#1
Als je afbouwt is het de bedoeling dat je er niets van merkt frits, anders zouden ze de dosering te hoog hebben. :Pleipebaviaan zei:Fool zei:Een hele waslijst aan vervelende medische condities, waarvan sommigen de dood als gevolg kunnen hebben.
Zie deze lijst: http://en.wikipedia.org/wiki/Benzodiaze ... d_symptoms
Dat is precies de reden waarom ik afbouw onder begeleiding, als ik cold turkey stop kan dat wel eens hevige ontwenningsverschijnselen met zich meebrengen, vooral omdat diclazepam een behoorlijke sterke benzodiazepine is. Naast blowen is dit eigenlijk nu al de tweede keer dat ik afkick van een drugs of medicijn, en daarnaast ook nog eens op het randje van een pep verslaving gezeten. :P
Die diazepam die ze verder voorschrijven voel ik voor de rest niets van. Ik weet niet wie valium ooit heeft uitgevonden, maar het werkt totaal niet. Heeft zeer waarschijnlijk iets met tolerantie te maken.![]()