Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste benzo voor mij

Beste benzo voor mij

55 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#1
DeApotheek zei:
Precies wat Mister Shelby zegt, clonazolam, flunitrazolam zijn allebei echt fucking sterk, ik had na 2 dagen (wel aardig wat) clonazolam al last van angst, flitsen, schokken en slapeloosheid....
Klik om te vergroten...
ja man nooit meer die troep
M
MiklyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste benzo voor mij is Rohypnol, mag er zes per dag op recept. Ben er nog nooit aan verslaafd geraakt, doosje met de 2 mg per dag extra al weer een week vergeten te gebruiken, de andere vier mg zit in baxterrol. Ik ga vandaag een sleep in day houden dus misschien komt het nog van pas. Verder clonazepam in twe maal daags zeven van halve mg op recept. Truste!
M
MiklyLid
01-01-2024, 00:00
#3
DeApotheek zei:
Etizolam is een stuk vriendelijker gelukkig :) en valt meer in het rijtje van de normale medische benzo's. Het is overigens ook een medicijn in japan geloof ik. Clonazolam is meer de Crack onder de benzo's en echt niet normaal sterk, het werk ookal vanaf doseringen van 0.125 mg.
Klik om te vergroten...
Ik heb er nul last of effect van mag er zeven keer twee keer per dag halve mg van ben zo resistent.
Rohypnol ga ik nog doorheen. Vergelijking clonazepam met crack lijkt mij ver gezocht. Tevens is het eerste lijns anti epileptica
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
DeApotheek zei:
Precies wat Mister Shelby zegt, clonazolam, flunitrazolam zijn allebei echt fucking sterk, ik had na 2 dagen (wel aardig wat) clonazolam al last van angst, flitsen, schokken en slapeloosheid....
Klik om te vergroten...
Ik heb weleens Etizolam 2 dagen achter elkaar gebruikt. Deze is niet zo sterk? Heb echt geen zin in afkickverschijnselen. Voelde wel iets van onrust de 3e nacht zonder, maar kan verbeelding zijn geweest.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Natozlato zei:
Ik heb weleens Etizolam 2 dagen achter elkaar gebruikt. Deze is niet zo sterk? Heb echt geen zin in afkickverschijnselen. Voelde wel iets van onrust de 3e nacht zonder, maar kan verbeelding zijn geweest.
Klik om te vergroten...
Etizolam is een stuk vriendelijker gelukkig :) en valt meer in het rijtje van de normale medische benzo's. Het is overigens ook een medicijn in japan geloof ik. Clonazolam is meer de Crack onder de benzo's en echt niet normaal sterk, het werk ookal vanaf doseringen van 0.125 mg.
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Het antwoord is; etizolam.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het antwoord is: laat de benzo’s achterwegen.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#8
John Trap zei:
Afkick valt mij ook altijd mee na langdurig gebruik.
Klik om te vergroten...
Wat is in dit geval langdurig?
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vind clonazolam best wel fijn in doseringen tot 0,5 mg. Afkick valt mij ook altijd mee na langdurig gebruik. Tot nu toe heb ik een eigen schema gehanteerd, waarbij ik in 9 dagen op nul zit. Daarna nog wel wat dagen moeilijker slapen en wat vervelende lichamelijke gevoelens, maar met een beetje doorbijten ben ik er dan wel.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Blyatman zei:
Het antwoord is: laat de benzo’s achterwegen.
Klik om te vergroten...
Somige mensen leren alleen door eerst heel hard te vallen.
Ben bang dat OP daar een van is...
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#11
Blyatman zei:
Het antwoord is: laat de benzo’s achterwegen.
Klik om te vergroten...
ja, precies dit. huisartsen schrijven tegenwoordig liever antipsychotica voor dan benzo's. benzo's zijn verslavend als de pest, en het schijnt ook nog eens ontzettend kankerverwekkend te zijn.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Alsof antipsychotica onschuldig is lmao.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ts is reageert niet meer. Heeft een ban.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Clonazolam*
Vergelijking met crack is niet ver gezocht.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mezelf zei:
Wat is in dit geval langdurig?
Klik om te vergroten...
Ongeveer 6 à 8 weken dagelijks deze keer.

Ik ben hiervoor al meerdere keren lichamelijke afhankelijk geweest. Waarvan enkele jaren dagelijks gebruik.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mikly zei:
Ik heb er nul last of effect van mag er zeven keer twee keer per dag halve mg van ben zo resistent.
Rohypnol ga ik nog doorheen. Vergelijking clonazepam met crack lijkt mij ver gezocht. Tevens is het eerste lijns anti epileptica
Klik om te vergroten...
benzzzy zei:
Clonazolam*
Vergelijking met crack is niet ver gezocht.
Klik om te vergroten...
De vergissing word vaker gemaakt maar Clonazolam is inderdaad een andere stof, als je die elke dag zou nemen zeven keer per dag dan wil ik niet eens weten wat de withdraws zijn.....
M
MiklyLid
01-01-2024, 00:00
#17
DeApotheek zei:
De vergissing word vaker gemaakt maar Clonazolam is inderdaad een andere stof, als je die elke dag zou nemen zeven keer per dag dan wil ik niet eens weten wat de withdraws zijn.....
Klik om te vergroten...
Beste ik neem 2 keer zeven per dag halve mg. Nul last ervan net als van de Rohypnol zes stuks 1 mg.
Het is ook zo dat ik ze vaker niet neem of vergeet. Withdrawl kan ik niet echt over spreken want die heb ik niet net als craving ernaar. Het is gewoon receptmedicatie en af en toe neem ik als ik over heb wel eentje meer als ik echt moet ontspannen of slapen. Maar de morfine en andere spullies dat is ook gewennen en ophogen in toekomst.
Thnx
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mikly zei:
Beste ik neem 2 keer zeven per dag halve mg. Nul last ervan net als van de Rohypnol zes stuks 1 mg.
Het is ook zo dat ik ze vaker niet neem of vergeet. Withdrawl kan ik niet echt over spreken want die heb ik niet net als craving ernaar. Het is gewoon receptmedicatie en af en toe neem ik als ik over heb wel eentje meer als ik echt moet ontspannen of slapen. Maar de morfine en andere spullies dat is ook gewennen en ophogen in toekomst.
Thnx
Klik om te vergroten...

volgens mij begrijp je mij verkeerd, Clonazolam
en.wikipedia.org

Clonazolam - Wikipedia

en.wikipedia.org en.wikipedia.org
is een totaal andere stof als Clonazepam waar jij over spreekt.

en dat clonazepam een receptiemedicatie is maakt geen fluit uit, je kan fentanyl ook na een operatie krijgen en dat zou ik toch ook niet dagelijks gebruiken.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#19
miscommunicatie?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mikly zei:
Beste ik neem 2 keer zeven per dag halve mg. Nul last ervan net als van de Rohypnol zes stuks 1 mg.
Het is ook zo dat ik ze vaker niet neem of vergeet. Withdrawl kan ik niet echt over spreken want die heb ik niet net als craving ernaar. Het is gewoon receptmedicatie en af en toe neem ik als ik over heb wel eentje meer als ik echt moet ontspannen of slapen. Maar de morfine en andere spullies dat is ook gewennen en ophogen in toekomst.
Thnx
Klik om te vergroten...
Stop eens een paar dagen, dan krijg je ontwenning.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."