#1
Ik neem de drug overigens nog maar 2 weken meer (dit weekend en volgend weekend),
Beter van niet.
Ik neem de drug overigens nog maar 2 weken meer (dit weekend en volgend weekend),
Ik denk dat MDMA beter is om oraal te nemen. Het liefst ook door af te wegen op een milligramweegschaal. Als je dat niet hebt, dan kun je ook proberen om eerst je vinger nat te maken, en dan fijn vermalen poeder op alleen de bovenkant van je vingertop. Dan heb je min om meer een vast referentiepunt waaraan je een dosis kunt afmeten.Hallo allemaal,
ik studeer nu al zo'n 7 maanden in Berlijn en heb verscheidene malen mdma gebruikt hier.
De eerste keer was in september, en toen wist ik bar weinig over mdma en de werking daarvan. Snuiven deed ik al wel in Nederland en dus dacht ik dat mdma een betere keus was voor mij dan XTC, omdat mdma natuurlijk (meestal) poeder is. Omdat ik in Nederland vrijwel altijd 3mmc gebruikte, nam ik aan dat soortgelijke doseringen ook wel zouden kloppen met mdma; de eerste keer in een technoclub hier nam ik dan ook een "goede Hollandse portie" (één goeie sleutelpunt in beide neusgaten).
Ik kon 5 minuten na inname haast niet meer lopen en ik heb 3 uur lang in een stoel met veel vrienden om mij heen gezeten, omdat ik alleen maar gebrekkig Nederlands kon praten en alleen maar omviel als ik probeerde te staan. Daarna ging het beter en heb ik zowaar gedanst en er ook wel over gelachen met diezelfde vrienden - zij waren allemaal niet bekend met de drug en diens werking. Na enige topics hier gelezen te hebben realiseer ik me dat ik heel erg dichtbij een ziekenhuisbezoekje zat, en dat is bepaald geen fijn idee.
Enfin, ik heb van mijn fouten geleerd, en de dag erna nam ik veel en veel minder met een vriend in een andere club; toen had ik een immens leuke avond, en voelde ik ook wat de drug zo speciaal maakte.
Nu, 3 weken geleden heb ik voor het eerst sinds november weer 2 gram mdma gehaald hier in Berlijn. Het komt aan in kristallen en ik verpulver het tot poeder, waarna ik het in clubs snuif.
Elk weekend heb ik het tot nu toe gebruikt (ik weet het, dom) (..) Elke keer dat ik het heb genomen de afgelopen weken, kickt de drug in alsof een paard tegen m'n hoofd aantrapt; een intens en fijn gevoel. Ook ben ik lekker aan het kaakschaatsen en ervaar ik het "love" onderdeel van de drug ook sterk. Tevens loop ik ook niet bij te nemen alsof mijn leven ervan afhangt en hoef ik ook niet meer nemen dan 4 weken terug; exact dezelfde hoeveelheid volstaat tot nu toe (heel weinig dus).
Dit zou echter niet moeten kunnen volgens vele topics hier - heb ik dat mis?
www.changingperspective.info
Oei, is dat echt zo erg? Hoe lang gaat daar normaal overheen, en hoe manifesteert zich dat?talking about je hersenen verkloten dat het nu goed voelt wil niet zeggen dat je niet iets aanwakkerd wat pas na jaren tevoorschijn komt
weet echter niet of 5/6 weken achter elkaar enorm schadelijk kan zijn voor mijn brein? Daarover zou ik ook graag meer willen weten...
wtf
hier ga je op de duur echt last van krijgen kan niet anders, lang leve niks meer leuk vinden in het leven in de eventuele verdere toekomst
Dat is omdat er niet veel specifieks is aan deze situatie. Alle situaties zijn namelijk hetzelfde: hoe langer je wacht tussen twee keren MDMA gebruik, hoe beter.Excuses voor de vele vragen, maar ik kan weinig antwoorden vinden voor mijn specifieke situatie op dit forum.
Oh ja?Enfin, ik heb van mijn fouten geleerd
Hartelijk dank, deze was ik nog niet eerder tegengekomen! Hier kan ik wel wat meeDenk dat het handig is om eerst eens wat meer info te zoeken. Op het forum staat een goede handleiding. Misschien deze eens doornemen.
Onderwerp 'MDMA/XTC: handleiding'
https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/
Ja, komt ook een beetje achterlijk over als je de rest van het bericht leest, realiseer ik me nu.Oh ja?
Je moet echt nog veel leren, is niet te laat.
Zie tip hierboven, lees je eerst goed in is mijn advies.
Waarom doe je het dan droplul. Lees de regels.Ik weet dat het hier niet mag, maar kan iemand me in de juiste richting sturen waar ik het kan halen?
Op de rotonde rechtsaf. Stukkie rechtdoor, twee keer links en bij het stoplicht rechts. Daar ergens! Oh en pas op voor de flitspaal.Ik weet dat het hier niet mag, maar kan iemand me in de juiste richting sturen waar ik het kan halen?
Ik weet dat het hier niet mag, maar kan iemand me in de juiste richting sturen waar ik het kan halen?
Ja, klopt! Naast de heroïnehoeren op naaldhakken.Op de rotonde rechtsaf. Stukkie rechtdoor, twee keer links en bij het stoplicht rechts. Daar ergens! Oh en pas op voor de flitspaal.
NouIk weet dat het hier niet mag, maar kan iemand me in de juiste richting sturen waar ik het kan halen?
EnOp de rotonde rechtsaf. Stukkie rechtdoor, twee keer links en bij het stoplicht rechts. Daar ergens! Oh en pas op voor de flitspaal.
Maar vooral ditJa, klopt! Naast de heroïnehoeren op naaldhakken.
Zeggen dat je weet dat het niet mag helpt niet echt als je het vervolgens toch doet. Dus daarom krijg je een permanente ban. Joe!Waarom doe je het dan droplul. Lees de regels.
Kan je mij vertellen waar ik dit kan halen?droplul
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."