Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC , Festival en zestiger

XTC , Festival en zestiger

41 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
F
FladderflyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha wat een verslag! Maar deze persoon had ook nog een beetje keta en 2cb op. Ik denk dat ik het toch eerst thuis of in de natuur probeer. Ik heb even naar de line up van Hidden garden gekeken. Ik weet niet of voor jou muziek belangrijk is? Maar ik weet altijd precies wie ik wil horen en welke setjes ik het fijnst vind met de mdma. In dit geval zouden dat Eelke Kleijn zijn en Mees Salome, beide echt super goed waar je ook heerlijk bij kan weg zweven. 😊
S
StratoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Fladderfly zei:
Haha wat een verslag! Maar deze persoon had ook nog een beetje keta en 2cb op. Ik denk dat ik het toch eerst thuis of in de natuur probeer. Ik heb even naar de line up van Hidden garden gekeken. Ik weet niet of voor jou muziek belangrijk is? Maar ik weet altijd precies wie ik wil horen en welke setjes ik het fijnst vind met de mdma. In dit geval zouden dat Eelke Kleijn zijn en Mees Salome, beide echt super goed waar je ook heerlijk bij kan weg zweven. 😊
Klik om te vergroten...
Nou, muziek is zeker belangrijk, ben zelf muzikant, en Hidden is meer richting House en dat vind ik soms wat eentonig , ik mis vaak wat meer power en gas erop.Maar ik ga met vrienden en vind de sfeer minstens zo belangrijk. Kwestie van knop om zetten en in tunen op de muziek dat is eigenlijk waar het om gaat. Ik zal de door jou genoemde namen eens in de gaten houden als ik er ben. Vandaag wat 5-mapb besteld en ik ga eens na denken of ik dat op het Hidden feestje ga testen of dat ik het toch maar bij X ga houden.
Nondejuu ik heb er nu al weer zin in...:tearsofjoy:

ps.Ff geluisterd naar Eelke kleijn en Mees , eerlijk is eerlijk dat klinkt best lekker…
Doet me erg denken aan Sound Quelle en Van Murten….aanraders…

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."