Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMoe worden van xtc

Moe worden van xtc

32 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik word ook moe van dat geouwehoer over XTC :tonguewink:
l
liseLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb ik ook gehad toen eerste keer xtc deed en naar de bios ging na m'n piek. Het was daar zo donker en ik viel bijna in slaap. Die film heb ik helemaal niet meegekregen.
L
LoisuwuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ganggang💯 zei:
Hier gaat het mis. Door zulk gebruik verneuk je je receptoren en neurotransmitters. Dan is 3 maanden pauze niet genoeg. Ik zou eens proberen om minimaal 6 maanden tot een jaar geen mdma of andere serotonine slurpende drugs te gebruiken (6-apb, 3-mmc etc).
Klik om te vergroten...

ik ben ook een jaar verslaafd geweest aan speed heeft dat er ook mee te maken? Ohjaa. En ik slik anti-Psychotica die heet Risperidon.
L
LoisuwuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Natozlato zei:
3 keer per week?? Dat vind ik echt gestoord. En dan hier komen vragen waarom het het niet meer doet. Google eens op mdma lost the magic. Dit komt echt wel vaker voor na misbruik.
Klik om te vergroten...

oh ja sorry dat ik het vroeg lmao daarom ben ik misschien ook hier maar bedankt dan gebruik ik geen mdma
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Loisuwu zei:
ik ben ook een jaar verslaafd geweest aan speed heeft dat er ook mee te maken? Ohjaa. En ik slik anti-Psychotica die heet Risperidon.
Klik om te vergroten...
@benzzzy
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Loisuwu zei:
ik ben ook een jaar verslaafd geweest aan speed heeft dat er ook mee te maken? Ohjaa. En ik slik anti-Psychotica die heet Risperidon.
Klik om te vergroten...
www.drugsinfoteam.nl

XTC en Risperidon | drugsinfoteam.nl

Ontvang gedetailleerde antwoorden op veelgestelde vragen over drugsgebruik, verslaving en gezondheid. Vertrouw op onze experts voor betrouwbare informatie
www.drugsinfoteam.nl
d
drpepper1488Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ganggang💯 zei:
Dit kan zeker wel, door middel van het te vaak en te kort achter elkaar te gebruiken. Ik heb het dusdanig misbruikt dat ik er vrij weinig meer van merk. Alleen bijwerkingen en een forse kater.
Klik om te vergroten...

klinkt bekend echt zwaar klote is dat ik heb het ook
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb het tegenwoordig ook, dat ik er moe van wordt 🙈🙄 wel een beetje jammer!
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#9
Natozlato zei:
Ik heb het tegenwoordig ook, dat ik er moe van wordt 🙈🙄 wel een beetje jammer!
Klik om te vergroten...
Ongeacht welke setting? Setting bepaald bij mij behoorlijk hoe de pil werkt met de dosering natuurlijk.
Als ik iets meer neem dan gewoonlijk dan kom ik ook niet veel verder dan zitten en praten :sunglasses:
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mezelf zei:
Ongeacht welke setting? Setting bepaald bij mij behoorlijk hoe de pil werkt met de dosering natuurlijk.
Als ik iets meer neem dan gewoonlijk dan kom ik ook niet veel verder dan zitten en praten :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Ja ik wilde ook meteen zeggen dosering, set en setting... Want hoe je je voelt wordt ook versterkt dus als je gewoon moe en niet fit bent🤷🏻‍♀️
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Mezelf zei:
Ongeacht welke setting? Setting bepaald bij mij behoorlijk hoe de pil werkt met de dosering natuurlijk.
Als ik iets meer neem dan gewoonlijk dan kom ik ook niet veel verder dan zitten en praten :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Ja eigenlijk wel. Van de zomer hadden we een leuk privéfeestje aan een meer. Heb ik de hele nacht gelegen en alles om me heen bekeken.
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bij Thunderdome was ik al redelijk vermoeid en ik had al een uur of 5 niks meer gegeten. Toen de mdma insloeg heb ik echt 20 minuten met mijn ogen dicht staan spacen voordat ik weer een beetje energie kreeg. Bij Rebirth had ik afgelopen jaar eenzelfde ervaring. Ook door een te lege maag.

Als ik maximaal 3 uur na de laatste maaltijd de eerste dosis pak, en zorg dat ik voldoende uitgerust ben heb ik nergens "last" van (last tussen aanhalingstekens want op zich vind ik met ogen dicht spacen ook wel chill).
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
MDMA werkt op serotonine en serotonine is (onder andere) betrokken bij slaap. Het is natuurlijk niet zo zwart-wit, want de A van MDMA staat nog altijd voor amfetamine en het is dan ook een entactogene upper, maar toch is het ergens wel te verklaren dat MDMA 'vermoeiend' kan worden in sommige situaties en daar spelen allerlei complexe factoren een rol bij.
Ik kan er zelf op een lekkere manier loom van worden, en tegelijk gestimuleerd, maar het is nooit zoals bij speed, dat ik honderuit ga praten. Ik vind MDMA vooral chill, met piekjes van energie. Eigenlijk de perfecte balans tussen ontspannen en energiek, goede gesprekken, maar niet geforceerd lullen, wat trouwens óók geinig is, maar dan onder invloed van pep. (Ik ken overigens mensen die dat wél doen op MDMA/6-APB, dat 'ramblen'/heel veel praten, dus het is persoonlijk.)

Ik ben ooit midden in de piek van (achteraf waarschijnlijk een te hoge dosis) 6-APB in slaap gevallen. Echt heel vreemd, daarna ook nooit meer meegemaakt toen ik m'n dosis wat naar beneden had aangepast. Heb daar toen ook in alle verbazing een topic over geopend de dag erna. Ik had op dat moment contact met iemand via m'n telefoon en die heeft zich serieus zorgen over me gemaakt omdat ik uren niet meer te bereiken was, en diegene was bijna in staat om m'n zusje te gaan contacteren - ik zat in het buitenland. Gelukkig niet gedaan, want werd op een bepaald moment gewoon vrolijk en wel maar wel lichtelijk verward wakker, van huh? Welke eeuw is het? En daarna wel een beetje paniek toen ik zag hoe laat het was en hoe lang die vriendin dus in onzekerheid heeft gezeten over wat ze moest doen.

Vond dat een hele weirde en beetje jammerlijke :') ervaring, maar het kan dus zeker voorkomen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."