#1
Sorry voor de late vraag.
Maar is 300/350mg MDMA gewoon niet ontzettend veel voor een eerste maal?
Maar is 300/350mg MDMA gewoon niet ontzettend veel voor een eerste maal?
Betreft oud topic, TO is niet meer online geweest en Curious hoef je niet veel wijs meer te maken op drugsgebieden. Neemt niet weg dat jouw tips prima zijn.Hi curious.
ja! Heel veel. Ik zeg niet doen zoveel. Xtc is fantastisch en ik zeg je..geniet van de eerste keer want zo mooi en verwonderd en euforisch wordt t niet gauw meer.
ik ben bijna jaloers op je dat jij dit gaat ervaren. Maar zorg dan ook dat t leuk is en blijft.
de setting miet goed voelen, ben je met vrienden? Ben je op een leuk feest? Voelt alles goed en vertrouwd? Dan gaat het een onvergetelijke ervaring worden.
doe gewoon een halfje en pak evt na twee uur een kwart bij.
en geniet! Praat met mensen, knuffel en gooi je hart open! Je zal mensen daarna in een ander licht zien en ik zweer je dat je je openheid ook daarna zal behouden. Ik persoonlijk ben er een opener mens van geworden
Deze mad scientist uit El Paso heeft de essentie een beetje gemist. Klopt wat hij zegt maar in NL wordt de uitslag altijd in base gegeven, dus pure MDMA moleculen. MDMA komt vaak voor als HCL zout waarvan de HCL moleculen altijd 16% van het gewicht moeten uitmaken met onzuiverheden daargelaten. Zelfde verhaal als dat speed maar 73% zuiver kan zijn.Vond een interessante vraag wat bij de maximale 84% hoort.
Bekijk bijlage 34659
Bron:
![]()
Why is the maximum purity of MDMA 84%?
Answer (1 of 3): It isn’t! I have some experience in NMR analysis of various drug samples, including MDMA and saw >99% pure MDMA in almost all analyses of crystalline black market MDMA. This even held true for samples with very dark crystals! I was wondering for a while where this myth came from...www.quora.com
In theorie klopt het nog altijd 😜Deze mad scientist uit El Paso heeft de essentie een beetje gemist. Klopt wat hij zegt maar in NL wordt de uitslag altijd in base gegeven, dus pure MDMA moleculen. MDMA komt vaak voor als HCL zout waarvan de HCL moleculen altijd 16% van het gewicht moeten uitmaken met onzuiverheden daargelaten. Zelfde verhaal als dat speed maar 73% zuiver kan zijn.
MDMA trekt snel en heftig je serotonine en dopamine voorraad leeg, dus je zult de effecten van de eerste pil niet meer krijgen als je blijft bijnemen.1. Met MDMA kan je natuurlijk goed doseren waardoor je lang goed blijft gaan. Is het met XTC niet zo dat je vroeg piekt en dat het de rest van de nacht dan minder is? Dat je het ‘hoogtepunt’ al snel hebt gehad zegmaar.
Nee, niet gaan mieten met een kwartje. Dit zeg ik niet uit stoerdoenerij of om je te pushen meer te nemen integendeel, maar er is een verschil tussen veilig gebruik en té veilig gebruik waardoor je gaat onderdoseren (met als gevolg dat je de volgende keer weer veel te veel neemt). Bereken ongeveer 1,5 mg per kg lichaamsgewicht, maar iets daarboven mag ook net als iets eronder. Maak het niet té bont.2. Werkt het goed om een kwartje te nemen voor een ‘kickstart’ en vervolgens verder te gaan met MDMA?
MDMA met speed of caffeine is pagina 1 in de fabeltjeskrant. Waarom zou een producent twee of drie aparte drugs maken en ze dan als één drug verkopen? Hij zou dan veel beter drie aparte drugs kunnen verkopen, want mo drugs is mo money. Als je wel deze dingen aantreft in je pillen moet je goed kijken of je dealer niet een rood neusje opheeft en grote flapschoenen draagt.3. Klopt het dat er ook XTC pillen zijn zonder speed of caffeine? Mijn voorkeur gaat uit naar alleen MDMA in een pil. Geen andere drugs.
Waarom drinken mensen nog steeds coca cola als water veel gezonder is?4. Ik verwacht dat er in de pil 250mg MDMA zit. Testuitslag volgt volgende week. Als ik met een kwartje begin heb ik dus 62,5mg MDMA. Is het dan niet hetzelfde om gewoon 62,5mg MDMA poeder te likken in 1x. Heb je dan hetzelfde effect? Als dat zo is, waarom nemen mensen dan XTC i.p.v. het pure bestandsdeel mdma.
Vrij "geen enkele ervaring".ben nog vrij onervaren
Super! Hier heb ik wat aan. Bedankt💪🏼MDMA trekt snel en heftig je serotonine en dopamine voorraad leeg, dus je zult de effecten van de eerste pil niet meer krijgen als je blijft bijnemen.
Nee, niet gaan mieten met een kwartje. Dit zeg ik niet uit stoerdoenerij of om je te pushen meer te nemen integendeel, maar er is een verschil tussen veilig gebruik en té veilig gebruik waardoor je gaat onderdoseren (met als gevolg dat je de volgende keer weer veel te veel neemt). Bereken ongeveer 1,5 mg per kg lichaamsgewicht, maar iets daarboven mag ook net als iets eronder. Maak het niet té bont.
MDMA met speed of caffeine is pagina 1 in de fabeltjeskrant. Waarom zou een producent twee of drie aparte drugs maken en ze dan als één drug verkopen? Hij zou dan veel beter drie aparte drugs kunnen verkopen, want mo drugs is mo money. Als je wel deze dingen aantreft in je pillen moet je goed kijken of je dealer niet een rood neusje opheeft en grote flapschoenen draagt.
Waarom drinken mensen nog steeds coca cola als water veel gezonder is?
MDMA is methyleendioxymethamphetamine, en je kunt het puur consumeren of in een pil. Hoe je het ook wend of keert, de drug blijft hetzelfde. Een pil is makkelijker te nemen op een festival of iets dergelijks. Verder is het exact hetzelfde.
In principe zijn MDMA en XTC hetzelfde, XTC is meer de straatnaam maar een goede XTC pil zou alleen MDMA moeten bevatten. Andersom kan als zuiver verkocht MDMA poeder net zo goed verontreinigingen bevatten. Laten testen is daaromaltijd een goed idee, ook omdat veel pillen tegenwoordig bizar sterk zijn. Maar je moet XTC / MDMA dus als een en hetzelfde behandelen en ermee omgaan, ook qua dosering. 1,5 mg per kg lichamsgewicht is i.d.d. een goede richtlijn, ietsje meer kan een keer best. Maar bijpakken gedurende de nacht is niet verstandig (minder effectief en grotere kater) en 2 a 3 maanden pauze tussen gebruik is ook een goed advies, zodat je serotonine huishouding weer een beetje op orde kan komen.Super! Hier heb ik wat aan. Bedankt💪🏼
Wat zie jij dan als een juiste dosering? Ben benieuwd naar mensen hun voorkeur hierin!Het geheim van de perfecte mdma/xtc trip is in 1x de juiste dosering nemen en niet meer bijnemen😁 De trip duurt misschien wat korter maar de uurtjes voelen goddelijk aan.... En wanneer het uitgewerkt is vind ik het dan heerlijk om in me naspace lekker te blowen (waar ik jammergenoeg weer mee gestopt ben)
0,35 afwegen
champagne kleur
alleen in brok vorm
En als je het hebt gedaan wacht weer even 2/ 3 maanden dat je lichaam weer herstelt anders zul je zien dat het effect veel minder is en je dus bij zult willen nemen voor meer vragen mag je me altijd berichten
ps zie prijzen hier van 25/30 per gram pure m bij de goede en eerlijke dealer heb je gewoon kwaliteit pure m in brok vorm voor 15 euro en pillen 300 mg voor 7
Nee geen 0,350. Ahahah 35 mg foutje van mij

Het ligt er aan of je mdma kristal in brok vorm of in poeder vorm hebt genomen in poedervorm willen ze het nog wel eens vermengen om meer geld te verdienen ik brok vorm moet het een goede champagne kleur hebben en moet je het afwegen ik zou zelf 0,35 afwegen vermalen in een vloeitje doen en dan door slikken . Pillen kunnen bijv wel 200/300 gram zijn maar de samenstelling weet je nooit precies dus je weet niet wat je echt neemt . Dus als je het al doet neem pure mdma kristal alleen in brok vorm niet in poeder vorm en weeg het af in een vloeitje en drink er water bij het ontrekt ook vocht . En als je het hebt gedaan wacht weer even 2/ 3 weken dat je lichaam weer herstelt anders zul je zien dat het effect veel minder is en je dus bij zult willen nemen voor meer vragen mag je me altijd berichten ps zie prijzen hier van * modknip * per gram pure m bij de goede en eerlijke dealer heb je gewoon kwaliteit pure m in brok vorm voor * modknip * en pillen 300 mg voor * modknip *
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."