Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vind het niet zo vreemd. Bij mij werkt het ook niet zoals het zou moeten. Maar ik crush de oxycodon nu en snuif het. Overdag alleen oxycodon, en vanaf 18u met een diazepam erbij. Ik mag eigenlijk maar 6x pd, maar ik zit op het dubbele. Is nog steeds niet zoveel als wat jij gebruik, maar dit is het enige wat enigzins helpt de scherpe randjes er van af te halen en ik dus redelijk de dag door kom. De diazepam probeer ik niet elke dag te pakken, maar als ik die pak, dan crush ik die ook. En liefst elke dag een glas wijn erbij Dat werkt bij mij het beste. Ik word er niet slaperig van. Of high ofzo. Vanaf dag 1 al niet. Daarom in de avond een diazepam erbij en een wijntje en dan voel ik wel iets."