#1
Dankjewel voor de informatie!
Alleen ben ik nu beetje huiverig voor de 2de keer of ik dan weer geen love gevoel ervaar en misselijk en dizzy word, mijn vriend zegt dat de 2e keer beter word denk jij dat ook??
Denk er niet teveel over na. Je pillen zijn getest. Het is geen rotzooi. Je kan fatsoenlijk doseren. Als je de richtlijnen in het MDMA handboek aanhoudt, kan er vrij weinig verkeerd gaan. Gewoon relaxen, over je heen laten komen, en ervan genieten. Dan komt het 100% goed.
Een uur na me eerste kwartje kwam de misselijk heid opzetten en voelde me eigenlijk beetje "dronken"
De inwerking kan een beetje ongemakkelijk voelen, als je er nog onbekend mee bent. Misselijkheid kan ook onderdeel uitmaken van de inwerking. Zorg ervoor dat je zeker 3 uur voor inname de laatste maaltijd op hebt en drink voldoende water (1-2 glazen per uur).
Nogmaals, ik adviseer je echt het handboek even goed te lezen: https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/