Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dopemonster zei: Het geheim van de perfecte mdma/xtc trip is in 1x de juiste dosering nemen en niet meer bijnemen😁 De trip duurt misschien wat korter maar de uurtjes voelen goddelijk aan.... En wanneer het uitgewerkt is vind ik het dan heerlijk om in me naspace lekker te blowen (waar ik jammergenoeg weer mee gestopt ben) Klik om te vergroten... Wat zie jij dan als een juiste dosering? Ben benieuwd naar mensen hun voorkeur hierin!"
"Is het een domme opmerking in specifiek deze post om misschien eens melatonine te suggereren? Ik moet zeggen dat ik niet weet of dit altijd iedereen helpt, aangezien melatonine ook voor sommige mensen niks helpt al hebben ze niks op. Moet eerlijk zeggen dat mijn ervaring is dat als je na het trippen of wellicht zelfs tijdens het trippen al wel lekker snel moe word. Helpt echt top! Als je dan eenmaal slaapt, slaap je als een roosje hoor! misschien toch eens proberen? p.s. moet wel zeggen dat ik standaard melatonine moet nemen om moe te worden.."