Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswelke medicijnen gebruiken jullie om even "alles te vergeten

welke medicijnen gebruiken jullie om even "alles te vergeten

60 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ik niet lekker in m'n vel zit, valt keta ook niet zo lekker.
Oxycodon is voor mij de ultieme demper.
b
benzzzy

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk niet dat de meeste recreatieve gebruikers staat te wachten op anti psychotica.

Ja ze werken om je gevoelloos te maken maar doen dit wel op een manier die niet plesant is aannemelijke bijwerkingen heeft en vaak fucking lang duren.

Raad dit af
H
HannekeVLid
01-01-2024, 00:00
#3
benzzzy zei:
Ik denk niet dat de meeste recreatieve gebruikers staat te wachten op anti psychotica.

Ja ze werken om je gevoelloos te maken maar doen dit wel op een manier die niet plesant is aannemelijke bijwerkingen heeft en vaak fucking lang duren.

Raad dit af
Klik om te vergroten...
Dat was toch de vraag, iets wat gevoelloos maakt? En alles heeft bijwerkingen, niet van te voren te voorspellen.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#4
en.m.wikipedia.org

Akathisia - Wikipedia

en.m.wikipedia.org en.m.wikipedia.org
en.m.wikipedia.org

Neuroleptic malignant syndrome - Wikipedia

en.m.wikipedia.org en.m.wikipedia.org
en.m.wikipedia.org

Tardive dyskinesia - Wikipedia

en.m.wikipedia.org en.m.wikipedia.org
en.m.wikipedia.org

Parkinsonism - Wikipedia

en.m.wikipedia.org en.m.wikipedia.org
en.m.wikipedia.org

Hypotension - Wikipedia

en.m.wikipedia.org en.m.wikipedia.org

Dit zijn anders toch echt wel zware bijwerkingen.
Zeker niet iets dat je zomaar even neemt om je problemen te vergeten(wat in mijn ervaring niet goed werkt met deze clas drugs gezien ik me nu beroerd voel door de drug zelf!)
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als ik iemand in een coma sla is hij ook gevoelloos dat wil nog niet zegen dat dit een goede manier is om gevoelloos te raken.
H
HannekeVLid
01-01-2024, 00:00
#6
benzzzy zei:
Als ik iemand in een coma sla is hij ook gevoelloos dat wil nog niet zegen dat dit een goede manier is om gevoelloos te raken.
Klik om te vergroten...

Juist, maar is er een goede manier om gevoelloos te raken? Behalve kruidenthee en essentiele olie
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kruidenthees zullen haast niks doen op dat front Atans legaalr Kruidenthees en essentieele olies zijn zo goed als altijd pseudo Science.

Een opioide of benzodiazepine zou je emotioneel gevoelloos kunnen maken zonder alteveel bijwerkingen in een schappelijke dosering.
Eén opiaat zal Wss wel constipatie misselijkheid en overgeven veroorzaken wat vrij hinderlijk is maar zeem zeker veel draagbarer dan Parkinsonisme.

Benzos zijn wat mij betreft haast bijwerking vrij met enige tolerantie.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Van oxcy krijg je wel een goed humeur.
En ik minder napijn.
Maar ik neem het niet meer nu. Nee.
Het gaat bij mij gauw mis met dit goedje.
H
HannekeVLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bijwerkingen veelal bij hoge doseringen of langdurig gebruik. Ik heb er nooit bijwerkingen van gehad en ongeveer een half jaar meerdere malen per dag gebruikt.

Parkinsonisme heb ik wel van Haldol gekregen en dat is zeker een onwijs vervelende bijwerking. Gelukkig was ik toen opgenomen in een kliniek en vrij snel een antimiddel gekregen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Haloperidol, haldol in de volksmond, is een paardenmiddel.
Dat krijg je niet zomaar....dan ben je aardig in een psychose.
Het helpt wel goed, met Akeniton tegen bijwerkingen. Klinisch heeft dan de voorkeur. Voorzover ik dit gezien heb.
H
HannekeVLid
01-01-2024, 00:00
#11
Legio Patria Nostra zei:
Haloperidol, haldol in de volksmond, is een paardenmiddel.
Dat krijg je niet zomaar....dan ben je aardig in een psychose.
Het helpt wel goed, met Akeniton tegen bijwerkingen. Klinisch heeft dan de voorkeur. Voorzover ik dit gezien heb.
Klik om te vergroten...
Precies dat dus. Ja, ik had een delirium van oxazepam en port. Beste trip ooit 🤪
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat wil ik graag geloven!!! (Lol,)
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Legio Patria Nostra zei:
Haloperidol, haldol in de volksmond, is een paardenmiddel.
Dat krijg je niet zomaar....dan ben je aardig in een psychose.
Het helpt wel goed, met Akeniton tegen bijwerkingen. Klinisch heeft dan de voorkeur. Voorzover ik dit gezien heb.
Klik om te vergroten...
Levomepromazine word door vele echt wel gezien als vele malen zwaarder dan Haloperidol.
Over het algemeen is anti psychotica voorschrijven een slecht idee als de patiënt niet psychotisch is gezien er zo goed als altijd betere veiligere alternatieve zijn voor niet psychotische aandoeningen...
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#14
â–ªAlprazolam van 2mg vond ik niet veel voorstellen, maar had wel het idee dat er potentie inzat. Misschien dat m'n pillen gewoon shit waren en dat de dosis wel prima was, maar anders is er misschien iets meer nodig om echt gewoon van de kaart te zijn voor een goed aantal uur.
â–ªKratom heb ik tot nu toe alleen laag-gemiddeld gedoseerd en dat was heel fijn, maar denk dat een lekkere hoge dosering ook echt wel goed geschikt is om tijdje mee weg te zijn.
â–ªS-ketamine (op gemiddeld-hoge doses) doet z'n ding, maar het werkt maar zo kort helaas.
â–ªTramadol op gemiddelde doses is prettig, maar in mijn ervaring ben je mentaal nog wel gewoon aanwezig. Op hoge doses kan het ook heel fijn zijn en ben je ook wel echt even wappie, mits je tolerantie hoog genoeg is om niet continu te moeten overgeven, want ondanks je je dan heel warm, zacht en fijn voelt is je maag wel echt constant van streek.
â–ªZolpidem doet het goed als je meegaat in het moe makende effect. Als je tegenstribbelt dan verhoogt het de kans op een angstige of verwarrende ervaring.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als oxycodone een van de betere opiaten is dan kan ik mij niet voorstellen hoe waardeloos tramadol moet zijn.

En dan noem ik ook nog niet eens het onnodige risico voor SS en epileptische aanvallen die haast niet voorkomen met andere opiaten.
Tramadol geeft wat mij betreft geen plaats in de moderne medische sector.
Er zijn meer dan genoeg milde opioide die doen wat tramadol doet zonder die onnodige bijwerkingen...
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tramadol is....shitzooi.
Als je dit als recreatief middel zou willen inzetten, dan zijn er veel, veel betere middelen in deze richting.
Tramadol is nogal onverdraagzaam.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
benzzzy zei:
Levomepromazine word door vele echt wel gezien als vele malen zwaarder dan Haloperidol.
Over het algemeen is anti psychotic
Klik om te vergroten...

Nog iets zwaarder, als haldol??
Wat houd je dan nog over.
Als mens, niets meer dan een zombie.
Zoiets zou je niet moeten willen lijkt me zo .
De haldol shuffle, deze dans die je schijnt te gaan doen bij dit spul, zo is mij door gebruikers verteld, zegt al meer, dan genoeg!
Nog zwaarder...ga der maar aanstaan. Nee.
Voor mij echt niet aan de orde. Goddank.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Clozapine is er nog zo een.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Voor zover als ik weet word clozapine en Levomepromazine haast niet meer voorgeschreven vandaag de dag tenzij zoon beetje alle andere opties faalden.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#20
Legio Patria Nostra zei:
Tramadol is....shitzooi.
Als je dit als recreatief middel zou willen inzetten, dan zijn er veel, veel betere middelen in deze richting.
Tramadol is nogal onverdraagzaam.
Klik om te vergroten...
Geloof ik meteen.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."