Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFlunitrazepam

Flunitrazepam

75 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
Y
YawningManLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik koop zelf eigenlijk nooit farms als ze niet in originele pakking geleverd worden, echter heb ik ook bij deze flunitrazepam uitzondering gemaakt vanwege de schaarsheid, gelukkig heb ik er weinig gehaald om ze zelf te testen dmv gebruik :wink:
Overigens testen instanties vrijwel nooit medicatie, dus ook dan wordt het lastig.
P
PrinzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Flameon zei:
In iedergeval geen roofies denk ik zo. Laat ze maar eens testen. Sowieso dom dat je dat niet gedaan hebt, zelfde geldt had je rattengif munten gegeten
Of misschien geen nederlandse roofies. Na 2 mg val je daar bv echt wel van in slaap
Klik om te vergroten...

Ik ben ervan overtuigd dat 90% van de gebruikers hier niet hun spullen laten testen, vooral niet van hun 'betrouwbare dealer' die meer goed spul geleverd heeft. Gelukkig was het geen rattengif, anders zou ik onderstaande image niet kunnen posten :grin:

F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
En natuurlijk ook nog flink betaald voor zo'n pot :rolleyes:
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ziet er mij vrij echt uit hoor...
Mooi dat je dat thuis hebt liggen, ik denk dat iedereen dat wel wil. :P...
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zou goed kunnen, pot ziet er inderdaad wel redelijk betrouwbaar uit.
Bij ons in de psychiatrie heb je grootverpakkingen. Consument krijgt 30 stuks in een doosje, wij 50 of zelfs 100
Y
YawningManLid
01-01-2024, 00:00
#6
Prinz zei:
Flameon zei:
Jij hebt sowieso niet de echte, dat zie ik al aan de verpakking prinz :)
Klik om te vergroten...

De verpakking is van de echte. Roche, alleen voor ziekenhuisgebruik (staat achterop gedrukt).
Echter de tabs ter grootte van een paracetamol met breukvlak zijn duidelijk geen Roche. Er staat op: TAS - ET. Dus ik weet niet wat ik geslikt heb, maar het doet me weinig. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Ze zijn nep. Ik heb zelf ook een keer 'roofies' gehad met TAS boven de breuklijn en ET eronder. Ik kreeg ze ook in dezelfde 'echte' fles, waarvan bij mij het label nogal slordig geplaatst was. Zelfde verhaal als Frog83.
Y
YawningManLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flameon zei:
En natuurlijk ook nog flink betaald voor zo'n pot :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Gelukkig niet :wink:
Als het échte flunitrazepam was van Roche, zoals op de pot staat, zou er ook gewoon Roche op de pil staan.
P
PrinzLid
01-01-2024, 00:00
#8
Flameon zei:
En natuurlijk ook nog flink betaald voor zo'n pot :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ik heb idd voor de pot betaald, want die rommel erin gaat in de vuilnisbak. Gelukkig waren het geen 100 stuks, 'slechts' 25. Die pot ga ik gebruiken voor m'n keelpastilles :sunglasses: , en dan heel nonchalant op een verjaardag: 'jij ook een?' :tearsofjoy:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dan komt die pot nog ergens ten goede voor ...... je bent gewoon kei en kei en kei hard belazerd kerel. Laat het een leerschool zijn voor de volgende keer :P
Y
YawningManLid
01-01-2024, 00:00
#10
25x(waarschijnlijk)2,50.. Nog een relatief duur grapje, had je een hoop andere leuke benzo's voor kunnen halen :grin:
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#11
Prinz zei:
Klik om te vergroten...

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
P
PrinzLid
01-01-2024, 00:00
#12
Flameon zei:
Dan komt die pot nog ergens ten goede voor ...... je bent gewoon kei en kei en kei hard belazerd kerel. Laat het een leerschool zijn voor de volgende keer :P
Klik om te vergroten...

I know, maar zoals ik al eerder zei: Als je altijd goed spul geleverd krijgt van een bron, verwacht je niet ineens deze troep :wink:
In de wereld van 'illegale drugs/farmaceutica' kun je 't nooit zeker weten, tenzij het in de originele verpakking in gemerkte strips geleverd wordt.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#13
wie zegt dat andere drugs wel oke zijn van die goeie bron? maw test het :)
P
PrinzLid
01-01-2024, 00:00
#14
Prinz zei:
Flameon zei:
In iedergeval geen roofies denk ik zo. Laat ze maar eens testen. Sowieso dom dat je dat niet gedaan hebt, zelfde geldt had je rattengif munten gegeten
Of misschien geen nederlandse roofies. Na 2 mg val je daar bv echt wel van in slaap
Klik om te vergroten...

Ik ben ervan overtuigd dat 90% van de gebruikers hier niet hun spullen laten testen, vooral niet van hun 'betrouwbare dealer' die meer goed spul geleverd heeft. Gelukkig was het geen rattengif, anders zou ik onderstaande image niet kunnen posten :grin:

--knip weg image--]
Klik om te vergroten...

Flameon, no offense, maar ik citeer mezelf niet nog een keer :wink: Ik heb net als de overige 90% van de gebruikers geen zin/tijd om te laten testen. Vooral niet als alle meds van m'n leverancier normaalgesproken dik in orde zijn.
Best kans dat m'n leverancier er ook niet van op de hoogte is dat het weak of nepspul is.
Natuurlijk zal ik de volgende keer vragen naar de Roche gedrukte tabs, anders bestel ik niet.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat betalen jullie eigen voor 10 stuks rohypnols, van 1mg per stuk?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#16
@Prinz: Tuurlijk, ik snap je :grin:
@Cutter: Foei, hier mag je niet naar vragen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."