Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb met afbouwen een jaar zware paniekaanvallen gehad, om over de rest maar te zwijgen."
"PsychedelicMagic zei: Ja, als ik al een week niet slaap na een aantal dagen bromazolam te hebben gebruikt, dan ga ik de hell tegemoet als ik na een jaar dagelijks gebruik ermee afbouw... omg die heavy rc benzodiazepinnes zoals clonazolam, flubromazolam en bromazolam, zijn wel echt fuckedup. ze zijn lekker, maar als ik ermee kap moet ik boeten en dat is niet cool Klik om te vergroten... Bij mij was het na ongeveer een (verschrikkelik) jaar plotseling zo goed als weg op wat kleine dingetjes na, maar die zijn ook verdwenen. Ik gebruikte geen alcohol."
"Salvia en daar thee van maken."
"Yes, dat is het beste"
"Benzo J zei: Ben ik verslaafd als het aller eerste waar ik aan denk als ik wakker word Bromazolam is? ik misbruik het al 1.5 maand Klik om te vergroten... Stop onmiddellijk!! De ontwenningsverschijnselen zijn niet te beschrijven anders dan met door de hel gaan en dat maanden lang!"
"Passiegebruiker zei: Heb btw ook 1p-lsd voor t eerst gehad gisteren toevallig. 150mg en je raad het… niks gevoeld. Hebben hier meer mensen last van? Klik om te vergroten... Ik merk ook nooit iets, alleen als ik de dosis minimaal 3x verhoog, uitzonderingen zijn diazepam en oxazepam. Ik gebruik zelden maar heb van nature een hoge tolerantie, zal een kwestie van genen zijn."
"Beste gebruikers, Na het bovenstaande gelezen te hebben viel ik bijna om van verbazing. Ik gebruik nooit (zelden) een benzo en ik drink geen alcohol. Ik heb 5 jaar gedaan met een doosje oxazepam 50mg (dat was overgebleven van mijn overleden vriendin die dat middel in haar terminale fase slikte) In de dagen na haar dood nam ik een paar keer eentabletje om goed te kunnen slapen, dat was in 2005 dus bijna 20 jaar geleden) In het begin van dit jaar nam ik mijn laatste tabletje oxazepam, ver over de datum 2009. Ik wist niets van RC benzo's tot ik een tijdje geleden op het fenomeen RC benzo's stuitte. Ik dacht wat zijn die goedkoop laat ik eens 25 pellets bestellen, stink toevallig koos ik bromazolam. Ik nam er 1 en merkte ook na enkele uren niets, enfin de volgende avond nam ik er 5!!! en merkte niets. Ik heb totaal geen tolerantie omdat ik nooit wat slikte, Ja hooguit 2x per jaar een oxazepam. Toen heb ik aan mijn huisarts met een smoesje iets gevraagd voor de stress en ik kreeg een doosje van 30 10mg oxazepam, ik nam er een en merkte niets!! Ik nam er een bij en merkte nog niks. Nu wil ik jullie vragen, ben ik ongevoelig voor benzo's of wat is de reden, bestaat dat überhaupt? Ik heb nooit weed of uppers/downers gebruikt of wat maar ook, Ik heb alleen voor mijn bloeddruk metropolol."
"120kg bij 195cm en voor het slapen gaan, dus bijna niets in de maag"
"Ik heb 0,75mg Bromazolam geweekt in een druppel water en voorzichtig in een rijstvloeitje gedaan en met een vingercondoom 5cm ingebracht, daarna de kat mijn hand laten reinigen. De werking kwam na 5 minuten en was hetzelfde als 3mg oraal, maar dat laatste kan wel 1,5 tot 2 uur duren. Heerlijk geslapen. Dit heb ik soortgelijk ook wel eens met een halve capsule oxycodon gedaan maar daar kreeg ik geen warm gevoel bij. Het vloeitje is bij beide keren wonderlijk genoeg verdwenen, waarschijnlijk opgelost. Ik gebruik nu even een paar maanden niets omdat ik op een gegeven moment van 9mg Bromazolam (uit dezelfde verpakking) niets meer voelde. Teken van tolerantie en voorloper van ellende, Voor ik aan de RC benzo's begon merkte ik de werking van 5mg diazepam al. Voor geinteresseerden heb ik onlangs een stukje geplaatst over de periode 2005-2009. Wees voorzichtig, ik heb iemand in mijn omgeving ernstig zien lijden aan het afbouwen van Bromazolam, het heeft hem 8 maanden gekost en zijn werk. P.S. Ik ben een experimenterende ouwere man van 72 en heb voornamelijk in mijn jeugd vanalles geprobeerd incl. alcohol (1+1=3) en ik geloof dat als ik toen mijn vrouw niet had ontmoet ik allang tussen 6 planken had gelegen. Nu heb ik ook weer te veel tijd en dat is voor mij zo nieuwsgierig als ik ben, gevaarlijk. Neem mijn advies a.u.b. ter harte een wees voorzichtig!! Veel experimenteer plezier."
"Ik zou het equivalent omzetten naar diazepam. En dan met 0,5 mg per week afbouwen."