#1
Hmm ja, door het te benoemen als ‘groeipunten, uitdagingen’ ben ik beter mee in je verhaal. Past idd beter dan ‘gedragsproblemen’.Ik bedoel, bijna ieder mens heeft wel iets waar hij/zij in kan groeien/beter worden. 'Gedragsprobleem' is misschien al te sterk uitgedrukt. Mensen met een aandoening waren zonder die aandoening waarschijnlijk ook niet perfect geweest. Er kunnen bij die mensen dus dingen zijn waar zij dus potentieel wat aan kunnen doen. Niet per se alle problemen die je hebt komen door die aandoening.
En er zijn dingen die je kunt doen waar potentieel iedereen baat bij heeft, aandoening of niet en dus eventueel ook naast medicatie.
Of doelde je hier niet op?
