Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMet jezelf praten

Met jezelf praten

23 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
S
SKB187Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ik ik teveel heb gepakt, heb ik vaak momenten dat ik mensen tegen kom, vrienden van mij, dan doe ik er een uitleg tegen en dan kijkt die raar :d, en dan realiseer ik mij dat ik die niet ken :tongueout: en dan moet je gewoon doorlopen ^^. Voor jou lijkt het raar dat je zo bezig bent, maar de mensen rondom je stellen zich sowieso meer vragen :tongueout:
B
Bietje80Lid
01-01-2024, 00:00
#2
hahaha lachen ja.. goeie gesprekken met jezelf! Je weet het van jezelf dat het kan gebeuren, dus ach.. je moet het maar accepteren he hahah.
Misschien is het een idee om het maar gewoon op tafel te gooien dat je in zeeeeer vage toestanden tot zulke acties in staat bent. Wellicht dat anderen ook erg vaag zijn. Mochten ze raar reageren... tsja.. misschien had je het wel gewoon tegen hun, en de schijn ophouden ja. Geloof in ieder geval altijd in jezelf! Je kunt tenminste plezier maken voor 2!
A
Aron Kurwa777Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Snoepautomaat zei:
Ik heb wel een aantal keren met XTC gehad dat ik een heel gesprek met mezelf hield. Het is 2 keer gebeurd toen ik in me eentje was, en op 1 avond een paar keer toen ik met iemand was.

Zo was het een keer dat ik wat uit de koelkast pakte, en vervolgens een hele tijd naast de koelkast een gesprek met mezelf voerde (zacht pratend). Dit tot ik opeens een helder moment had van "huh, ik ben alleen".

Toen ik samen met een ander was had ik hetzelfde, alleen toen dacht ik dat hij degene was die antwoordde, dat was ik dus zelf. En toen ik een keertje wat hardop zei was het van "Waar kwam dat vandaan?" of dat hij vroeg waar ik het over had. Dit is die avond nog wat keren gebeurd.

Gewoonlijk heb ik dit nooit, ik heb ook helemaal geen psychische klachten. Niet tijdens gebruik of daarbuiten.

Als me bericht niet duidelijk is moeten jullie het maar zeggen dan zal ik nog een poging doen :grin:
Klik om te vergroten...
Ik heb dit dus ook vaak gehad, dan had ik heel veel genomen en dan sliep ik half, of had ik ff een soort blackout. En in me hoofd leek het of iemand wat tegen me zei, en ik antwoordde ook. Maar dan was er niemand en dan besefte ik dat ook. Heb veel te veel genomen zondag. Zelfs benzos hielpen niet. Maar ik besefte dan ook dat ik alleen was
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Aron Kurwa777 zei:
Ik heb dit dus ook vaak gehad, dan had ik heel veel genomen en dan sliep ik half, of had ik ff een soort blackout. En in me hoofd leek het of iemand wat tegen me zei, en ik antwoordde ook. Maar dan was er niemand en dan besefte ik dat ook. Heb veel te veel genomen zondag. Zelfs benzos hielpen niet. Maar ik besefte dan ook dat ik alleen was
Klik om te vergroten...
Even een 13 jaar oud topic aanhalen haha! Ik heb dit overigens wel op keta in de comedown van mdma. Praten tegen voorwerpen of hardop tegen jezelf

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."