Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"jep zekker lekker spul neem het af en toe nog en met oud&nieuw ga ik zekker weer nemen"
"whizkid zei: hallo allemaal. die flesje op de foto zijn dus de neppers.....als je daar al helemaal uit je dak van gaat dan heb je de echte nog niet gehad. ook de inhoud is de helft van de original 69. Klik om te vergroten... jaa ik heb ook hele andere flesjes heb er wel foto van van deze space je echt lekker"