Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"grinder zei: ik heb dit enige tijd geleden in m'n glas gehad in een discotheek, dit was de eerste keer dat ik ghb binnen kreeg... ik weet niet veel meer van die avond, maar ik herkende zelfs mijn eigen vrienden niet meer, kon de lettertjes op m'n gsm niet meer lezen en ben in de grond gevallen na een schouderklopje, echt wel zwaar spul... voelt aan alsof je enorm dronken bent. maarja, ik ben nochal een stevige drinker de zaterdagavond ook, ik had het nog niet onmiddelijk door wat er aan de hand was, maarja, heb er gewoon het beste van gemaakt die avond, go with the flow, is denk ik het beste wat je kan doen... Klik om te vergroten... dat heb ik ook gehad... MIJN BESTE AVOND OOIT"
"mijn dealer heeft een keer uitgelegd wat erin zit. als ik het goed heb was het alcohol, ketamine en ghb maar hij zei dat er ook nog andere was en daar wist hij het niet van."
"een paar biertjes en aan het einde van de avond/ochtend KETAMINE"
"underworld zei: Pikachu... zei: alcohol, ketamine en ghb Klik om te vergroten... dat is voor onervaren mensen echt een kots combinatie.. lijkt me beetje onwaarschijnlijk. of mischien dat ze het aangepast hebben vanwege de mdma crisis. Klik om te vergroten... hij nam er ook altijd maar een half dopje van"
"underworld zei: Pikachu... zei: underworld zei: dat is voor onervaren mensen echt een kots combinatie.. lijkt me beetje onwaarschijnlijk. of mischien dat ze het aangepast hebben vanwege de mdma crisis. Klik om te vergroten... hij nam er ook altijd maar een half dopje van Klik om te vergroten... dan zal hij wel hele aparte gezichten getrokken hebben van de ketamine die erin zit, of het is gewoon bullshit keta is echt ranzig om in je mond te krijgen.. en lijkt me zowieso onwaarschijnlijk dat in een half dopje dat allemaal zit, werkzame dosis van keta oraal ligt aardig hoog. Klik om te vergroten... ik zeg alleen wat hij tegen mij zei. ik weet veel te weinig van drugs om te oordelen"