Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo ik zit met een probleem. Ik heb de laatste keer xtc gebruikt, hij kickte in en ik werd ineens heel moe. Ik moest gapen en ik wilde alleen maar liggen, ik probeerden mezelf actief te houden zoals ff lopen of druk bezig zijn maar dat kon niet. Ik was echt zo moe ik had maar 1 pil gebruikt en ik had al 3 maanden geen xtc meer gebruikt, Mijn lichaam is al wel wat gewend ik heb in het verleden heel vaak xtc gebruikt en toen ging ik er altijd super lekker op maar sinds de laatste keer word ik heel moe, waardoor kan het komen? Ik heb een paar weken later het nog een keer geprobeerd maar toen werd ik alweer heel erg moe. En voelde ik alweer hetzelfde als daarvoor. liefs x Loïs"
"Halloo, ik ga morgen avond xtc gebruiken, de laatste keer xtc was met nieuwjaar 2020 (4 maanden geleden) Maar toen ik gebruikte had ik het effect van xtc niet waardoor is gebleken dat ik waarschijnlijk teveel xtc heb gebruikt en dus het effect niet voelde. Nu is mijn vraag, ga ik nu wel energiek zijn en het effect beter voelen?"
"Spyro zei: Dat ligt dan aan je dosis. En hoe vaak gebruik je? Klik om te vergroten... morgen ga ik 2 pillen halen en begin met kwartje. Ik heb nu 4 maanden niet gebruikt, en heb in het verleden wel vaker xtc gebruikt. Paar keer in de maand voor een korte tijd."
"Eik zei: Hoi @Loisuwu , welkom op het forum. Goed dat je 4 maanden pauze hebt genomen. Dat zou normaal gesproken genoeg moeten zijn om het effect weer goed te voelen. Als je xtc in het verleden echt misbruikt hebt (te vaak en/of teveel per keer) dan is de kans aanwezig dat het effect toch tegen gaat vallen. sommigen hebben de “magie” zelfs permanent verloren daardoor. Kun je ons vertellen hoe vaak en hoeveel mg je vroeger gebruikte? Klik om te vergroten... ik heb in 2019 (zomervakantie) voor het eerst xtc gebruikt, dus ik heb van juli tot september (3 maanden lang) heb ik ongeveer 3/4 keer xtc gedaan per maand. Daarna heb ik niks meer gebruikt tot nieuwjaar 2020 toen had ik 1 pil op."
"Ganggang💯 zei: In oudere posts geef je aan anti psychotica te nemen. Dat gaat over het algemeen niet zo goed samen met mdma. Klik om te vergroten... ow echt? Bedankt voor je reactie, ik heb in het verleden ook al vaker xtc gebruikt met mijn medicijnen, had het effect gewoon goed. heb het er ook over gehad met me psychiater En hij zei dat het elkaar kan versterken"
"Ganggang💯 zei: Weet je zeker dat het xtc is, heb je het laten testen? En hoe veel neem je? In hoge doseringen kan mdma sederend zijn meen ik ergens gelezen te hebben. Klik om te vergroten... Misfit zei: Ik heb dit zelf niet meegemaakt, maar heb twee keer met twee verschillende personen mdma genomen die het te vaak namen (elke maand ongeveer). Beiden werden ze heel traag en gingen ze de hele avond op bed liggen, de rest van de avond ook niet meer gezien. Hoe vaak nam je in het verleden? Klik om te vergroten... ja ik het verleden heb ik echt wel 3 keer per week gebruikt (in de zomervakantie) maar ik ben daarna 3 maanden gestopt ermee, heb het niet laten testen maar ik heb die pillen al eerder gebruikt en toen ging ik er altijd gewoon goed op"
"Natozlato zei: Dit verschijnsel heb ik vaker van gehoord. Je hebt het te vaak genomen in het verleden en nu werkt het helaas niet meer. Klik om te vergroten... nouuu dat zal denk ik niet het geval zijn hoor hahahaha, xtc kan niet ineens niet meer “werken” maar ik vind het jammer want ik werd altijd super druk en sociaal door x en nu niet meer dus vind het heel jammer dat ik nu niet meer kan geniet van mdma"
"Danny0531 zei: Dit is niet altijd het geval kan ook met de setting te maken hebben als ik mdma in huis gebruik of ik doe het op een feest on beide gevLlen heeft het een heel ander effect Klik om te vergroten... Dat zou misschien wel kunnen maar ik heb vaker wel eens xtc gebruikt thuis met vrienden en toen had ik het nooit"
"Ganggang💯 zei: Hier gaat het mis. Door zulk gebruik verneuk je je receptoren en neurotransmitters. Dan is 3 maanden pauze niet genoeg. Ik zou eens proberen om minimaal 6 maanden tot een jaar geen mdma of andere serotonine slurpende drugs te gebruiken (6-apb, 3-mmc etc). Klik om te vergroten... ik ben ook een jaar verslaafd geweest aan speed heeft dat er ook mee te maken? Ohjaa. En ik slik anti-Psychotica die heet Risperidon."
"Natozlato zei: 3 keer per week?? Dat vind ik echt gestoord. En dan hier komen vragen waarom het het niet meer doet. Google eens op mdma lost the magic. Dit komt echt wel vaker voor na misbruik. Klik om te vergroten... oh ja sorry dat ik het vroeg lmao daarom ben ik misschien ook hier maar bedankt dan gebruik ik geen mdma"