlemmermeer zei:Opname doen ze niet, omdat ik eigenlijk geen doodswens heb. Ik ben normaal gewoon 'happy.
De stemmingen zijn nu wel wat draaglijker geworden door het gebruik van benzodines.
Haarlemmermeer zei:Blijft moeilijk. De artsen spreken elkaar tegen, de een zegt wel 5 htp gebruiken, de ander niet aan de 5htp. Ik gebruik het dus nog een paar dagen en dan stop ik ermee. (Ik lijk me beter te voelen met 5htp, maar of het op langere termijn goed is, weet ik niet)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."