Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFlunitrazepam

Flunitrazepam

75 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
D
DannyRLid
01-01-2024, 00:00
#1
inner_search zei:
Ja dat het verkrijgbaar is weet iedereen.
Het gaat er om dat..
Never mind , dit word een eindeloze discussie.
Have fun met je flualpra.
En pas er met op , want van 0.125 zit je snel op 2mg.
Klik om te vergroten...
1mg pellets zijn het en heb al een flesje prescetto op
D
DannyRLid
01-01-2024, 00:00
#2
dat komt omdat ik geen zin had om te wachten op postnl :confused:
D
DannyRLid
01-01-2024, 00:00
#3
maar 10 mg is zo weg en ik ook
D
DannyRLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik raad alleen nooit iemand deze combi aan daar ik al verschillende keren door buren naar huis ben gebracht omdat ik laveloos op straat lag voor mijn eigen deur daardoor heb ik nu een slechte naam
D
DannyRLid
01-01-2024, 00:00
#5
verslaving en op zoek naar een betere had er 20 op 5 dagen afkickverschijnselen gehad dat was geen pretje na 5 dagen niet kunnen slapen begin je te hallucineren gelukkig is het goed gekomen geen flunitrazolam meer voor mij ook niet in smalle dosingen,merg vreemd spul.Drink er ook bier bij das nooit goed maar kan het niet laten.Werd wakker met een gebroken bovenarm.Met schroeven vastgezet.
D
DannyRLid
01-01-2024, 00:00
#6
voor welke shop moet je maar een pb sturen
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zie forum: roofies
k
koosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als jullie ze gebruiken worden jullie soms ook wakker in de nacht? Slaap wel gelijk in(als ik wil slapen).
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja juist bij meer als 2 mg word ik wakker,soms slaap ik slechter.
Dan is het niet goed gedoseerd icm tolerantie en evt, andere middelen.
Raar maar waar..

Dik veel valium slaap ik langer en beter op.
P
PrinzLid
01-01-2024, 00:00
#10
Carlitos zei:
Ja juist bij meer als 2 mg word ik wakker,soms slaap ik slechter.
Dan is het niet goed gedoseerd icm tolerantie en evt, andere middelen.
Raar maar waar..

Dik veel valium slaap ik langer en beter op.
Klik om te vergroten...

Ik kan dat idd bevestigen. Diazepam slaap ik ook veel beter op heb ik gemerkt.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Prinz zei:
Carlitos zei:
Ja juist bij meer als 2 mg word ik wakker,soms slaap ik slechter.
Dan is het niet goed gedoseerd icm tolerantie en evt, andere middelen.
Raar maar waar..

Dik veel valium slaap ik langer en beter op.
Klik om te vergroten...

Ik kan dat idd bevestigen. Diazepam slaap ik ook veel beter op heb ik gemerkt.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat jullie niet de echte hebben?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jij hebt sowieso niet de echte, dat zie ik al aan de verpakking prinz :)
P
PrinzLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flameon zei:
Jij hebt sowieso niet de echte, dat zie ik al aan de verpakking prinz :)
Klik om te vergroten...

De verpakking is van de echte. Roche, alleen voor ziekenhuisgebruik (staat achterop gedrukt).
Echter de tabs ter grootte van een paracetamol met breukvlak zijn duidelijk geen Roche. Er staat op: TAS - ET. Dus ik weet niet wat ik geslikt heb, maar het doet me weinig. :rolleyes:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
In iedergeval geen roofies denk ik zo. Laat ze maar eens testen. Sowieso dom dat je dat niet gedaan hebt, zelfde geldt had je rattengif munten gegeten
Of misschien geen nederlandse roofies. Na 2 mg val je daar bv echt wel van in slaap
Y
YawningManLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik koop zelf eigenlijk nooit farms als ze niet in originele pakking geleverd worden, echter heb ik ook bij deze flunitrazepam uitzondering gemaakt vanwege de schaarsheid, gelukkig heb ik er weinig gehaald om ze zelf te testen dmv gebruik :wink:
Overigens testen instanties vrijwel nooit medicatie, dus ook dan wordt het lastig.
P
PrinzLid
01-01-2024, 00:00
#16
Flameon zei:
In iedergeval geen roofies denk ik zo. Laat ze maar eens testen. Sowieso dom dat je dat niet gedaan hebt, zelfde geldt had je rattengif munten gegeten
Of misschien geen nederlandse roofies. Na 2 mg val je daar bv echt wel van in slaap
Klik om te vergroten...

Ik ben ervan overtuigd dat 90% van de gebruikers hier niet hun spullen laten testen, vooral niet van hun 'betrouwbare dealer' die meer goed spul geleverd heeft. Gelukkig was het geen rattengif, anders zou ik onderstaande image niet kunnen posten :grin:

F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
En natuurlijk ook nog flink betaald voor zo'n pot :rolleyes:
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ziet er mij vrij echt uit hoor...
Mooi dat je dat thuis hebt liggen, ik denk dat iedereen dat wel wil. :P...
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zou goed kunnen, pot ziet er inderdaad wel redelijk betrouwbaar uit.
Bij ons in de psychiatrie heb je grootverpakkingen. Consument krijgt 30 stuks in een doosje, wij 50 of zelfs 100
Y
YawningManLid
01-01-2024, 00:00
#20
Prinz zei:
Flameon zei:
Jij hebt sowieso niet de echte, dat zie ik al aan de verpakking prinz :)
Klik om te vergroten...

De verpakking is van de echte. Roche, alleen voor ziekenhuisgebruik (staat achterop gedrukt).
Echter de tabs ter grootte van een paracetamol met breukvlak zijn duidelijk geen Roche. Er staat op: TAS - ET. Dus ik weet niet wat ik geslikt heb, maar het doet me weinig. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Ze zijn nep. Ik heb zelf ook een keer 'roofies' gehad met TAS boven de breuklijn en ET eronder. Ik kreeg ze ook in dezelfde 'echte' fles, waarvan bij mij het label nogal slordig geplaatst was. Zelfde verhaal als Frog83.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."