Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"DeApotheek zei: Etizolam is een stuk vriendelijker gelukkig en valt meer in het rijtje van de normale medische benzo's. Het is overigens ook een medicijn in japan geloof ik. Clonazolam is meer de Crack onder de benzo's en echt niet normaal sterk, het werk ookal vanaf doseringen van 0.125 mg. Klik om te vergroten... Ik heb er nul last of effect van mag er zeven keer twee keer per dag halve mg van ben zo resistent. Rohypnol ga ik nog doorheen. Vergelijking clonazepam met crack lijkt mij ver gezocht. Tevens is het eerste lijns anti epileptica"
"Beste benzo voor mij is Rohypnol, mag er zes per dag op recept. Ben er nog nooit aan verslaafd geraakt, doosje met de 2 mg per dag extra al weer een week vergeten te gebruiken, de andere vier mg zit in baxterrol. Ik ga vandaag een sleep in day houden dus misschien komt het nog van pas. Verder clonazepam in twe maal daags zeven van halve mg op recept. Truste!"
"DeApotheek zei: De vergissing word vaker gemaakt maar Clonazolam is inderdaad een andere stof, als je die elke dag zou nemen zeven keer per dag dan wil ik niet eens weten wat de withdraws zijn..... Klik om te vergroten... Beste ik neem 2 keer zeven per dag halve mg. Nul last ervan net als van de Rohypnol zes stuks 1 mg. Het is ook zo dat ik ze vaker niet neem of vergeet. Withdrawl kan ik niet echt over spreken want die heb ik niet net als craving ernaar. Het is gewoon receptmedicatie en af en toe neem ik als ik over heb wel eentje meer als ik echt moet ontspannen of slapen. Maar de morfine en andere spullies dat is ook gewennen en ophogen in toekomst. Thnx"
"ben there done that alles wat ik wenste al gedaan. Maar meest ranzige blote voeten!!! ik gruw van blote voeten en wat mensen ermee doen. Teiltje aub. Alles oke maar voeten NEE"