#1
nicolai zei:waarschijnlijk is die 2e ook gewoon mdma. je reageert er soms gewoon anders op. maar zoals jij het beschrijft zou het ook ghb kunnen zijn. maar ik kan me niet voorstellen dat het echt ghb is, want dat hoort niet in die flesjes te zitten.SOmeOne__ zei:20 euro voor 1 flesje??
Ik heb telkens ongeveer 12 euro betaald voor een flesje.
Heb het drie keer gebruikt, twee keer was het een flesje met een witte dop, en die twee keren heb ik het halve flesje gebruikt, telkens met een zeer leuk effectDan heb ik een keer een flesje gehad met een rode dop. Ik weet niet precies wat het verschil is, maar de effecten waren wel totaal anders. Van het flesje met de witte dop begon ik te hallucineren, van het flesje met de rode dop werd ik een beetje moe en begon alles wat wazig te zien, dan werd ik weer super actief, om daarna weer wat moe te worden.
Weet iemand hier nog iets meer over??
Ze kosten hier in Almere ook rond de 12 Euro en lijken op de effecten van jouw eerste keer!!
Er zit MDMA, een beetje speed en bleu curaucau in!!
Het zou kunnen dat er in jouw 2e x ghb in zat alleen ik snap de energie halverwege niet
Maar bij the way, wat is het lekker spul!!!!!
Raar eigenlijk dat dit gloedje goed te krijgen is en pillen niet!!!
Dan heb ik een keer een flesje gehad met een rode dop. Ik weet niet precies wat het verschil is, maar de effecten waren wel totaal anders. Van het flesje met de witte dop begon ik te hallucineren, van het flesje met de rode dop werd ik een beetje moe en begon alles wat wazig te zien, dan werd ik weer super actief, om daarna weer wat moe te worden. 