#1
Soms had ik wel iemand die zei van neem niet nog een paar pillen erbij en dan had ik soms wel van je hebt gelijk. Ben nu toch al goed high dus waarom verder gaan en het riskeren...Allemachtig!Dat je nog leeft?Engeltje op je schouder....
Soms had ik wel iemand die zei van neem niet nog een paar pillen erbij en dan had ik soms wel van je hebt gelijk. Ben nu toch al goed high dus waarom verder gaan en het riskeren...Allemachtig!Dat je nog leeft?Engeltje op je schouder....
Ja ja ja, als je elke dag die slechte drugs drugs gebruikt ben je verslaafd. Maar lorazepam (op voorschrift wss) en clonazolam zijn ook geen lieve middeltjes hoor, vooral die clonazolam niet, ook daar ga je van beven en trillen als je er afhankelijk van bent en het is er niet😉mee eens.Maar...als je elke dag speed,of snuift,jointje rookt,en nog van dat spul(Ik gebruik dat niet)ben je ook verslaafd.Als je het niet hebt ga je beven trillen.Ik slik lorazepam en clonazolam.Die laatste is goed!
In de ochtend nam ik 160mg om normaal te zijn en toen ging ik gaan werken van 00:07 tot 14:00 en dan van 16:00 tot 22:00. Toen werk erop zat dan was het snoeptijd en ik moest maar 5 dagen werken soms moest ik wel invallen maar weekends dan was het feest.Jeetje dit is wel veel indd en dan wcht knap dat je nu al 9 maanden clean bent. Nam je dan naast die 700mg meer op een dag of was dat het?
Oke dan, je hebt indd een engeltje op je schouder. Bedankt in elk geval voor je openheid.In de ochtend nam ik 160mg om normaal te zijn en toen ging ik gaan werken van 00:07 tot 14:00 en dan van 16:00 tot 22:00. Toen werk erop zat dan was het snoeptijd en ik moest maar 5 dagen werken soms moest ik wel invallen maar weekends dan was het feest.
Ik nam ook benzo's erbij soms een andere opiaat.
Maar ik kan eerlijk zeggen dat ik nooit high op me werk heb gestaan.
clonazelamClonazepam of Clonazolam ?
Geen probleem. Hier ben ik een open boek over al zulke middelen.Oke dan, je hebt indd een engeltje op je schouder. Bedankt in elk geval voor je openheid.
Lorazepam, oxazepam en qetepine als ik het goee typ heb ik echt hele lange tijd geslikt ivm angstaanvallen en rustig blijven/kunnen slapen. (Dan spreek ik over dagelijks gebruik van zeker 4 tot 6 maanden op een rij) Gelukkig nooit afhankelijk geworden maar nu ik dus aan het afkicken ben van oxycodon tering zeg ik heb nu angst voor vrijwel alle medicatie waar een gele sticker op zit.Ik hou het bij 2 mg lorazepam en half mg clonazepam,soms 1 pilletje meer
Gebruik je nu helemaal niks meer? Zoja hoe doe je dat, mis je dat gevoel niet van lekker zweven en alles vergeten.Geen probleem. Hier ben ik een open boek over al zulke middelen.
Ik slik ze ook voor angst,word er vrollijk van.Oxycodon ken ik nietLorazepam, oxazepam en qetepine als ik het goee typ heb ik echt hele lange tijd geslikt ivm angstaanvallen en rustig blijven/kunnen slapen. (Dan spreek ik over dagelijks gebruik van zeker 4 tot 6 maanden op een rij) Gelukkig nooit afhankelijk geworden maar nu ik dus aan het afkicken ben van oxycodon tering zeg ik heb nu angst voor vrijwel alle medicatie waar een gele sticker op zit.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."