#1
Het is je eigen vrijwillige keuze. En je goed recht. Verder gun ik je echt je nachtrust.
Speelgoed zijn benzo's zeker niet. Alles is verder al gezegd. Plus dat je zelf ongetwijfeld enige research gedaan hebt.
Mijn analytisch vermogen gebruik ik dan om complexe zaken goed uit te denken. Ik moet en zal er een oplossing of antwoord voor vinden. Tot het punt dat ik helemaal klem zit en ik in cirkeltje's denk. Steeds kom ik op hetzelfde punt uit en raak helemaal gestrest en gefrustreerd. Dit weerhoud mij er ook van om in te slapen.
Oplossing heb ik deels gevonden door veel te praten. Met familie, bekenden en een psycholoog. Terugkomende problemen die altijd maar bleven spoken bespreek ik nu. En in sommige gevallen bespreek ik dit met de psycholoog of behandel het met therapie. Hierdoor is mijn hoofd een stuk rustiger en leger geworden.
Speelgoed zijn benzo's zeker niet. Alles is verder al gezegd. Plus dat je zelf ongetwijfeld enige research gedaan hebt.
Ik herken mijzelf in jou verhaal. Mijn probleem is dat ik ook een denker ben. Al van kleins af aan denk ik overal over na. Problemen, gevoelens en ervaringen gaan mijn hoofd rond.leipebaviaan zei:Natuurlijk ben ik altijd bezig te achterhalen waarom ik niet kan slapen, die vraag is reeds beantwoord. Ik ben s'nachts veel te veel bezig met malen, problemen overdenken. Het zweeft eigenlijk altijd als het ware boven mijn hoofd, en ik probeer(de) iedere avond een oplossing voor te zoeken. Na verloop van tijd geef je dat op, en denk je er alleen nog maar aan, niet langer opzoek naar een oplossing.
Mijn analytisch vermogen gebruik ik dan om complexe zaken goed uit te denken. Ik moet en zal er een oplossing of antwoord voor vinden. Tot het punt dat ik helemaal klem zit en ik in cirkeltje's denk. Steeds kom ik op hetzelfde punt uit en raak helemaal gestrest en gefrustreerd. Dit weerhoud mij er ook van om in te slapen.
Oplossing heb ik deels gevonden door veel te praten. Met familie, bekenden en een psycholoog. Terugkomende problemen die altijd maar bleven spoken bespreek ik nu. En in sommige gevallen bespreek ik dit met de psycholoog of behandel het met therapie. Hierdoor is mijn hoofd een stuk rustiger en leger geworden.