#1
Hoi iedereen,
Ik heb 2 dagen terug voor mijn eerste keer xtc gebruikt, op de avond/nacht zelf heb ik me enorm vermaakt.
Mijn trip was voor mijn gevoel heel goed, ik weet van een groot deel eigenlijk niet meer wat ik heb gedaan maar van wat ik nog wel weet is het positief.
Ik begon de avond met een halfje, hierop ging ik na ~50 minuten echt keihard, na 2 uur heb ik als advies van een nog wat nuchtere medetripper een kwartje gekregen, hierna heb ik geen herinneringen meer, dit is een zwart gat van ongeveer 3 uur.
Voor de rest een chille nacht gehad, toen ik thuis kwam ben ik direct gaan slapen, dit ging zonder problemen.
Alleen toen ik s'avonds mijn bed in ging zag ik schaduwen en zwarte vlinders in mijn kamer, ik heb hierna mijn lichten aangezet en zo heb ik ongv. 3 uur kunnen slapen.
Rond 2 uur snachts werd ik wakker en zag ik, hoe ik het mij kan herinneren een zwarte schim bewapend en al naast mijn bed staan. kon mijzelf nog wel bewegen en heb mijzelf omgedraaid en probeerde verder te slapen, mijn ogen dichtdoen had alleen geen effect meer, of ik ze nou open of dicht had, ik zag alles nog.
Daarna leek het constant alsof iemand met een zaklamp recht in mijn ogen scheen.
Ik heb op deze manier tot 5 uur snachts wakker gelegen. Daarna heb ik doorgeslapen tot 13:30.
Nu, de dag na deze nacht ben ik vrij angstig, het dingen zien is wel weg.
Hebben jullie tips over hoe ik dit kan verlichten? En wat zijn jullie ervaringen met hoelang dit blijft?
Ik heb 2 dagen terug voor mijn eerste keer xtc gebruikt, op de avond/nacht zelf heb ik me enorm vermaakt.
Mijn trip was voor mijn gevoel heel goed, ik weet van een groot deel eigenlijk niet meer wat ik heb gedaan maar van wat ik nog wel weet is het positief.
Ik begon de avond met een halfje, hierop ging ik na ~50 minuten echt keihard, na 2 uur heb ik als advies van een nog wat nuchtere medetripper een kwartje gekregen, hierna heb ik geen herinneringen meer, dit is een zwart gat van ongeveer 3 uur.
Voor de rest een chille nacht gehad, toen ik thuis kwam ben ik direct gaan slapen, dit ging zonder problemen.
Alleen toen ik s'avonds mijn bed in ging zag ik schaduwen en zwarte vlinders in mijn kamer, ik heb hierna mijn lichten aangezet en zo heb ik ongv. 3 uur kunnen slapen.
Rond 2 uur snachts werd ik wakker en zag ik, hoe ik het mij kan herinneren een zwarte schim bewapend en al naast mijn bed staan. kon mijzelf nog wel bewegen en heb mijzelf omgedraaid en probeerde verder te slapen, mijn ogen dichtdoen had alleen geen effect meer, of ik ze nou open of dicht had, ik zag alles nog.
Daarna leek het constant alsof iemand met een zaklamp recht in mijn ogen scheen.
Ik heb op deze manier tot 5 uur snachts wakker gelegen. Daarna heb ik doorgeslapen tot 13:30.
Nu, de dag na deze nacht ben ik vrij angstig, het dingen zien is wel weg.
Hebben jullie tips over hoe ik dit kan verlichten? En wat zijn jullie ervaringen met hoelang dit blijft?
