Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBenzo’s en opiates - etc

Benzo’s en opiates - etc

49 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#1
joetsie zei:
Allemachtig!Dat je nog leeft?Engeltje op je schouder....
Klik om te vergroten...
Soms had ik wel iemand die zei van neem niet nog een paar pillen erbij en dan had ik soms wel van je hebt gelijk. Ben nu toch al goed high dus waarom verder gaan en het riskeren...
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#2
joetsie zei:
mee eens.Maar...als je elke dag speed,of snuift,jointje rookt,en nog van dat spul(Ik gebruik dat niet)ben je ook verslaafd.Als je het niet hebt ga je beven trillen.Ik slik lorazepam en clonazolam.Die laatste is goed!
Klik om te vergroten...
Ja ja ja, als je elke dag die slechte drugs drugs gebruikt ben je verslaafd. Maar lorazepam (op voorschrift wss) en clonazolam zijn ook geen lieve middeltjes hoor, vooral die clonazolam niet, ook daar ga je van beven en trillen als je er afhankelijk van bent en het is er niet😉
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Miems zei:
Jeetje dit is wel veel indd en dan wcht knap dat je nu al 9 maanden clean bent. Nam je dan naast die 700mg meer op een dag of was dat het?
Klik om te vergroten...
In de ochtend nam ik 160mg om normaal te zijn en toen ging ik gaan werken van 00:07 tot 14:00 en dan van 16:00 tot 22:00. Toen werk erop zat dan was het snoeptijd en ik moest maar 5 dagen werken soms moest ik wel invallen maar weekends dan was het feest.
Ik nam ook benzo's erbij soms een andere opiaat.

Maar ik kan eerlijk zeggen dat ik nooit high op me werk heb gestaan.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik hou het bij 2 mg lorazepam en half mg clonazepam,soms 1 pilletje meer
M
MiemsLid
01-01-2024, 00:00
#5
transformated zei:
In de ochtend nam ik 160mg om normaal te zijn en toen ging ik gaan werken van 00:07 tot 14:00 en dan van 16:00 tot 22:00. Toen werk erop zat dan was het snoeptijd en ik moest maar 5 dagen werken soms moest ik wel invallen maar weekends dan was het feest.
Ik nam ook benzo's erbij soms een andere opiaat.

Maar ik kan eerlijk zeggen dat ik nooit high op me werk heb gestaan.
Klik om te vergroten...
Oke dan, je hebt indd een engeltje op je schouder. Bedankt in elk geval voor je openheid.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zeelanddude zei:
Clonazepam of Clonazolam ?
Klik om te vergroten...
clonazelam
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Miems zei:
Oke dan, je hebt indd een engeltje op je schouder. Bedankt in elk geval voor je openheid.
Klik om te vergroten...
Geen probleem. Hier ben ik een open boek over al zulke middelen.
M
MiemsLid
01-01-2024, 00:00
#8
joetsie zei:
Ik hou het bij 2 mg lorazepam en half mg clonazepam,soms 1 pilletje meer
Klik om te vergroten...
Lorazepam, oxazepam en qetepine als ik het goee typ heb ik echt hele lange tijd geslikt ivm angstaanvallen en rustig blijven/kunnen slapen. (Dan spreek ik over dagelijks gebruik van zeker 4 tot 6 maanden op een rij) Gelukkig nooit afhankelijk geworden maar nu ik dus aan het afkicken ben van oxycodon tering zeg ik heb nu angst voor vrijwel alle medicatie waar een gele sticker op zit.
M
MiemsLid
01-01-2024, 00:00
#9
transformated zei:
Geen probleem. Hier ben ik een open boek over al zulke middelen.
Klik om te vergroten...
Gebruik je nu helemaal niks meer? Zoja hoe doe je dat, mis je dat gevoel niet van lekker zweven en alles vergeten.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Miems zei:
Lorazepam, oxazepam en qetepine als ik het goee typ heb ik echt hele lange tijd geslikt ivm angstaanvallen en rustig blijven/kunnen slapen. (Dan spreek ik over dagelijks gebruik van zeker 4 tot 6 maanden op een rij) Gelukkig nooit afhankelijk geworden maar nu ik dus aan het afkicken ben van oxycodon tering zeg ik heb nu angst voor vrijwel alle medicatie waar een gele sticker op zit.
Klik om te vergroten...
Ik slik ze ook voor angst,word er vrollijk van.Oxycodon ken ik niet

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."