#1
iedereen doet het, blijf gewoon lekker verder praten en chill uhm gewoon.
Ik heb dit dus ook vaak gehad, dan had ik heel veel genomen en dan sliep ik half, of had ik ff een soort blackout. En in me hoofd leek het of iemand wat tegen me zei, en ik antwoordde ook. Maar dan was er niemand en dan besefte ik dat ook. Heb veel te veel genomen zondag. Zelfs benzos hielpen niet. Maar ik besefte dan ook dat ik alleen wasIk heb wel een aantal keren met XTC gehad dat ik een heel gesprek met mezelf hield. Het is 2 keer gebeurd toen ik in me eentje was, en op 1 avond een paar keer toen ik met iemand was.
Zo was het een keer dat ik wat uit de koelkast pakte, en vervolgens een hele tijd naast de koelkast een gesprek met mezelf voerde (zacht pratend). Dit tot ik opeens een helder moment had van "huh, ik ben alleen".
Toen ik samen met een ander was had ik hetzelfde, alleen toen dacht ik dat hij degene was die antwoordde, dat was ik dus zelf. En toen ik een keertje wat hardop zei was het van "Waar kwam dat vandaan?" of dat hij vroeg waar ik het over had. Dit is die avond nog wat keren gebeurd.
Gewoonlijk heb ik dit nooit, ik heb ook helemaal geen psychische klachten. Niet tijdens gebruik of daarbuiten.
Als me bericht niet duidelijk is moeten jullie het maar zeggen dan zal ik nog een poging doen![]()
Even een 13 jaar oud topic aanhalen haha! Ik heb dit overigens wel op keta in de comedown van mdma. Praten tegen voorwerpen of hardop tegen jezelfIk heb dit dus ook vaak gehad, dan had ik heel veel genomen en dan sliep ik half, of had ik ff een soort blackout. En in me hoofd leek het of iemand wat tegen me zei, en ik antwoordde ook. Maar dan was er niemand en dan besefte ik dat ook. Heb veel te veel genomen zondag. Zelfs benzos hielpen niet. Maar ik besefte dan ook dat ik alleen was
Vanadesse zei:Nouja, ik gebruik geen X, dus weet verder niets van dat soort verschijnselen, maar ik praat eigenlijk wel vaker met mezelf.. Als ik op de fiets zit en ik fiets langs weilanden en ben alleen dan ben ik wel zo dat ik hardop begin te lullen hoor.. of onder de douche ofzo.. Dan vermaak ik me meestal wel.. het is meer een teken van eenzaamheid op zo'n moment. Hoor je ook wel van mensen die in een isoleercel hebben gezeten voor een tijd, die beginnen daar ook vaak met in zichzelf te praten, maar dat is vrij natuurlijk.. Volgens mij praat een heel groot gedeelte in zichzelf onder de douche bijvoorbeeld.. Maar dat heeft natuurlijk verder niks met XTC te maken.
Ja, daarom heeft het ook verder niks met xtc temaken wat ik zei.. maarja.. :PSnoepautomaat zei:Maar ik heb het niet door, pas later. En ik heb ook gesprekken met mezelf zoals ik ze met iemand heb die ik niet zou kennen.Vanadesse zei:Nouja, ik gebruik geen X, dus weet verder niets van dat soort verschijnselen, maar ik praat eigenlijk wel vaker met mezelf.. Als ik op de fiets zit en ik fiets langs weilanden en ben alleen dan ben ik wel zo dat ik hardop begin te lullen hoor.. of onder de douche ofzo.. Dan vermaak ik me meestal wel.. het is meer een teken van eenzaamheid op zo'n moment. Hoor je ook wel van mensen die in een isoleercel hebben gezeten voor een tijd, die beginnen daar ook vaak met in zichzelf te praten, maar dat is vrij natuurlijk.. Volgens mij praat een heel groot gedeelte in zichzelf onder de douche bijvoorbeeld.. Maar dat heeft natuurlijk verder niks met XTC te maken.
TrippyShit zei:Best normaal. Vaak op hoge dosis komen zulke dingen wel voor. Met andere mensen praten die er helemaal neit zijn ook bijvoorbeeld. En dan opeens schrikken en denken wtf was dat. Heeft verder niks met psychische klachten te maken zover ik weet. Misschien iets minder nemen als het je niet bevalt :P
TrippyShit zei:Best normaal. Vaak op hoge dosis komen zulke dingen wel voor. Met andere mensen praten die er helemaal neit zijn ook bijvoorbeeld. En dan opeens schrikken en denken wtf was dat. Heeft verder niks met psychische klachten te maken zover ik weet. Misschien iets minder nemen als het je niet bevalt :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."