#1
Ik word ook moe van dat geouwehoer over XTC ![:tonguewink:]()
Hier gaat het mis. Door zulk gebruik verneuk je je receptoren en neurotransmitters. Dan is 3 maanden pauze niet genoeg. Ik zou eens proberen om minimaal 6 maanden tot een jaar geen mdma of andere serotonine slurpende drugs te gebruiken (6-apb, 3-mmc etc).
3 keer per week?? Dat vind ik echt gestoord. En dan hier komen vragen waarom het het niet meer doet. Google eens op mdma lost the magic. Dit komt echt wel vaker voor na misbruik.
@benzzzyik ben ook een jaar verslaafd geweest aan speed heeft dat er ook mee te maken? Ohjaa. En ik slik anti-Psychotica die heet Risperidon.
ik ben ook een jaar verslaafd geweest aan speed heeft dat er ook mee te maken? Ohjaa. En ik slik anti-Psychotica die heet Risperidon.
Dit kan zeker wel, door middel van het te vaak en te kort achter elkaar te gebruiken. Ik heb het dusdanig misbruikt dat ik er vrij weinig meer van merk. Alleen bijwerkingen en een forse kater.
Ongeacht welke setting? Setting bepaald bij mij behoorlijk hoe de pil werkt met de dosering natuurlijk.Ik heb het tegenwoordig ook, dat ik er moe van wordt 🙈🙄 wel een beetje jammer!
Ja ik wilde ook meteen zeggen dosering, set en setting... Want hoe je je voelt wordt ook versterkt dus als je gewoon moe en niet fit bent🤷🏻♀️Ongeacht welke setting? Setting bepaald bij mij behoorlijk hoe de pil werkt met de dosering natuurlijk.
Als ik iets meer neem dan gewoonlijk dan kom ik ook niet veel verder dan zitten en praten![]()
Ja eigenlijk wel. Van de zomer hadden we een leuk privéfeestje aan een meer. Heb ik de hele nacht gelegen en alles om me heen bekeken.Ongeacht welke setting? Setting bepaald bij mij behoorlijk hoe de pil werkt met de dosering natuurlijk.
Als ik iets meer neem dan gewoonlijk dan kom ik ook niet veel verder dan zitten en praten![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."