Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben het er niet mee eens dat t hetzelfde is. dat het gewoner wordt wel ja. Eerste keer is echt onvergetelijk. maar change setting en de trip is compleet anders. Ook de staat waarin je zelf bent maakt veel verschil. leuk om mee te experimenteren. Maar wat ik wel merk is dat als je xtc een paar keer hebt gedaan je ook steeds nieuwsgieriger wordt naar wat andere dingete er zijn en wat voor effect dat dan heeft"
"Hi curious. ja! Heel veel. Ik zeg niet doen zoveel. Xtc is fantastisch en ik zeg je..geniet van de eerste keer want zo mooi en verwonderd en euforisch wordt t niet gauw meer. ik ben bijna jaloers op je dat jij dit gaat ervaren. Maar zorg dan ook dat t leuk is en blijft. de setting miet goed voelen, ben je met vrienden? Ben je op een leuk feest? Voelt alles goed en vertrouwd? Dan gaat het een onvergetelijke ervaring worden. doe gewoon een halfje en pak evt na twee uur een kwart bij. en geniet! Praat met mensen, knuffel en gooi je hart open! Je zal mensen daarna in een ander licht zien en ik zweer je dat je je openheid ook daarna zal behouden. Ik persoonlijk ben er een opener mens van geworden"
"Oh haha, kijk dat weet ik als nieuwe gebruiker niet. ik blijf het proberen"
"Oh..ik was hier ook al mee bezig! Leuk te lezen. Ik ga zatrdag een x dagje houden met mijn liefje en ga dan idd eens proberen wat t doet om 2cb te doen ipv bijpakken. ik merk wel dat de katers steeds erger worden afgelopen keren"
"Ik heb gehoord dat als je dagelijks 5 htp neemt je lichaam op een gegeven moment geen serotonine zelf meer maakt. Klopt dat?"