Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Morgen staat er een hardstyle feest op de planning en ben van plan een keertje 3mmc te gebruiken. Nu heb ik het een jaar geleden een keer gesnoven op een huisfeest, dit was me goed bevallen. Alleen de bloedneus de dagen daarna was niet zo prettig. Om dit te voorkomen wil ik het morgen dus gaan slikken. Alleen het probleem is dat ik niks heb om het af te wegen. Hoe gaan jullie hiermee om? Ik weeg 85kg en heb genoeg ervaring met andere drugs. Hoor graag jullie tips! Groetjes, De 2C-Baas"
"Ik zou graag een weegschaal willen kopen maar de heb ik nooit optijd binnen, en daarnaast heb ik die weegschaal verder ook niet meer nodig"
"Ik gebruik persoonlijk liever XTC in plaats van pure MDMA omdat een pilletje veel makkelijker weg te krijgen is dan van dat smerige chemische poeder"
"De 6-apb was gelukkig op tijd binnen en is om 19:00 uur naar binnen gewerkt (200mg). Wat een top spul is dit zeg. Zeker een aanrader voor degene die twijfelt."
"Hallo mede forum leden, Vandaag heb ik voor het eerst RC's besteld na heel veel lezen en lang twijfelen. Nu is 1 van de RC's 6-APB (Benzo Fury). In dit topic wil ik jullie vragen wat voor jullie de beste dosering is voor dit stofje. Graag bij vermelden of je het over de HCl of succinate variant hebt. Hoor ook graag wat voor mij een goede dosering kan zijn. Zit zelf te denken aan 180-200mg (succinate). Ben van plan in een thuis setting te gebruiken en hou er van lekker hard te gaan. Ik weeg 88kg en heb veel ervaring met MDMA en andere drugs."
"Bedankt voor de tips allemaal! Ik hoop dat het voor het weekend binnen is want dan gaan we het zaterdag maar mooi eens proberen. Heb 2 capsules van 100mg dus dat zit wel goed. Als het goed bevalt gaan we grote inkopen doen."
"Vond hem zelf heel prettig, een stuk minder heftig dan MDMA. Drie kwartier na inname begon hij langzaam op te komen en na 2 uur zat ik op de piek die 4 Ã 5 uurtjes heeft aangehouden. Comedown was ook heel rustig, was ook heel prettig."