#1
Als ik ik teveel heb gepakt, heb ik vaak momenten dat ik mensen tegen kom, vrienden van mij, dan doe ik er een uitleg tegen en dan kijkt die raar :d, en dan realiseer ik mij dat ik die niet ken
en dan moet je gewoon doorlopen ^^. Voor jou lijkt het raar dat je zo bezig bent, maar de mensen rondom je stellen zich sowieso meer vragen ![:tongueout:]()