Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo , Ik ben nieuw hier.. Ik heb al jullie berichten gelezen en ik was er eigenlijk een beetje van geschrokken..Ik gebruik zelf ook sommige pijnstillers maar ik weet ook wanneer ik moet minderen omdat het zo gevaarlijk kan zijn. Ik begrijp dat sommige gewoon ,'high,' willen zijn ( ik wil dat ook soms) maar daardoor de dosissen verhogen.. je kan makkelijk een OD hebben."
"Hallo, Ik neem sinds een week oxynorm 10mg (oxy. Neem ik niet dagelijks alleen bij hevige pijn, savonds) + 100mg tramadol retard +600 mg ibuprofen. De volgende dag heb ik zo hevige hoofd-nekpijn. Hebben jullie dit ook soms? Weten jullie hoe ik dit kan voorkomen ? Ik drink geen alcohol of neem geen harddrugs"