#1
Ik zou hiermee toch eens naar de huisarts gaan, want dat je niets merkt wil niet zeggen dat
het ongevaarlijk is zulke enorm hoge doseringen te nemen. Kan heel goed dat je steeds wel
tegen een OD aan zit. Ik neem aan dat je geen Xuboxone neemt of iets dergelijks, dit houdt
opiaten tegen zeg maar. Je voelt ze dan dus niet, maar kunt daarom nog wel een OD krijgen.
Zou er echt mee naar een arts gaan, want normaal is dit zeker niet. Misschien is er dus iets
echt goed mis, en mocht dit niet zo zijn dan nog heeft het zin te gaan. Al was het maar om
iets anders voorgeschreven te krijgen, wat wel goed werkt. Maar, ik blijf het bijzonder vreemd
vinden. Net alsof je hersenen de stoffen niet krijgen zeg maar.
het ongevaarlijk is zulke enorm hoge doseringen te nemen. Kan heel goed dat je steeds wel
tegen een OD aan zit. Ik neem aan dat je geen Xuboxone neemt of iets dergelijks, dit houdt
opiaten tegen zeg maar. Je voelt ze dan dus niet, maar kunt daarom nog wel een OD krijgen.
Zou er echt mee naar een arts gaan, want normaal is dit zeker niet. Misschien is er dus iets
echt goed mis, en mocht dit niet zo zijn dan nog heeft het zin te gaan. Al was het maar om
iets anders voorgeschreven te krijgen, wat wel goed werkt. Maar, ik blijf het bijzonder vreemd
vinden. Net alsof je hersenen de stoffen niet krijgen zeg maar.