Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMoe worden van xtc

Moe worden van xtc

32 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
L
LoisuwuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo ik zit met een probleem. Ik heb de laatste keer xtc gebruikt, hij kickte in en ik werd ineens heel moe. Ik moest gapen en ik wilde alleen maar liggen, ik probeerden mezelf actief te houden zoals ff lopen of druk bezig zijn maar dat kon niet. Ik was echt zo moe ik had maar 1 pil gebruikt en ik had al 3 maanden geen xtc meer gebruikt, Mijn lichaam is al wel wat gewend ik heb in het verleden heel vaak xtc gebruikt en toen ging ik er altijd super lekker op maar sinds de laatste keer word ik heel moe, waardoor kan het komen? Ik heb een paar weken later het nog een keer geprobeerd maar toen werd ik alweer heel erg moe. En voelde ik alweer hetzelfde als daarvoor.

liefs x Loïs
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Loisuwu zei:
Hallo ik zit met een probleem. Ik heb de laatste keer xtc gebruikt, hij kickte in en ik werd ineens heel moe. Ik moest gapen en ik wilde alleen maar liggen, ik probeerden mezelf actief te houden zoals ff lopen of druk bezig zijn maar dat kon niet. Ik was echt zo moe ik had maar 1 pil gebruikt en ik had al 3 maanden geen xtc meer gebruikt, Mijn lichaam is al wel wat gewend ik heb in het verleden heel vaak xtc gebruikt en toen ging ik er altijd super lekker op maar sinds de laatste keer word ik heel moe, waardoor kan het komen? Ik heb een paar weken later het nog een keer geprobeerd maar toen werd ik alweer heel erg moe. En voelde ik alweer hetzelfde als daarvoor.

liefs x Loïs
Klik om te vergroten...
Weet je zeker dat het xtc is, heb je het laten testen? En hoe veel neem je? In hoge doseringen kan mdma sederend zijn meen ik ergens gelezen te hebben.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Loisuwu zei:
Ik heb een paar weken later het nog een keer geprobeerd
Klik om te vergroten...

🤷‍♂️
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dit verschijnsel heb ik vaker van gehoord. Je hebt het te vaak genomen in het verleden en nu werkt het helaas niet meer.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn ex had dit ook. Is het hele feest inslaap gevallen op een bankje. Hij heeft XTC verder niet misbruikt toen. Maar was wel gek, ik ging er gewoon lekker op. Was wel gewoon getest ook. Dus wat het kan zijn... Geen idee?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spyro zei:
Mijn ex had dit ook. Is het hele feest inslaap gevallen op een bankje. Hij heeft XTC verder niet misbruikt toen. Maar was wel gek, ik ging er gewoon lekker op. Was wel gewoon getest ook. Dus wat het kan zijn... Geen idee?
Klik om te vergroten...
Ai ai, kaartje gekocht en een pil. Vervolgens in slaap vallen. Klinkt zonde haha
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Natozlato zei:
Dit verschijnsel heb ik vaker van gehoord. Je hebt het te vaak genomen in het verleden en nu werkt het helaas niet meer.
Klik om te vergroten...
Dit is niet altijd het geval kan ook met de setting te maken hebben als ik mdma in huis gebruik of ik doe het op een feest on beide gevLlen heeft het een heel ander effect
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Natozlato zei:
Dit verschijnsel heb ik vaker van gehoord. Je hebt het te vaak genomen in het verleden en nu werkt het helaas niet meer.
Klik om te vergroten...
In slaap vallen is niet perse een teken van misbruik in het verleden.

Ik heb het ook aardig misbruikt en de laatste paar keren had ik alleen maar de bijwerkingen. Strak staan, knarsen en de dagen erna ziek geworden.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ganggang💯 zei:
In slaap vallen is niet perse een teken van misbruik in het verleden.

Ik heb het ook aardig misbruikt en de laatste paar keren had ik alleen maar de bijwerkingen. Strak staan, knarsen en de dagen erna ziek geworden.
Klik om te vergroten...
Heb ook weleens mensen in slaap zien vallen die nog maar een paar keer wat gebruikt hadden.
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik herken het verhaal door een maat van me. Die heeft tijdens de come up ook erg last van gapen. Hier moeten we op dat moment altijd wel om lachen aangezien hij ook echt de enige is die het heeft.

Echter duurt het bij hem niet lang voordat het gewenste effect opkomt.
M
Mappie88Lid
01-01-2024, 00:00
#11
BraboF zei:
Ik herken het verhaal door een maat van me. Die heeft tijdens de come up ook erg last van gapen. Hier moeten we op dat moment altijd wel om lachen aangezien hij ook echt de enige is die het heeft.

Echter duurt het bij hem niet lang voordat het gewenste effect opkomt.
Klik om te vergroten...

Ik moet ook altijd onwijs gapen en dat is vaak een teken dat het opkomt.
Dat je in slaap valt is misschien wel een teken dat je lichaam het niet zo goed meer kan hebben?
L
LoisuwuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ganggang💯 zei:
Weet je zeker dat het xtc is, heb je het laten testen? En hoe veel neem je? In hoge doseringen kan mdma sederend zijn meen ik ergens gelezen te hebben.
Klik om te vergroten...
Misfit zei:
Ik heb dit zelf niet meegemaakt, maar heb twee keer met twee verschillende personen mdma genomen die het te vaak namen (elke maand ongeveer).
Beiden werden ze heel traag en gingen ze de hele avond op bed liggen, de rest van de avond ook niet meer gezien.

Hoe vaak nam je in het verleden?
Klik om te vergroten...
ja ik het verleden heb ik echt wel 3 keer per week gebruikt (in de zomervakantie) maar ik ben daarna 3 maanden gestopt ermee, heb het niet laten testen maar ik heb die pillen al eerder gebruikt en toen ging ik er altijd gewoon goed op
L
LoisuwuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Natozlato zei:
Dit verschijnsel heb ik vaker van gehoord. Je hebt het te vaak genomen in het verleden en nu werkt het helaas niet meer.
Klik om te vergroten...

nouuu dat zal denk ik niet het geval zijn hoor hahahaha, xtc kan niet ineens niet meer “werken” maar ik vind het jammer want ik werd altijd super druk en sociaal door x en nu niet meer dus vind het heel jammer dat ik nu niet meer kan geniet van mdma
L
LoisuwuLid
01-01-2024, 00:00
#14
Danny0531 zei:
Dit is niet altijd het geval kan ook met de setting te maken hebben als ik mdma in huis gebruik of ik doe het op een feest on beide gevLlen heeft het een heel ander effect
Klik om te vergroten...
Dat zou misschien wel kunnen maar ik heb vaker wel eens xtc gebruikt thuis met vrienden en toen had ik het nooit
j
jetsetlifeLid
01-01-2024, 00:00
#15
komt door medisch geschiedenis denk ik? hebben deze mensen antidepressivia geslikt in het verleden ofzo? mdma werkt heeeel mellow voor mij, ik kan rustig in mijn zetel liggen en genieten van de golven. daarom dat soms caffeine bij mdma wordt gedaan op dat "slaperig" gevoel te ontwijken.
M
MisfitLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb dit zelf niet meegemaakt, maar heb twee keer met twee verschillende personen mdma genomen die het te vaak namen (elke maand ongeveer).
Beiden werden ze heel traag en gingen ze de hele avond op bed liggen, de rest van de avond ook niet meer gezien.

Hoe vaak nam je in het verleden?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
Loisuwu zei:
ik het verleden heb ik echt wel 3 keer per week gebruikt (in de zomervakantie)
Klik om te vergroten...
Hier gaat het mis. Door zulk gebruik verneuk je je receptoren en neurotransmitters. Dan is 3 maanden pauze niet genoeg. Ik zou eens proberen om minimaal 6 maanden tot een jaar geen mdma of andere serotonine slurpende drugs te gebruiken (6-apb, 3-mmc etc).
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Loisuwu zei:
xtc kan niet ineens niet meer “werken”
Klik om te vergroten...
Dit kan zeker wel, door middel van het te vaak en te kort achter elkaar te gebruiken. Ik heb het dusdanig misbruikt dat ik er vrij weinig meer van merk. Alleen bijwerkingen en een forse kater.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Loisuwu zei:
nouuu dat zal denk ik niet het geval zijn hoor hahahaha, xtc kan niet ineens niet meer “werken” maar ik vind het jammer want ik werd altijd super druk en sociaal door x en nu niet meer dus vind het heel jammer dat ik nu niet meer kan geniet van mdma
Klik om te vergroten...
3 keer per week?? Dat vind ik echt gestoord. En dan hier komen vragen waarom het het niet meer doet. Google eens op mdma lost the magic. Dit komt echt wel vaker voor na misbruik.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kan zijn dat zijn ziek is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."