Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste benzo voor mij

Beste benzo voor mij

55 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mikly zei:
Ik heb er nul last of effect van mag er zeven keer twee keer per dag halve mg van ben zo resistent.
Rohypnol ga ik nog doorheen. Vergelijking clonazepam met crack lijkt mij ver gezocht. Tevens is het eerste lijns anti epileptica
Klik om te vergroten...
benzzzy zei:
Clonazolam*
Vergelijking met crack is niet ver gezocht.
Klik om te vergroten...
De vergissing word vaker gemaakt maar Clonazolam is inderdaad een andere stof, als je die elke dag zou nemen zeven keer per dag dan wil ik niet eens weten wat de withdraws zijn.....
M
MiklyLid
01-01-2024, 00:00
#2
DeApotheek zei:
De vergissing word vaker gemaakt maar Clonazolam is inderdaad een andere stof, als je die elke dag zou nemen zeven keer per dag dan wil ik niet eens weten wat de withdraws zijn.....
Klik om te vergroten...
Beste ik neem 2 keer zeven per dag halve mg. Nul last ervan net als van de Rohypnol zes stuks 1 mg.
Het is ook zo dat ik ze vaker niet neem of vergeet. Withdrawl kan ik niet echt over spreken want die heb ik niet net als craving ernaar. Het is gewoon receptmedicatie en af en toe neem ik als ik over heb wel eentje meer als ik echt moet ontspannen of slapen. Maar de morfine en andere spullies dat is ook gewennen en ophogen in toekomst.
Thnx
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mikly zei:
Beste ik neem 2 keer zeven per dag halve mg. Nul last ervan net als van de Rohypnol zes stuks 1 mg.
Het is ook zo dat ik ze vaker niet neem of vergeet. Withdrawl kan ik niet echt over spreken want die heb ik niet net als craving ernaar. Het is gewoon receptmedicatie en af en toe neem ik als ik over heb wel eentje meer als ik echt moet ontspannen of slapen. Maar de morfine en andere spullies dat is ook gewennen en ophogen in toekomst.
Thnx
Klik om te vergroten...

volgens mij begrijp je mij verkeerd, Clonazolam
en.wikipedia.org

Clonazolam - Wikipedia

en.wikipedia.org en.wikipedia.org
is een totaal andere stof als Clonazepam waar jij over spreekt.

en dat clonazepam een receptiemedicatie is maakt geen fluit uit, je kan fentanyl ook na een operatie krijgen en dat zou ik toch ook niet dagelijks gebruiken.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#4
miscommunicatie?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mikly zei:
Beste ik neem 2 keer zeven per dag halve mg. Nul last ervan net als van de Rohypnol zes stuks 1 mg.
Het is ook zo dat ik ze vaker niet neem of vergeet. Withdrawl kan ik niet echt over spreken want die heb ik niet net als craving ernaar. Het is gewoon receptmedicatie en af en toe neem ik als ik over heb wel eentje meer als ik echt moet ontspannen of slapen. Maar de morfine en andere spullies dat is ook gewennen en ophogen in toekomst.
Thnx
Klik om te vergroten...
Stop eens een paar dagen, dan krijg je ontwenning.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#6
clonazoLam is IMO wel echt gevaarlijke rotzooi. de volgende dag vond ik mijn joggingsbroek vol bonen en tomatensaus terug in de douche:coldsweat: Mij is altijd verteld dat als je een blackout hebt, dat je dan gewoon jezelf bent maar dat de volgende dag je het niet meer kunt herinneren. Maar in dit geval was dat dus niet zo, want waarom zou ik mijn joggingsbroek volstoppen met bonen en tomatensaus? Op een andere benzo had ik in het verleden weleens allemaal meubels in huis verplaatst op gekke plekken. Wat is de zin daarvan? Ik denk dat ik niet mijzelf ben tijdens blackout, en dat vind ik een vervelende gedachte. Ik schijn ook allemaal rare smsen te versturen rare telefoons te plegen als ik een benzo blackout heb...
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#7
BTW OP would benzos gebruiken tijdens school tijd om beter met mensen te kunnen praten ivm met angst 3n Heeft het idee dat amnesie en trippen daarbij helpt.
Hij was zeer stand vast in zijn punt en zal alleen leren door heel heel hard te vallen...
U
UmbraVitaeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hier toch ook even op reageren, aangezien ikzelf gisteren voor de eerste maal etizolam (2mg) heb gebruikt en hier enkel zeeeer lichte slaperigheid ervaarde, maar zelfs niet van die aard dat ik echt moest gaan slapen, voor de rest niets effect. Gebruik nu wel al jaren Zolpidem (op voorschrift en max 3 dagen achter en minstens 2 dagen zonder ertussen), in het begin was Zolpidem echt lekker, hierop wakker blijven gaf chill en licht euforisch gevoel, gaan slapen er op lukte ook goed, het was voor een periode, echt het perfecte late night middeltje...maar de effecten hiervan zijn nu nog nihil en verwaarloosbaar. Dormicum, Cymbalta en mirtazapine heb ik ook periode gebruikt, deels voor psychische klachten en slaapproblemen. Deze 3 middelen zou ik nu niets mee zijn denk ik, voor wat ik zoek in effecten. Daarom was/ben ik naar alternatieven opzoek, één daarvan is dus die etizolam, wat voorlopig, door mn zolpidem gebruik door de jaren heen mr weinig doet, een ander middel is clonazolam, heb hier 25x0.5mg van besteld, komt een dezer aan, maar wat ik hier nu lees over dit middeltje, is het precies heftig spul, in de negatieve zin vh woord. Is het werkelijk zo'n middel waar de voordelen niet opwegen tegen de negatieve effecten en kenmerken? Want, vaak neem ik de bijwerkingen er wel bij, om het fijne te ervaren, maar er moeten wel fijne effecten zijn natuurlijk, wat ik me nu wel sterk afvraag bij clonazolam...
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#9
UmbraVitae zei:
Hier toch ook even op reageren, aangezien ikzelf gisteren voor de eerste maal etizolam (2mg) heb gebruikt en hier enkel zeeeer lichte slaperigheid ervaarde, maar zelfs niet van die aard dat ik echt moest gaan slapen, voor de rest niets effect. Gebruik nu wel al jaren Zolpidem (op voorschrift en max 3 dagen achter en minstens 2 dagen zonder ertussen), in het begin was Zolpidem echt lekker, hierop wakker blijven gaf chill en licht euforisch gevoel, gaan slapen er op lukte ook goed, het was voor een periode, echt het perfecte late night middeltje...maar de effecten hiervan zijn nu nog nihil en verwaarloosbaar. Dormicum, Cymbalta en mirtazapine heb ik ook periode gebruikt, deels voor psychische klachten en slaapproblemen. Deze 3 middelen zou ik nu niets mee zijn denk ik, voor wat ik zoek in effecten. Daarom was/ben ik naar alternatieven opzoek, één daarvan is dus die etizolam, wat voorlopig, door mn zolpidem gebruik door de jaren heen mr weinig doet, een ander middel is clonazolam, heb hier 25x0.5mg van besteld, komt een dezer aan, maar wat ik hier nu lees over dit middeltje, is het precies heftig spul, in de negatieve zin vh woord. Is het werkelijk zo'n middel waar de voordelen niet opwegen tegen de negatieve effecten en kenmerken? Want, vaak neem ik de bijwerkingen er wel bij, om het fijne te ervaren, maar er moeten wel fijne effecten zijn natuurlijk, wat ik me nu wel sterk afvraag bij clonazolam...
Klik om te vergroten...
Het effect van clonazolam is zeer sterk sederend en in mijn optiek fijn. Het geeft wel flinke reboundklachten, tolerantiestijging voor alle benzo's en een snelle afhankelijkheid. Dus probeer het bij eenmaal per week te houden.

Maar ik denk dat clonazolam je wel gaat bevallen. Let op dat het soms wat langer (1 uur) kan duren voordat de clonazolam zijn werk gaat doen. De werkingsduur is dan ook wel een uur of 8 in totaal.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zoveel andere mogelijkheden om met je angst on te gaan dan verdwaald te raken in een verslaving van benzo’s.
that easy road will be your fall.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Blyatman zei:
Zoveel andere mogelijkheden om met je angst on te gaan dan verdwaald te raken in een verslaving van benzo’s.
that easy road will be your fall.
Klik om te vergroten...

Is his fall als ik zijn geschiedenis er zo op nazie. 🤐
U
UmbraVitaeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Blyatman zei:
Zoveel andere mogelijkheden om met je angst on te gaan dan verdwaald te raken in een verslaving van benzo’s.
that easy road will be your fall.
Klik om te vergroten...
Ja tramafol😝
U
UmbraVitaeLid
01-01-2024, 00:00
#13
CuriousExplorer zei:
Is his fall als ik zijn geschiedenis er zo op nazie. 🤐
Klik om te vergroten...
Lol als ik zie wat ik af en toe tot me neem ivm mensen rondom mij, ben ik zeer matig vind ik, ik zuip me niet dagelijks lazarus (drink zelden alleen), hoef geen wiet, zit niet bibberend in de kou aan mn sigaret te trekken omdat...een middeltje om savonds lekker chill euforisch in de zetel te hangen en waarbij de slaap heilig is, lijkt me nu niet iets zot ziek...toch?

*Ps tramadol moest het zijn in vorige bericht.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
UmbraVitae zei:
Lol als ik zie wat ik af en toe tot me neem ivm mensen rondom mij, ben ik zeer matig vind ik, ik zuip me niet dagelijks lazarus (drink zelden alleen), hoef geen wiet, zit niet bibberend in de kou aan mn sigaret te trekken omdat...een middeltje om savonds lekker chill euforisch in de zetel te hangen en waarbij de slaap heilig is, lijkt me nu niet iets zot ziek...toch?

*Ps tramadol moest het zijn in vorige bericht.
Klik om te vergroten...

Ging specifiek over het stukje benzo verslavingn. Je hoef u niet te verantwoorden hoor, lekker doen waar je zin in hebt 😊
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hier is je benzo:

U
UmbraVitaeLid
01-01-2024, 00:00
#16
CuriousExplorer zei:
Ging specifiek over het stukje benzo verslavingn. Je hoef u niet te verantwoorden hoor, lekker doen waar je zin in hebt 😊
Klik om te vergroten...
Ké was waarschijnlijk zelfs geen reactie op de mijne 🤣 swaar, ieder kiest zijn/haar verslaving 🙃 mssch ga ik wel nog is vr alcohol, 3 biertjes en khebt geweten 🤣

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."