Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOriginal 69

Original 69

73 antwoorden
89 weergaven
18-5-2026
J
JohnAlmereLid
01-01-2024, 00:00
#1
nicolai zei:
SOmeOne__ zei:
20 euro voor 1 flesje??

Ik heb telkens ongeveer 12 euro betaald voor een flesje.
Heb het drie keer gebruikt, twee keer was het een flesje met een witte dop, en die twee keren heb ik het halve flesje gebruikt, telkens met een zeer leuk effect :mrgreen: Dan heb ik een keer een flesje gehad met een rode dop. Ik weet niet precies wat het verschil is, maar de effecten waren wel totaal anders. Van het flesje met de witte dop begon ik te hallucineren, van het flesje met de rode dop werd ik een beetje moe en begon alles wat wazig te zien, dan werd ik weer super actief, om daarna weer wat moe te worden.

Weet iemand hier nog iets meer over??
Klik om te vergroten...
waarschijnlijk is die 2e ook gewoon mdma. je reageert er soms gewoon anders op. maar zoals jij het beschrijft zou het ook ghb kunnen zijn. maar ik kan me niet voorstellen dat het echt ghb is, want dat hoort niet in die flesjes te zitten.
Klik om te vergroten...

Ze kosten hier in Almere ook rond de 12 Euro en lijken op de effecten van jouw eerste keer!!
Er zit MDMA, een beetje speed en bleu curaucau in!!

Het zou kunnen dat er in jouw 2e x ghb in zat alleen ik snap de energie halverwege niet :confused:

Maar bij the way, wat is het lekker spul!!!!! :hearteyes:
Raar eigenlijk dat dit gloedje goed te krijgen is en pillen niet!!! :confused:
J
JohnAlmereLid
01-01-2024, 00:00
#2
Everio zei:
SOmeOne__ zei:
20 euro voor 1 flesje??

Ik heb telkens ongeveer 12 euro betaald voor een flesje.
Heb het drie keer gebruikt, twee keer was het een flesje met een witte dop, en die twee keren heb ik het halve flesje gebruikt, telkens met een zeer leuk effect :mrgreen: Dan heb ik een keer een flesje gehad met een rode dop. Ik weet niet precies wat het verschil is, maar de effecten waren wel totaal anders. Van het flesje met de witte dop begon ik te hallucineren, van het flesje met de rode dop werd ik een beetje moe en begon alles wat wazig te zien, dan werd ik weer super actief, om daarna weer wat moe te worden.

Weet iemand hier nog iets meer over??
Klik om te vergroten...

Jij vind die 20 euro al veel? omdat jij 12 euro per flesje betaald?

En als ik je zeg dat ik 2.50 per flesje betaal? Met een wite dop overigens! getest op 180mg
MDMA en Blue Curacao...
Klik om te vergroten...

Het Maakt mij niet uit hoor maar 2,50 kan gewoon simpelweg niet..
Een gram mdma kost al gauw 15 a 20 per gram.. + flesje+vloeistof+Amfetamine?

Zit je al dik over de 2,50..

Ik zou ze maar eens laten testen als ik jou was!! Denk dat er ander spul in zit..
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je weet toch dat als je 1 ons MDMA zou kopen dat je dan toch ook 1 heel stuk goedkoper uit bent he :tongueout:


En over de nieuwe flesjes iedereen heeft een ander flesje
want er worden zoveeeeeel gemaakt
iedereen denkt ik ga flesjes maken en dan heb je net zoals snoep
heel veel soorten flesjes
heel veel soorten snoep


O ja en over de inkoop van die flesjes 2,5 is wel mogelijk
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#4
whizkid zei:
Worstenjongen zei:
Volgens iemand die ik ken, die de "oudere" flesjes heftig hebben Misbruikt
Die hadden de nieuwe versie geprobeerd en zeiden dat die tegenviel
Klik om te vergroten...

ik hoor hele andere berichten.
ze zijn heftiger dan voorheen, slaan in als een bom...geen nawerkingen en is niet tracerbaar..
Klik om te vergroten...

En bedankt voor de bullshit!
P
Pikachu...Lid
01-01-2024, 00:00
#5
mijn dealer heeft een keer uitgelegd wat erin zit.
als ik het goed heb was het alcohol, ketamine en ghb maar hij zei dat er ook nog andere was en daar wist hij het niet van. :wave:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pikachu... zei:
alcohol, ketamine en ghb
Klik om te vergroten...
dat is voor onervaren mensen echt een kots combinatie..
lijkt me beetje onwaarschijnlijk. of mischien dat ze het aangepast hebben vanwege de mdma crisis.
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vriend van mij heeft ook weer flesjes kunnen regelen, maar hij vond ze niet zo goed als die wat hij vorig jaar nog volop had.
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mijn moeder wil niet anders meer :tongueout:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Worstenjongen zei:
Mijn moeder wil niet anders meer :tongueout:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Worstenjongen, dat plaatje is echt ongelofelijk irritant.


Mijn ouders gebruiken dit eens in de 3 maanden voor een sex avondje en om eens lekker met elkaar te praten. Dus echt hetzelfde als XTC lijkt het me niet, zelf 1 keer geprobeerd maar niet zoveel van gevoeld ( had ook met 3 man 1 flesje gedeeld :cry: )

mdma + speed + blue curacau

Je hebt ook een rode variant, waar GHB bij zit ( geen bron voor )
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
dus vloeibare xtc bestaat wel
X
XtCliffixLid
01-01-2024, 00:00
#12
kan beschouwd worden als als vloeibare xtc o.w.v. de mdma.
Maar de speed zit de mdma een beetje in de weg.
Zeker een leuk om te doen , als ge een ervaren bollenpakker bent kan je een flesje in 2 keer op 1 avond uitdrinken :d.
Ge zult niet dood gaan van 1 vol flesje in een keer maar pas toch maar op onervaren xtc gebruikers.
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#13
troebadoer zei:
Mijn ouders gebruiken dit eens in de 3 maanden voor een sex avondje en om eens lekker met elkaar te praten.
Klik om te vergroten...

Wtf?! Dat is dus informatie die ik dus echt niet hoef te weten van m'n ouders....
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#14
hahah de reden dat mijn moeder het zo leuk vindt is ook dat...
En het probleem is ze doen het 1 keer in de week...
Zo van men moeder heeft het er echt teveel over!!! best kut...
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb het laatst geprobeerd, een half flesje. Maar ik vond het niet veel aan. Kreeg niet de overweldigende happiness, slechts maar een klein beetje en verder gewoon opgefokt) Voor mijn gevoel staat 1 zo'n flesje gelijk aan 1,5 XTC pil. Dus doe mij maar liever een pil want daar hoef ik geen 20 euro voor te betalen en het effect is gewoon veel relaxer.
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Miss J zei:
troebadoer zei:
Mijn ouders gebruiken dit eens in de 3 maanden voor een sex avondje en om eens lekker met elkaar te praten.
Klik om te vergroten...

Wtf?! Dat is dus informatie die ik dus echt niet hoef te weten van m'n ouders....
Klik om te vergroten...


Hebben ze mij ook niet verteld, ben er per toeval achter gekomen doordat ik 12 flesjes blue 69 in mijn moeders huis vond. Ik vroeg haar waar ze mee bezig was, en toen kwam dat eruit.
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Worstenjongen zei:
hahah de reden dat mijn moeder het zo leuk vindt is ook dat...
En het probleem is ze doen het 1 keer in de week...
Zo van men moeder heeft het er echt teveel over!!! best kut...
Klik om te vergroten...


Ik vind t al kut dat ze het 1 keer per 2/3 maanden doen, maar goed, gelukkig weten ze waar ze mee bezig zijn want ze slikken de dag erna veel vitamine's etc.
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#18
troebadoer zei:
Hebben ze mij ook niet verteld, ben er per toeval achter gekomen doordat ik 12 flesjes blue 69 in mijn moeders huis vond. Ik vroeg haar waar ze mee bezig was, en toen kwam dat eruit.
Klik om te vergroten...

Sta je dan... Mam, mam, moeder... :openmouth:
S
SOmeOne__Lid
01-01-2024, 00:00
#19
20 euro voor 1 flesje??

Ik heb telkens ongeveer 12 euro betaald voor een flesje.
Heb het drie keer gebruikt, twee keer was het een flesje met een witte dop, en die twee keren heb ik het halve flesje gebruikt, telkens met een zeer leuk effect :mrgreen: Dan heb ik een keer een flesje gehad met een rode dop. Ik weet niet precies wat het verschil is, maar de effecten waren wel totaal anders. Van het flesje met de witte dop begon ik te hallucineren, van het flesje met de rode dop werd ik een beetje moe en begon alles wat wazig te zien, dan werd ik weer super actief, om daarna weer wat moe te worden.

Weet iemand hier nog iets meer over??
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#20
En dat wordt dan verkocht door straatdealers? Of eerder onder de toog in de smartshop?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."