#1
Snap niet waarom je antidepressiva recreatief zou slikken?trazadon de moeite?
Snap niet waarom je antidepressiva recreatief zou slikken?trazadon de moeite?
Etizolam goddelijk??
In welk opzicht?
Het geeft geen flash of rush zoals opiaten...je slaapt er wel goed op uiteraard.
Maar recreatieve waarde? Nul komma nul
Beter niet aan beginnen nee, opiaten en opioïden zijn zeer verslavend.Iemand aanraders voor een opiaat? Heb me even laten gaan met Alprazolam dus afgebouwd en gebruik het 1/2weken en slechts 3-4 MG met zen biertjz of wijntjz erop. Maar best curieus naar wat nieuws
Ik raad je aan om te stoppen met de benzodiazepinen als het geen gewenst effect heeft. Stoppen kan dmv diazepam/valium. Benzodiazepinen zijn zeer verslavend, en zelf met de overgang op diazepam heeft het mij meer dan een jaar nodig gehad om te stoppen. Ik begon met taperen op 120mg diazepam per dag. Er is niets leuks aan eerlijk gezegd.Hi folks, nieuw lid hier!
Long story short, gebruik al enkele laand recreatief Alprazolam begone met strips van 0.25 dan 0.5 en nou 1MG.
Wil echter wat nieuws proberen, enige aanraders? Wat zijn jullie favorieten en doseringen zijn ook best handig!!
Net 3.5MG alpra binnen maar werkt niet zoals gewenst!
thanks folks
Heel gevaarlijk maar ik deed niet anders dan benzo's op opiaten slikken. Het effect dat het dan geeft je ligt daar in de zetel, je ogen draaien naar achteren, je ademt bijna niet en me vader dacht zelfs dat ik eens dood was omdat ik stil lag maar ik was in slaap gevallen en hij dacht dat ik niet meer ademde dan heeft ie reanimatie gedaan en dan 5min later zeg ik ben nog wakker hoor. Echt als ik daaraan terug denk is dat het ergste wat een ouder kan meemaken je zo zien liggen. Daarachter besloten om te stoppen met de Oxycodone ook.Ik zou ook vooral niet een opiaat samen met een benzo innemen. Hiervan kan je een hartstilstand krijgen.
De beste vriend van mijn vriendje is op waarschijnlijk deze combinatie overleden toen hij begin 20 was. Het is twee keer gebeurd. De eerste keer deed hij het met een andere maat, en zijn ze bewusteloos gevonden door de ouders. Die ander was dood, hij had hersenbeschadiging want was niet meer de oude.Heel gevaarlijk maar ik deed niet anders dan benzo's op opiaten slikken. Het effect dat het dan geeft je ligt daar in de zetel, je ogen draaien naar achteren, je ademt bijna niet en me vader dacht zelfs dat ik eens dood was omdat ik stil lag maar ik was in slaap gevallen en hij dacht dat ik niet meer ademde dan heeft ie reanimatie gedaan en dan 5min later zeg ik ben nog wakker hoor. Echt als ik daaraan terug denk is dat het ergste wat een ouder kan meemaken je zo zien liggen. Daarachter besloten om te stoppen met de Oxycodone ook.
Daar zat ik heel dicht bij een hartstilstand.
Wow heftig zeg!De beste vriend van mijn vriendje is op waarschijnlijk deze combinatie overleden toen hij begin 20 was. Het is twee keer gebeurd. De eerste keer deed hij het met een andere maat, en zijn ze bewusteloos gevonden door de ouders. Die ander was dood, hij had hersenbeschadiging want was niet meer de oude.
De tweede keer is het hem fataal geworden. Mijn vriend vond dat hij zichzelf altijd overschatte. Die vriend was polyverslaafd.
Ik las jouw verhaal en het doet me hier erg aan denken. Het is heel erg als een zo jong iemand overlijd door zulk een stommiteit. Dat mag met jou niet gebeuren.
Ik ben ook blij voor jou dat dat goed was afgelopen en dat je dit niet meer doet. Ik zag je op de meet en je bent nog zo jong met een heel leven voor je!Wow heftig zeg!
Dan mag ik van geluk spreken want ik slikte 700mg oxycodone en god hoeveel benzo's in 1 keer. Ben toch blij dat ik niet meer aan die zooi zit.
Heb het vaak gehad dat ik daar gewoon in de zetel lag patat high en me ogen dat weg draaide soms als ik een film wou kijken maar je voelt je op dat moment super goed maar zo gevaarlijk.
Echt deze combi is een killer als je je eigen limit niet weet.
mee eens.Maar...als je elke dag speed,of snuift,jointje rookt,en nog van dat spul(Ik gebruik dat niet)ben je ook verslaafd.Als je het niet hebt ga je beven trillen.Ik slik lorazepam en clonazolam.Die laatste is goed!Voordat je jezelf een afhankelijkheid slikt, bedenk je wel even wat de bijwerkingen zijn van afkicken van benzodiazepinen: hoofdpijn, wazig zien, spierpijn, trillen, diarree, gevoelloze vingers, verhoogde gevoeligheid voor licht en geluid, verlies van eetlust, slapeloosheid, hartkloppingen, (gevaarlijk) hoge bloeddruk, epileptische aanvallen, paniekaanvallen, psychotische episode, impulsief gedrag, stemmingswisselingen, vergeetachtigheid, moeite met de coördinatie.
Het is best een flink lijstje aan bijwerkingen zeg maar.
Hierboven wordt al terecht 'delusions of sobriety' genoemd. Dat is een veelvoorkomende bijwerking van benzodiazepinen. Het lijkt alsof je nuchter bent, maar ondertussen heb je gewoon niet zo goed door dat je wel degelijk best wel wappie bent. Het gevaar is bovendien dat benzo's vergeetachtigheid veroorzaken. Zo kan je in korte tijd vrij snel steeds meer benzo's gaan gebruiken terwijl je zelf het idee hebt dat het allemaal wel meevalt. En als je dan ineens stopt krijg je dus te maken met een hele trits aan heftige bijwerkingen.
Dus: altijd opschrijven wat je neemt en hoeveel je neemt en nooit op regelmatige basis benzo's slikken. 1-2 keer per week max. Maar liever veel minder vaak dan dat.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."