#1
Als ik niet lekker in m'n vel zit, valt keta ook niet zo lekker.
Oxycodon is voor mij de ultieme demper.
Oxycodon is voor mij de ultieme demper.
Dat was toch de vraag, iets wat gevoelloos maakt? En alles heeft bijwerkingen, niet van te voren te voorspellen.Ik denk niet dat de meeste recreatieve gebruikers staat te wachten op anti psychotica.
Ja ze werken om je gevoelloos te maken maar doen dit wel op een manier die niet plesant is aannemelijke bijwerkingen heeft en vaak fucking lang duren.
Raad dit af
Als ik iemand in een coma sla is hij ook gevoelloos dat wil nog niet zegen dat dit een goede manier is om gevoelloos te raken.
Precies dat dus. Ja, ik had een delirium van oxazepam en port. Beste trip ooit 🤪Haloperidol, haldol in de volksmond, is een paardenmiddel.
Dat krijg je niet zomaar....dan ben je aardig in een psychose.
Het helpt wel goed, met Akeniton tegen bijwerkingen. Klinisch heeft dan de voorkeur. Voorzover ik dit gezien heb.
Levomepromazine word door vele echt wel gezien als vele malen zwaarder dan Haloperidol.Haloperidol, haldol in de volksmond, is een paardenmiddel.
Dat krijg je niet zomaar....dan ben je aardig in een psychose.
Het helpt wel goed, met Akeniton tegen bijwerkingen. Klinisch heeft dan de voorkeur. Voorzover ik dit gezien heb.
Levomepromazine word door vele echt wel gezien als vele malen zwaarder dan Haloperidol.
Over het algemeen is anti psychotic
Geloof ik meteen.Tramadol is....shitzooi.
Als je dit als recreatief middel zou willen inzetten, dan zijn er veel, veel betere middelen in deze richting.
Tramadol is nogal onverdraagzaam.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."