Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal,👋🏼 In december 2020 heb ik voor het eerst mdma gebruikt (getest). Dit was in huiselijke sfeer (silentdisco) met een hechte vriendengroep. Die avond/nacht had ik ongeveer tussen de 300 en 350 mg MDMA op. Nu gaan wij dat volgende week weer doen. Ik twijfel echter om een keer XTC te proberen. De MDMA en de XTC wordt weer getest. Ik heb een paar vragen en hoop dat mensen die kunnen beantwoorden. -1. Met MDMA kan je natuurlijk goed doseren waardoor je lang goed blijft gaan. Is het met XTC niet zo dat je vroeg piekt en dat het de rest van de nacht dan minder is? Dat je het ‘hoogtepunt’ al snel hebt gehad zegmaar. -2. Werkt het goed om een kwartje te nemen voor een ‘kickstart’ en vervolgens verder te gaan met MDMA? -3. Klopt het dat er ook XTC pillen zijn zonder speed of caffeine? Mijn voorkeur gaat uit naar alleen MDMA in een pil. Geen andere drugs. -4. Ik verwacht dat er in de pil 250mg MDMA zit. Testuitslag volgt volgende week. Als ik met een kwartje begin heb ik dus 62,5mg MDMA. Is het dan niet hetzelfde om gewoon 62,5mg MDMA poeder te likken in 1x. Heb je dan hetzelfde effect? Als dat zo is, waarom nemen mensen dan XTC i.p.v. het pure bestandsdeel mdma. Veel vragen maar ben nog vrij onervaren. Hopelijk iemand hier met meer kennis die dit kan beantwoorden. Alvast bedankt!😊"
"Dirkjan zei: MDMA trekt snel en heftig je serotonine en dopamine voorraad leeg, dus je zult de effecten van de eerste pil niet meer krijgen als je blijft bijnemen. Nee, niet gaan mieten met een kwartje. Dit zeg ik niet uit stoerdoenerij of om je te pushen meer te nemen integendeel, maar er is een verschil tussen veilig gebruik en té veilig gebruik waardoor je gaat onderdoseren (met als gevolg dat je de volgende keer weer veel te veel neemt). Bereken ongeveer 1,5 mg per kg lichaamsgewicht, maar iets daarboven mag ook net als iets eronder. Maak het niet té bont. MDMA met speed of caffeine is pagina 1 in de fabeltjeskrant. Waarom zou een producent twee of drie aparte drugs maken en ze dan als één drug verkopen? Hij zou dan veel beter drie aparte drugs kunnen verkopen, want mo drugs is mo money. Als je wel deze dingen aantreft in je pillen moet je goed kijken of je dealer niet een rood neusje opheeft en grote flapschoenen draagt. Waarom drinken mensen nog steeds coca cola als water veel gezonder is? MDMA is methyleendioxymethamphetamine, en je kunt het puur consumeren of in een pil. Hoe je het ook wend of keert, de drug blijft hetzelfde. Een pil is makkelijker te nemen op een festival of iets dergelijks. Verder is het exact hetzelfde. Klik om te vergroten... Super! Hier heb ik wat aan. Bedankt💪🏼"
"Ben ook nieuw hier. Je verhaal is erg vergelijkbaar met mijn eerste ervaring. Wij deden het met gehuurde kopteletoons (silentdisco) en dan twee kanalen. Dat is echt een aanrader. Lekkere playlisten erbij en dan voel je de bass extra goed. Daarnaast heb je geen geluidsoverlast. Deden het met een hechte vriendengroep bestaande uit 5 stelletjes, mijn vriendin en twee goede vrienden van mij. Ook van die spacelampen met allemaal lichtjes en vormpjes hadden wij. Hierdoor is je huiskamer veel leuker. Daarnaast vond ik het erg lekker om zo’n bakje met gemixt fruit te eten die je bij de supermarkt haalt. Watermeloen vond ik ook heerlijk. Gek genoeg kan ik nog redelijk goed eten als ik onder invloed ben. Vrienden van mij niet en sommige kunnen ook niet plassen. Daar heb ik gelukkig geen last van. Deze december maand wordt voor mij de tweede keer. Heeft een jaar tussen gezeten. Als jij verder nog tips hebt die leuk zijn om te proberen dan hoor ik het graag. Die Pickwick vragen vond ik een goede! Praat zelf best veel als ik M op heb. Gesprekken zijn idd veel leuker."