Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBijpakken

Bijpakken

93 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
V
VictoriaxxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Victoriaxx zei:
Het helpen van mij is niet nodig want ik heb al meerdere keren gezegd dat ik hierdoor het “save” wil spelen. Ik heb de fout dus zelf al ingezien. Ik hoef dus niet 3000 berichten van dat ik het niet moet doen, want ik doe het ook niet meer. Je kan ook aan het topic zien dat ik zeg dat ik geen 3 meer wil nemen en dus vraag hoe het voelt om bij te nemen. Ik kan helaas niet meer mijn bericht wijzigen anders had ik het deel van dat ik 3 pillen nam wel verwijderd. Ik ga denk ik dit topic verwijderen en een nieuw topic starten zonder het 3 pillen verhaal. Wel jammer dat mensen mij proberen te waarschuwen of te helpen terwijl ik er al mee ben gestopt😂 maarja
Klik om te vergroten...
ik wacht nog paar reacties af van mensen die me proberen te “waarschuwen” en te “helpen” omdat ik het heel geinig vind omdat er staat dat ik er al mee ben gestopt, en dan verwijder ik dit topic en start ik een nieuwe
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Victoriaxx zei:
ik wacht nog paar reacties af van mensen die me proberen te “waarschuwen” en te “helpen” omdat ik het heel geinig vind omdat er staat dat ik er al mee ben gestopt, en dan verwijder ik dit topic en start ik een nieuwe
Klik om te vergroten...

Je kunt je topic niet zelf (meer) verwijderen als het goed is.

Je moet beseffen dat dit forum per dag heel veel passieve lezers heeft, die niet reageren of zelfs geen account hebben maar die wel degelijk meekijken. Harm-reductie is een belangrijk thema hier. De waarschuwingen die mensen posten zijn niet alleen specifiek naar jou gericht, maar ook meer in het algemeen bedoeld om te verhinderen dat een onwetende, naïeve lezer van jouw volledig openbare topic de conclusie zou kunnen trekken dat het hier om acceptabele/veilige doseringen gaat.
V
VictoriaxxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Roze Olifant zei:
Je kunt je topic niet zelf (meer) verwijderen als het goed is, want je hebt het gisteren al geplaatst.

Je moet beseffen dat dit forum per dag heel veel passieve lezers heeft, die niet reageren of zelfs geen account hebben maar die wel degelijk meekijken. Harm-reductie is een belangrijk thema op dit forum. De waarschuwingen die mensen posten zijn niet alleen specifiek naar jou gericht, maar ook meer in het algemeen bedoeld om te verhinderen dat een onwetende, naïeve lezer van jouw volledig openbare topic de conclusie zou kunnen trekken dat het hier om acceptabele/veilige doseringen gaat.
Klik om te vergroten...
Begrijpelijk. Jammer dat ik dit topic niet kan verwijderen, maar dan maak ik alsnog een nieuw aan. De berichten die mensen stuurde kwamen niet bepaald “helpend” over vind ik zelf. Dat mensen het niet geloven, etc. Vind het nog steeds niet fijn dat dit topic dus alleen over die pillen gaat plaats van bijnemen. Ik heb paar fatsoenlijke antwoorden gekregen en de rest is alleen commentaar. Dus mijn besluit is dat ik toch een nieuw topic kan starten over bijnemen. En misschien help ik ook andere mensen die ook graag meer willen weten over bijnemen in plaats van in alle reacties te zien van “neem geen 3 pillen!” :)
V
VictoriaxxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hallo allemaal! Hier ben ik weer (gaat ovet xtc)

Ik heb 2 maanden niks meer genomen bijna 3. Normaal nam ik 2/3 pillen maar omdat ik al 2 maanden niks meer heb gedaan wil ik het een beetje save spelen. Ik heb nog nooit pillen bijgepakt. Ik nam ze allemaal
Tegelijkertijd in. Nu omdat ik het save wil spelen vraag ik me af; als je bijpakt versterkt het juist de trip of verlengt het juist de trip? En als je bijpakt voel je dan ook weer wat “meer”? Of blijf je gewoon het zelfde voelen?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Beste Victoria, over welke drug heeft u het? Als het over paracetamol gaat en je hebt er 1 op zou ik zeggen knal er nog 1 naar binnen!!

Gaat het over xtc dan zou ik zeggen less is more pleasure 💊 🥰😋🤗
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Victoriaxx zei:
Hallo allemaal! Hier ben ik weer

Ik heb 2 maanden niks meer genomen bijna 3. Normaal nam ik 2/3 pillen maar omdat ik al 2 maanden niks meer heb gedaan wil ik het een beetje save spelen. Ik heb nog nooit pillen bijgepakt. Ik nam ze allemaal
Tegelijkertijd in. Nu omdat ik het save wil spelen vraag ik me af; als je bijpakt versterkt het juist de trip of verlengt het juist de trip? En als je bijpakt voel je dan ook weer wat “meer”? Of blijf je gewoon het zelfde voelen?
Klik om te vergroten...
Bijpakken is inkakken
V
VictoriaxxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dopemonster zei:
Beste Victoria, over welke drug heeft u het? Als het over paracetamol gaat en je hebt er 1 op zou ik zeggen knal er nog 1 naar binnen!!

Gaat het over xtc dan zou ik zeggen less is more pleasure 💊 🥰😋🤗
Klik om te vergroten...
Gaat idd over xtc!
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Victoriaxx zei:
Gaat idd over xtc!
Klik om te vergroten...
Hoeveel mg heb je op en hoe zwaar ben je?
C
Ch!l!zkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben zelf geen voorstander van XTC als je een stabiele avond wilt, waar jij precies naar op zoek bent, dan zou ik opteren voor MDMA, kan je makkelijker doseren.
E
ExperimentalKiwiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oef! 2 a 3 pillen in een keer lijkt me echt mega heftig! Ik heb dit zelf zelfs nog nooit verdeeld op een avond op xD

Maar ik heb zelf altijd het gevoel dat als het effect minder wordt en ik bijpak ik weer wat meer terug op het originele level kom, terug naar de piek. Het verlengt dus niet alleen, het versterkt ook. Heb ook zeker wel eens meegemaakt dat ik helemaal van de kaart raakte door te veel bij te pakken. Je kan zeker nieuwe hoogtes bereiken hierdoor, is mijn ervaring.

Maar doe wel voorzichtig! Ik begin meestal met een halfje en pak dan een halfje of kwartje bij, max een keer of 3 per avond. Jouw 'normale' begindosis ligt al zo hoog dat ik überhaupt op zou passen met bijpakken.

Most important, geniet ervan! ❤️
V
VictoriaxxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dopemonster zei:
Hoeveel mg heb je op en hoe zwaar ben je?
Klik om te vergroten...
Het is 280mg per pil ik heb ondergewicht
V
VictoriaxxLid
01-01-2024, 00:00
#12
ExperimentalKiwi zei:
Oef! 2 a 3 pillen in een keer lijkt me echt mega heftig! Ik heb dit zelf zelfs nog nooit verdeeld op een avond op xD

Maar ik heb zelf altijd het gevoel dat als het effect minder wordt en ik bijpak ik weer wat meer terug op het originele level kom, terug naar de piek. Het verlengt dus niet alleen, het versterkt ook. Heb ook zeker wel eens meegemaakt dat ik helemaal van de kaart raakte door te veel bij te pakken. Je kan zeker nieuwe hoogtes bereiken hierdoor, is mijn ervaring.

Maar doe wel voorzichtig! Ik begin meestal met een halfje en pak dan een halfje of kwartje bij, max een keer of 3 per avond. Jouw 'normale' begindosis ligt al zo hoog dat ik überhaupt op zou passen met bijpakken.

Most important, geniet ervan! ❤️
Klik om te vergroten...
Heel erg bedankt! Hier kan ik wat mee
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Victoriaxx zei:
Het is 280mg per pil ik heb ondergewicht
Klik om te vergroten...
Dan is 1 pil de beste dosering om te nemen, eigk al te hoog volgens de richtlijnen. Je zou op een halve of driekwart lekkerder gaan dan een hele.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
2 a 3 pillen in 1 keer? Daar zijn al mensen aan gestorven... jij moet een torenhoge tolerantie hebben of je pillen zijn geen 280mg maar 100mg.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dopemonster zei:
Ik had ook na 3 weekenden xtc gebruik waarvan het 3e weekend zwaar misbruikt en overgedoseerd een jaar lang last van enorme angstklachten, paniekaanvallen en derealisatie, depersonalisatie en depressie op echt een heavy niveau.

En heb jaren niet meer kunnen genieten van xtc, werd er gwn niet chill high meer van en lag niet aan de pillen.
Klik om te vergroten...

Herkenbaar. 2 maal mdma een korte en een lange periode misbruikt. De korte periode is gestopt met meer dan 1gram MDMA verspeid over 24uur. Heeft me 3jaar klachten opgeleverd.
De lange periode wekelijks met normale doseringen en soms wat hoger. 1 jaar depressie klachten. Wel sneller herstel.

Dopemonster zei:
Mdma misbruik word onderschat en moet je echt enorm voor uitkijken !!!!!
Klik om te vergroten...

Dit dus! Mag dubbel en dik voor waar genomen worden.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
PsyTekz zei:
2 a 3 pillen in 1 keer? Daar zijn al mensen aan gestorven... jij moet een torenhoge tolerantie hebben of je pillen zijn geen 280mg maar 100mg.
Klik om te vergroten...
Dit dus.
3x280mg maakt 840mg in 1 inname.
Ik geloof er geen hol van.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
PsyTekz zei:
2 a 3 pillen in 1 keer? Daar zijn al mensen aan gestorven... jij moet een torenhoge tolerantie hebben of je pillen zijn geen 280mg maar 100mg.
Klik om te vergroten...
Deed ik ook geweun heur. Maar ik ging dan wel mega hard hallicuneren en ik lag een week lang dood in bed.... Nie gezond om te doen nee...

Maar ik ken mensen die tot wel 10 xtc pillen slikken, vinden die brainzaps helemaal de shit enzo.... En dat spacy gevoel. Slikken elke week xtc. Echt nie goed..
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dopemonster zei:
Deed ik ook geweun heur. Maar ik ging dan wel mega hard hallicuneren en ik lag een week lang dood in bed.... Nie gezond om te doen nee...

Maar ik ken mensen die tot wel 10 xtc pillen slikken, vinden die brainzaps helemaal de shit enzo.... En dat spacy gevoel. Slikken elke week xtc. Echt nie goed..
Klik om te vergroten...
Ook met ondergewicht?
Want dat zegt OP ook ergens, dus ik vermoed dat deze in de categorie 40-50kg gaat zitten.
Dan komt 840mg in 1x innemen niet goed volgens mij.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
CuriousExplorer zei:
Ook met ondergewicht?
Want dat zegt OP ook ergens, dus ik vermoed dat deze in de categorie 40-50kg gaat zitten.
Dan komt 840mg in 1x innemen niet goed volgens mij.
Klik om te vergroten...
Mwah ik was one 70-80kg
Ken mensen die da doen met 60-70kg maar wel met een hoge tolerantie voor mdma
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Dat is dus het mooie, het zit er dus wel allemaal in. De mogelijkheid zit er dus wel allemaal al in voordat ik de drug gebruik, en eigenlijk is de drug een soort sleutel.
Klik om te vergroten...
Eigenlijk zijn wij geen junkies, gebruikers, misbruikers of onderzoekers.

Wij zijn afgevaardigden van het goddelijke die de magische poorten naar het hemelse der aarde openen

istockphoto-1093893970-612x612.jpg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."