#1
ik wacht nog paar reacties af van mensen die me proberen te “waarschuwen” en te “helpen” omdat ik het heel geinig vind omdat er staat dat ik er al mee ben gestopt, en dan verwijder ik dit topic en start ik een nieuweHet helpen van mij is niet nodig want ik heb al meerdere keren gezegd dat ik hierdoor het “save” wil spelen. Ik heb de fout dus zelf al ingezien. Ik hoef dus niet 3000 berichten van dat ik het niet moet doen, want ik doe het ook niet meer. Je kan ook aan het topic zien dat ik zeg dat ik geen 3 meer wil nemen en dus vraag hoe het voelt om bij te nemen. Ik kan helaas niet meer mijn bericht wijzigen anders had ik het deel van dat ik 3 pillen nam wel verwijderd. Ik ga denk ik dit topic verwijderen en een nieuw topic starten zonder het 3 pillen verhaal. Wel jammer dat mensen mij proberen te waarschuwen of te helpen terwijl ik er al mee ben gestopt😂 maarja
