#1
1mg pellets zijn het en heb al een flesje prescetto opJa dat het verkrijgbaar is weet iedereen.
Het gaat er om dat..
Never mind , dit word een eindeloze discussie.
Have fun met je flualpra.
En pas er met op , want van 0.125 zit je snel op 2mg.
1mg pellets zijn het en heb al een flesje prescetto opJa dat het verkrijgbaar is weet iedereen.
Het gaat er om dat..
Never mind , dit word een eindeloze discussie.
Have fun met je flualpra.
En pas er met op , want van 0.125 zit je snel op 2mg.
Carlitos zei:Ja juist bij meer als 2 mg word ik wakker,soms slaap ik slechter.
Dan is het niet goed gedoseerd icm tolerantie en evt, andere middelen.
Raar maar waar..
Dik veel valium slaap ik langer en beter op.
Prinz zei:Carlitos zei:Ja juist bij meer als 2 mg word ik wakker,soms slaap ik slechter.
Dan is het niet goed gedoseerd icm tolerantie en evt, andere middelen.
Raar maar waar..
Dik veel valium slaap ik langer en beter op.
Ik kan dat idd bevestigen. Diazepam slaap ik ook veel beter op heb ik gemerkt.
Flameon zei:Jij hebt sowieso niet de echte, dat zie ik al aan de verpakking prinz![]()

Flameon zei:In iedergeval geen roofies denk ik zo. Laat ze maar eens testen. Sowieso dom dat je dat niet gedaan hebt, zelfde geldt had je rattengif munten gegeten
Of misschien geen nederlandse roofies. Na 2 mg val je daar bv echt wel van in slaap

Ze zijn nep. Ik heb zelf ook een keer 'roofies' gehad met TAS boven de breuklijn en ET eronder. Ik kreeg ze ook in dezelfde 'echte' fles, waarvan bij mij het label nogal slordig geplaatst was. Zelfde verhaal als Frog83.Prinz zei:Flameon zei:Jij hebt sowieso niet de echte, dat zie ik al aan de verpakking prinz![]()
De verpakking is van de echte. Roche, alleen voor ziekenhuisgebruik (staat achterop gedrukt).
Echter de tabs ter grootte van een paracetamol met breukvlak zijn duidelijk geen Roche. Er staat op: TAS - ET. Dus ik weet niet wat ik geslikt heb, maar het doet me weinig.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."