Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswelke medicijnen gebruiken jullie om even "alles te vergeten

welke medicijnen gebruiken jullie om even "alles te vergeten

60 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Legio Patria Nostra zei:
Haloperidol, haldol in de volksmond, is een paardenmiddel.
Dat krijg je niet zomaar....dan ben je aardig in een psychose.
Het helpt wel goed, met Akeniton tegen bijwerkingen. Klinisch heeft dan de voorkeur. Voorzover ik dit gezien heb.
Klik om te vergroten...
Levomepromazine word door vele echt wel gezien als vele malen zwaarder dan Haloperidol.
Over het algemeen is anti psychotica voorschrijven een slecht idee als de patiënt niet psychotisch is gezien er zo goed als altijd betere veiligere alternatieve zijn voor niet psychotische aandoeningen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#2
â–ªAlprazolam van 2mg vond ik niet veel voorstellen, maar had wel het idee dat er potentie inzat. Misschien dat m'n pillen gewoon shit waren en dat de dosis wel prima was, maar anders is er misschien iets meer nodig om echt gewoon van de kaart te zijn voor een goed aantal uur.
â–ªKratom heb ik tot nu toe alleen laag-gemiddeld gedoseerd en dat was heel fijn, maar denk dat een lekkere hoge dosering ook echt wel goed geschikt is om tijdje mee weg te zijn.
â–ªS-ketamine (op gemiddeld-hoge doses) doet z'n ding, maar het werkt maar zo kort helaas.
â–ªTramadol op gemiddelde doses is prettig, maar in mijn ervaring ben je mentaal nog wel gewoon aanwezig. Op hoge doses kan het ook heel fijn zijn en ben je ook wel echt even wappie, mits je tolerantie hoog genoeg is om niet continu te moeten overgeven, want ondanks je je dan heel warm, zacht en fijn voelt is je maag wel echt constant van streek.
â–ªZolpidem doet het goed als je meegaat in het moe makende effect. Als je tegenstribbelt dan verhoogt het de kans op een angstige of verwarrende ervaring.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als oxycodone een van de betere opiaten is dan kan ik mij niet voorstellen hoe waardeloos tramadol moet zijn.

En dan noem ik ook nog niet eens het onnodige risico voor SS en epileptische aanvallen die haast niet voorkomen met andere opiaten.
Tramadol geeft wat mij betreft geen plaats in de moderne medische sector.
Er zijn meer dan genoeg milde opioide die doen wat tramadol doet zonder die onnodige bijwerkingen...
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tramadol is....shitzooi.
Als je dit als recreatief middel zou willen inzetten, dan zijn er veel, veel betere middelen in deze richting.
Tramadol is nogal onverdraagzaam.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
benzzzy zei:
Levomepromazine word door vele echt wel gezien als vele malen zwaarder dan Haloperidol.
Over het algemeen is anti psychotic
Klik om te vergroten...

Nog iets zwaarder, als haldol??
Wat houd je dan nog over.
Als mens, niets meer dan een zombie.
Zoiets zou je niet moeten willen lijkt me zo .
De haldol shuffle, deze dans die je schijnt te gaan doen bij dit spul, zo is mij door gebruikers verteld, zegt al meer, dan genoeg!
Nog zwaarder...ga der maar aanstaan. Nee.
Voor mij echt niet aan de orde. Goddank.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Clozapine is er nog zo een.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Voor zover als ik weet word clozapine en Levomepromazine haast niet meer voorgeschreven vandaag de dag tenzij zoon beetje alle andere opties faalden.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#8
Legio Patria Nostra zei:
Tramadol is....shitzooi.
Als je dit als recreatief middel zou willen inzetten, dan zijn er veel, veel betere middelen in deze richting.
Tramadol is nogal onverdraagzaam.
Klik om te vergroten...
Geloof ik meteen.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tramadol is de farmaceutische industrie die een drol draait op hun patiënten.

Eén letterlijke grap.
Dit middel mag wat mij betreft compleet weggeveegd worden van de algehele farmaceutische industrie.
Het heeft totaal geen plaats in de moderne medische industrie.
Zelfde geld voor opiaat/apap formulaties.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#10
benzzzy zei:
Er zijn meer dan genoeg milde opioide die doen wat tramadol doet zonder die onnodige bijwerkingen...
Klik om te vergroten...
Welke dan precies?
Ik vind Tramadol juist wel lekker. Merk bij dit spul duidelijk dat er meer serotonine in mijn hersentjes blijft zitten door de remmende werking op serotonine heropname. Vanaf 25 mg is bij mij dit al merkbaar over de dag. Meer energie, lekker in de vel en met stickie erbij gewoon euforisch. Maar voor het euforische is vaak wel in mijn geval iets meer nodig. 50mg of max 75mg. Heerlijk spulletje wat dat betreft maar duidelijk niet voor mij want is voor mij te verslavend.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Codeine
Tilidine
Tapentadol
Buprenorphine
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Er bestaat een pijnstiller, met de naam: zaldiar.
Dat is 500mg paracetamol, en 35 mg tramadol.
Daarvan kan ik. Nee, kon ik er zó een strip van 10 wegwerken, zonder ook maar iets te merken van de tramadol en ook qua pijnstiller is het een waardeloos middel....
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dit is echt een kut streek.
Stel eens voor dat je echt pijn hebt en meer nodig hebt dan voorgeschreven 5 extra pillen pakt uit wanhoop en plotseling waker word in het ziekenhuis met lever schade en een aantal epileptische aanvallen...
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als ik niet lekker in m'n vel zit, valt keta ook niet zo lekker.
Oxycodon is voor mij de ultieme demper.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: welke medicijnen gebruiken jullie om even "alles te verg

Andere huisarts zoeken en het verhaal uitleggen. Zelf dokter spelen loopt altijd verkeerd af, helaas hebben we dat vaak genoeg gezien. Als je huisarts je niet wilt helpen is hij de term huisarts niet waard.
H
HannekeVLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wil je nog wel je bewustzijn behouden of wil je jezelf even helemaal "uit" zetten? Ik heb daarvoor Levomepromazine, ik noem het ook wel coma-pillen. Het beïnvloed wel lang je reactievermogen waardoor je niet kunt autorijden of fietsen is ook niet heel veilig de dag erna... Of je neemt een minder hoge dosis 😉
h
heden1986Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: welke medicijnen gebruiken jullie om even "alles te verg

Huisarts wil me niet helpen, voel me echt hopeloos !!! om te voorkomen dat het uit de hand loopt , moet ik dus iets anders bedenken.. :(

Tips zijn meer dan welkom
g
gandwarf777Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: welke medicijnen gebruiken jullie om even "alles te verg

Ik denk dat risperidon het minst kwaad kan voor je geheugen. Wiet en alprazolam zijn erger.

Er is wel is beweert dat je IQ een stuk of 3 punten omlaag gaat van 10tallen jaren wiet gebruik. Benzo's staan erom bekend dat ze op de lange termijn je grijze hersenmassa doen afnemen.
h
heden1986Lid
01-01-2024, 00:00
#19
He mensen,

Van welke medicijn kom je nou echt tot rust van. Mag ook op natuur basis zijn! Het effect moet zodanig zijn dat ik even alle zorgen vergeet..
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: welke medicijnen gebruiken jullie om even "alles te verg

Alprazolam (1-2mg IR) of een downer als Lorazepam , Flurazepam etc. Kwa drugs zit je dan al aan (dia)morphine,opium etc te denken. Raad opiaten sterk af , dat is vragen om meer problemen met deze reden van gebruik helaas.
Hoop dat de oorzaak kan worden aangepakt!

Gaat het via de huisarts of zelf dokter spelen?

Sterkte
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."