#1
Hoi @Frituurpan welkom op het forum!Ik ben dus gaan zoeken naar een vervanger die in de buurt komt van xtc/goed mee gaat in die vibe maar vindt het heel lastig om te vinden wat een goed alternatief is. Enige suggesties?
Zoals je hierboven al kunt lezen zijn er best goede alternatieven voor MDMA. Zelf vind ik 6-APB erg prettig. Probleem is alleen dat deze ook allemaal op je serotonine werken en dat ze dus niet gaan helpen als je je aan de 3-maanden regel wilt houden. Als je vlak voor oud&nieuw nog aan de M hebt gezeten zou ik met Carnaval iets anders doen en dan op 20 maart pas weer een "sero-slurper" gebruiken.
Speed is een stuk betaalbaarder en duurt ook lekker lang. Geeft minder euforie dan M maar geeft wel genoeg moodboost en energie voor een leuk feestje. Speed is wel, net als coke, potentieel verslavend. Dus kijk een beetje uit met je frequentie van gebruik.coke ben ik helemaal geen fan van en is mij ook veel te duur als arme student.
Wat je ook nog zou kunnen overwegen is een lichte dosis 2-CB. Dit geeft op lage doseringen ook wel iets van een moodboost met een trippy randje. Vooral als je al ervaring hebt met psychedelica is dit een optie. Het is uiteindelijk maar net waar je voorkeur naar uit gaat.
