#1
Dat ziet er ook wel lekker uit, in het groen is altijd fijn vind ik zelf. Lijkt wat op Hidden Garden in Eindhoven denk ik ...dat is ook weer in het groen na 1 jaar tussen beton (en dat was niks!)bij mij is dat Mystic Garden.
Veel plezier bij je mystiek feestje...