Hier toch ook even op reageren, aangezien ikzelf gisteren voor de eerste maal etizolam (2mg) heb gebruikt en hier enkel zeeeer lichte slaperigheid ervaarde, maar zelfs niet van die aard dat ik echt moest gaan slapen, voor de rest niets effect. Gebruik nu wel al jaren Zolpidem (op voorschrift en max 3 dagen achter en minstens 2 dagen zonder ertussen), in het begin was Zolpidem echt lekker, hierop wakker blijven gaf chill en licht euforisch gevoel, gaan slapen er op lukte ook goed, het was voor een periode, echt het perfecte late night middeltje...maar de effecten hiervan zijn nu nog nihil en verwaarloosbaar. Dormicum, Cymbalta en mirtazapine heb ik ook periode gebruikt, deels voor psychische klachten en slaapproblemen. Deze 3 middelen zou ik nu niets mee zijn denk ik, voor wat ik zoek in effecten. Daarom was/ben ik naar alternatieven opzoek, één daarvan is dus die etizolam, wat voorlopig, door mn zolpidem gebruik door de jaren heen mr weinig doet, een ander middel is clonazolam, heb hier 25x0.5mg van besteld, komt een dezer aan, maar wat ik hier nu lees over dit middeltje, is het precies heftig spul, in de negatieve zin vh woord. Is het werkelijk zo'n middel waar de voordelen niet opwegen tegen de negatieve effecten en kenmerken? Want, vaak neem ik de bijwerkingen er wel bij, om het fijne te ervaren, maar er moeten wel fijne effecten zijn natuurlijk, wat ik me nu wel sterk afvraag bij clonazolam...