#1
Huisarts schrijft het voor en van hem moet ik het ook blijven gebruiken. Aan de ene kant will ik er inderdaad gewoon mee sroppen, aan de andere kant hoop ik toch wat te merken als ik meer neem.
Gisteren 200mg oxazepam genomen, niks gemerkt. Dat doe ik dus inderdaad niet meer.
Gisteren 200mg oxazepam genomen, niks gemerkt. Dat doe ik dus inderdaad niet meer.