Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOriginal 69

Original 69

73 antwoorden
86 weergaven
18-5-2026
J
JoshPitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb nog nooit beter spul gehad dan original 69 (voor wat betreft de stimulerende middelen). Echt.. zo ontzettend relaxt, zowel gewoon thuis in de huiskamer ofzo als op een party. Ik weet niet precies wat erin zat (jammer genoeg nooit laten testen) maar heb liters van dat spul naar binnen gewerkt en het heeft altijd zijn plicht gedaan. Jammer genoeg kan ik het niet meer aankomen en ik hoor er ook nooit meer over.
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb ook gehoord dat het verdwenen is, jammer, had het een keer gedaan en was inderdaad echt lekker :hearteyes:
j
joey-fLid
01-01-2024, 00:00
#3
jep zekker lekker spul neem het af en toe nog en met oud&nieuw ga ik zekker weer nemen :mrgreen:
T
T-ShortyLid
01-01-2024, 00:00
#4
in turnhout was er ooit iemand die het maakte maar hijs 4 jaar geleden dood gegaan en heeft zo'n dikke 200 flesjes achtergelaten...jmmrr dat ik er geen had :grin:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is gewoon mdma dus.. dan snap ik niet waarom iedereen original 69 zoekt. Mdma is makkelijker te vinden lijkt me..
w
whizkidLid
01-01-2024, 00:00
#6
hallo allemaal.

die flesje op de foto zijn dus de neppers.....als je daar al helemaal uit je dak van gaat dan heb je de echte nog niet gehad.
ook de inhoud is de helft van de original 69.
w
whizkidLid
01-01-2024, 00:00
#7
TrippyShit zei:
Het is gewoon mdma dus.. dan snap ik niet waarom iedereen original 69 zoekt. Mdma is makkelijker te vinden lijkt me..
Klik om te vergroten...


hoe kom je dar nu bij......als jeniet weet wat erin zit, moet je ook niet oordelen.

dit flesje wordt een hipe...een echte hipe....dit geeft je echt een heerlijk gevoel en is niet te vergelijken met een pil of pure MDMA
w
webjunkLid
01-01-2024, 00:00
#8
De flesjes Original 69 (met rode dop) à 25 ml. zijn getest op 125 mg MDMA base per flesje. In vloeibare vorm zou MDMA sneller in het lichaam opgenomen kunnen worden dan in vorm van tabletten. Verder zie ik er geen voordelen in.
W
WietkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb zondag voor de eerste keer 69 gedaan. wel al vaker mensen gezien die 't hadden gebruikt. voelde niet zo veel, maar in combinatie met nog 1 blauwe mitsubishi ging ik wel ontzettend hard. Was wel snel uitgewerkt. Volgende keer pak k me tog egt 2 flesjes, en dan het eerste flesje in 1 keer.
D
Dreamer60Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb hier een flesje Original 69 van een vriend gekregen maar ik ken helaas de dosering niet ? Kan iemand mij helpen ?
Thx
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gebruik de zoekfunctie?
D
Dreamer60Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Yep, heb ik gedaan hoor..... echter geen resultaat gevonden. Dus vandaar mijn vraag :)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hmmmm vreemd er bestonden meerdere topics over.
J
JohnsonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vriend van me had 't ook maar toen heette 't Blue 69! Hij doseerde altijd met één dopje en pas op een feest had ie een half flesje op en een hoop bier! Maar vond 't niet zo geweldig!
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#15
wat is t?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gewoon in 1 keer opdrinken niet moeilijk doen, er zit nooit meer dan 200 mg mdma in
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb het ook eens gehad, en kreeg er totaal niet dat mdma gevoel van :confused:
Later hoorde ik dat er ook varianten met GHB bij zaten.. iemand bekend met dit verhaal?
Verder zou ik het ook sowieso proberen, eerst half flesje ofzo, dan kun je verder kijken..
Ik vond het zelf ook niet zo :flushed:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bartyo zei:
Ik heb het ook eens gehad, en kreeg er totaal niet dat mdma gevoel van :confused:
Later hoorde ik dat er ook varianten met GHB bij zaten.. iemand bekend met dit verhaal?
Verder zou ik het ook sowieso proberen, eerst half flesje ofzo, dan kun je verder kijken..
Ik vond het zelf ook niet zo :flushed:
Klik om te vergroten...

Ja, er zou ook viagra inzitten, of weet ik wat voor troep allemaal.

...wat dus niet waar is.

Als je lekker wil gaan en je hebt al ervaring met XTC of MDMA zou ik gewoon het hele flesje nemen.

Als je echt wil weten wat er in zit en wat je in je lichaam gaat stoppen kun je het laten testen bij een testcentrum, die kunnen je precies vertellen wat voor stoffen er in welke hoeveelheid in zit.
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dosering in 1 flesje is 125-175mg mdma en een beetje speed. Van 1 volledig flesje ga je dus wel redelijk hard.


De politie vond zo'n 13.515 flesjes met het etiket "original 69" in 29 verhuisdozen. De inhoud van de flesjes bestond uit MDMA, de stof die voor het effect van XTC zorgt, en een kleine hoeveelheid amfetamine. Beide stoffen, die overigens harddrugs zijn, waren opgelost in de likeur Blue Curaçao.
Klik om te vergroten...
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#20
ookweleens gehoort ja

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."