#1
Hallo ik zit met een probleem. Ik heb de laatste keer xtc gebruikt, hij kickte in en ik werd ineens heel moe. Ik moest gapen en ik wilde alleen maar liggen, ik probeerden mezelf actief te houden zoals ff lopen of druk bezig zijn maar dat kon niet. Ik was echt zo moe ik had maar 1 pil gebruikt en ik had al 3 maanden geen xtc meer gebruikt, Mijn lichaam is al wel wat gewend ik heb in het verleden heel vaak xtc gebruikt en toen ging ik er altijd super lekker op maar sinds de laatste keer word ik heel moe, waardoor kan het komen? Ik heb een paar weken later het nog een keer geprobeerd maar toen werd ik alweer heel erg moe. En voelde ik alweer hetzelfde als daarvoor.
liefs x Loïs
liefs x Loïs