Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruik nu al een tijdje benzo's en dan niet elke dag maar max 2x per week en ik gebruik xanax, diazepam en clonazepam. Xanax werkt voor mij best wel uitstekend, het werkt goed angstremmend, maar ik merk geen euforisch gevoel. Bij de andere 2 benzos wordt ik alleen een beetje moe en duizelig dus gaan niet echt mijn voorkeur naartoe. Ik zoek een benzo die angstremmend is, een euforisch of iig een licht euforisch gevoel geeft, amnesia veroorzaakt bij de juiste dosering en waarbij ik ga trippen. Heeft iemand suggesties voor een benzo of een combinatie gebruik aangezien de xanax uitstekend werkt? En nogmaals ik gebruik het in mate om niet verslaafd te raken, wantt een vriend van me is dat al en die heeft het er nu al heel moeilijk mee om er vanaf te komen. Graag hoor ik ook hoeveel ik van welke drugs moet nemen wat het beste gevoel geeft. Alvast bedankt"
"DeApotheek zei: Ik ga het toch zeggen, maar ik zou toch oppassen met benzo's gebruiken op recreatief gebied, er zijn benzo's die ook al bij twee keer per week vervelende afkick verschijnselen kunnen geven, met name de zwaardere analogen. Daarnaast benzo's geven niet tot nauwlijks euforie, dat wat door sommige word ervaren als euforie is meer de angst en stress die word weggenomen. Ik zou je persoonlijk afraden dat op te zoeken bij benzo's. Klik om te vergroten... U heeft dus geen tip voor benzo of benzo combinatie? Ik kan altijd wat u zegt dat beter is minder nemen als u dat even meld"
"benzzzy zei: Oh trippen. Dan moet je inderdaad richting z-drugs en functionele analogen van muscimol (of muscimol) zoeken. Mischien Zaleplon? Klik om te vergroten... Is zaleplon trippen, amnesia en euforisch of angstremmend?"