Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDiclazepam testen

Diclazepam testen

73 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
leipebaviaan zei:
Fool zei:
Een hele waslijst aan vervelende medische condities, waarvan sommigen de dood als gevolg kunnen hebben.

Zie deze lijst: http://en.wikipedia.org/wiki/Benzodiaze ... d_symptoms
Klik om te vergroten...

Dat is precies de reden waarom ik afbouw onder begeleiding, als ik cold turkey stop kan dat wel eens hevige ontwenningsverschijnselen met zich meebrengen, vooral omdat diclazepam een behoorlijke sterke benzodiazepine is. Naast blowen is dit eigenlijk nu al de tweede keer dat ik afkick van een drugs of medicijn, en daarnaast ook nog eens op het randje van een pep verslaving gezeten. :P

Die diazepam die ze verder voorschrijven voel ik voor de rest niets van. Ik weet niet wie valium ooit heeft uitgevonden, maar het werkt totaal niet. Heeft zeer waarschijnlijk iets met tolerantie te maken. :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Als je afbouwt is het de bedoeling dat je er niets van merkt frits, anders zouden ze de dosering te hoog hebben. :P
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Verstandig dat je afbouwen onder begeleiding doet.

Dat diazepam niks voor je doet heeft zeker met tolerantie te maken. Paar jaar geleden heb ik dat een paar keer zonder tolerantie gebruikt en dat werkte goed.
J
JapieVerslaagdLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zit nh op 150mg diazepam per dag. Soms 200mg. Het is veel te duur want mijn verhaal wil het klinisch doen.

Diclazepam is veel goedkoper en legaal is.
Weet iemand hoe ik weet hoeveel diclozapam ik moet per dag moet nemen om aan die 150mg diazepam kom. Het hoofddoel is om af te bouwen op een goedkopere manier.

Kan of mag iemand een indicatie geven?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
JapieVerslaagd zei:
Ik zit nh op 150mg diazepam per dag. Soms 200mg. Het is veel te duur want mijn verhaal wil het klinisch doen.

Diclazepam is veel goedkoper en legaal is.
Weet iemand hoe ik weet hoeveel diclozapam ik moet per dag moet nemen om aan die 150mg diazepam kom. Het hoofddoel is om af te bouwen op een goedkopere manier.

Kan of mag iemand een indicatie geven?
Klik om te vergroten...
Mag ik je als tip meegeven als je 150/200mg diazepam per dag neemt, om over te stappen op een research chemical benzo? Is een stuk goedkoper voor je en ze zijn een stuk potenter waardoor je veel minder nodig hebt! Of gewoon die diazepam afbouwen maar 150/200mg is het niet waard dat zijn 15/20 pillen lol🤣
J
JapieVerslaagdLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja diclozapam
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#6
JapieVerslaagd zei:
Ik zit nh op 150mg diazepam per dag. Soms 200mg. Het is veel te duur want mijn verhaal wil het klinisch doen.

Diclazepam is veel goedkoper en legaal is.
Weet iemand hoe ik weet hoeveel diclozapam ik moet per dag moet nemen om aan die 150mg diazepam kom. Het hoofddoel is om af te bouwen op een goedkopere manier.

Kan of mag iemand een indicatie geven?
Klik om te vergroten...

10ml GHB werkt bij mij ook altijd heel goed, ben ik zo vertrokken :tilttearlaugh: MAar nu even serieus, meer diazepam of overschakelen op een RC gaat weinig toevoegen denk ik en is risicovol. Dergelijke hoge doseringen zijn al 3 tot 4 x de max en gelet op de halfwaarde tijd van diazepam moet dit professioneel opgelost worden. Daanaast zal je dit moeten gaan opvangen met, mocht je op de RC\\s gaan, met ook hoge doseringen die op alle vlakken de gebruiksvoorschriften overschrijden. Omdat het RC's zijn zitten hier natuurlijk risico's aan. Dit zal opgelost moeten worden met een niet-benzo maar de diazepam moet afgebouwd worden. Ik zou vooral niet zelf gaan doktoren maar hier professionele hulp voor inschakelen. Ikben ook van het zelf doktorenmaar met dergelijk gebruik is1+1 13
J
JapieVerslaagdLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het goede is. Doe Het nu een paar maanden. Diclazepam. Wat mij aantrekt is geen roes en nog geen ontwenning. Prijzen dat soort dingen ga ik niet over.

1. Leg Het verhaal uit aan de huisarts.
2 ik weet niet of jij verder nog kortwerkende benzo's neemt. Dan is het miss wel gevaarlijk.
3. Miss er niemand direct gevaar ziet kun je overwergen over te stoppen op diclozapam

But I'm not your doctor.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Veel succes met het afbouwen in ieder geval, hoop voor je dat de ontwenningsverschijnselen gaan meevallen.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Benzo's kun je niet laten testen...

Verder lijkt het me handig om toch meer oplossingsgericht te gaan denken in plaats van de symptomen bestrijden.. :confused:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb je een voorbeeld van een benzo die én euforisch is en minder lang duren? Want kijk, de diclazepam werkt prima als slaapmiddel, maar ik moet ook nog iets aan de dag erna hebben. Welke benzo zou in dit geval dan beter werken? Heb je enige alternatieven?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#11
Etizolam zou daar wel voor moeten werken, of een niet al te hoge dosering diclazepam. (De laatste vind ik persoonlijk ietswat versuffender)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mja, dat is niet héél raar met pepmiddelen. Een optie zou zijn om dan er weer een etizolam bij in te gooien, maar dat is ook zo zonde van de dag erna. Maarja, met een beetje geluk fixt diclazepam je probleem dus. :)
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben inderdaad na die 3 pillen vandaag behoorlijk vd kaart geweest. Er zaten zelfs wat gaten in mijn geheugen, zo dacht ik om 8u dat ik nog moest avondeten, terwijl dat allang gedaan was. Mijn moeder keek me wel wat raar aan toen. Verder vind ik diclazepam wel echt een fijn goedje, uurtje geleden weer 1 gepakt en ben lekker slaperig nu. Na het roken van een sigaret leek ie net nog iets harder in te slaan. Voor mijn gevoel is deze benzo puur bedoelt om in te kunnen slapen, niet om een beetje op te trippen. Het drukt inderdaad angstklachten weg omdat je geen zin meer hebt erover na te denken. Ik heb verder niet echt een warm gevoel van geborgheid, wat anders volgens mij nog wel eens voor kan komen. In ieder geval een heerlijk product om me te kunnen slapen. :hearteyes:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#14
Trippen op benzodiazepines lijkt me sowieso een beetje raar. xD

Ik zou wel een beetje oppassen, die shit is wel verslavend. Daarnaast stapel je doseringen op als je het dagen achtereen pakt. Het grootste deel van je dosering van gister is nog niet verwerkt, dus dat éne pilletje nu heeft een versterkt effect.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Maar toch voel ik mij niet bijzonder moe. Niet zo moe dat ik bijv. niet meer online kan zijn op df.
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb je ooit wel eens met de oorzaak van jou chronische slaapgebrek proberen te achterhalen? Dit moet toch ergens vandaan komen. Je kunt de symptomen bestrijden met benzo's, maar beter is gewoon de oorzaak aan te pakken.
En het lijkt me niet het meest handige en veilige om nu zelf voor dokter te spelen en jezelf maar benzo's voor te schrijven.
Voor je het weet ben je hooked. En dit gaat snel..... Afkicken is dramatisch. Ik spreek uit ervaring.


Vroeger gebruikte ik altijd Lorazepam om in te slapen. Of ik gebruikte een slaappil genaamd Zopiclon. Werkte perfect destijds. Ben verder niet echt een benzo deskundige ofzo.....
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Natuurlijk ben ik altijd bezig te achterhalen waarom ik niet kan slapen, die vraag is reeds beantwoord. Ik ben s'nachts veel te veel bezig met malen, problemen overdenken. Het zweeft eigenlijk altijd als het ware boven mijn hoofd, en ik probeer(de) iedere avond een oplossing voor te zoeken. Na verloop van tijd geef je dat op, en denk je er alleen nog maar aan, niet langer opzoek naar een oplossing. Ik heb er sowieso een handje van om zelf voor dokter te spelen, want de psychische hulpverlening hier, schiet te kort. Als ik binnenkort vertel dat ik elke nacht diclazepam gebruik, zullen ze hoogstens wat grommen en wat notities opschrijven. De oplossing lijkt echt een miljaard jaar ergens away ergens te liggen, ik ga tot zolang niet wachten. Als ik tot die tijd eindelijk eens een paar uren normaal kan slapen, dan er is niemand die mij daarvan kan weerhouden.
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het is je eigen vrijwillige keuze. En je goed recht. Verder gun ik je echt je nachtrust.
Speelgoed zijn benzo's zeker niet. Alles is verder al gezegd. Plus dat je zelf ongetwijfeld enige research gedaan hebt.

leipebaviaan zei:
Natuurlijk ben ik altijd bezig te achterhalen waarom ik niet kan slapen, die vraag is reeds beantwoord. Ik ben s'nachts veel te veel bezig met malen, problemen overdenken. Het zweeft eigenlijk altijd als het ware boven mijn hoofd, en ik probeer(de) iedere avond een oplossing voor te zoeken. Na verloop van tijd geef je dat op, en denk je er alleen nog maar aan, niet langer opzoek naar een oplossing.
Klik om te vergroten...
Ik herken mijzelf in jou verhaal. Mijn probleem is dat ik ook een denker ben. Al van kleins af aan denk ik overal over na. Problemen, gevoelens en ervaringen gaan mijn hoofd rond.
Mijn analytisch vermogen gebruik ik dan om complexe zaken goed uit te denken. Ik moet en zal er een oplossing of antwoord voor vinden. Tot het punt dat ik helemaal klem zit en ik in cirkeltje's denk. Steeds kom ik op hetzelfde punt uit en raak helemaal gestrest en gefrustreerd. Dit weerhoud mij er ook van om in te slapen.
Oplossing heb ik deels gevonden door veel te praten. Met familie, bekenden en een psycholoog. Terugkomende problemen die altijd maar bleven spoken bespreek ik nu. En in sommige gevallen bespreek ik dit met de psycholoog of behandel het met therapie. Hierdoor is mijn hoofd een stuk rustiger en leger geworden.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#19
\\Ik herken mijzelf in jou verhaal. Mijn probleem is dat ik ook een denker ben. Al van kleins af aan denk ik overal over na. Problemen, gevoelens en ervaringen gaan mijn hoofd rond.
Mijn analytisch vermogen gebruik ik dan om complexe zaken goed uit te denken. Ik moet en zal er een oplossing of antwoord voor vinden. Tot het punt dat ik helemaal klem zit en ik in cirkeltje's denk. Steeds kom ik op hetzelfde punt uit en raak helemaal gestrest en gefrustreerd. Dit weerhoud mij er ook van om in te slapen.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Bedankt voor je verhaal, ik herken delen er wel in. In mijn geval is het meer dat er een stuk of 5 ''problemen'' spelen, die zich echt als wolkjes rond mijn hoofd wentelen. Ik heb allang opgegeven een oplossing ervoor te verzinnen, maar toch blijf ik erover nadenken. Lichamelijk zegt alles dat ik moet slapen, maar geestelijk ben je nog veel te actief.
Oplossing heb ik deels gevonden door veel te praten. Met familie, bekenden en een psycholoog. Terugkomende problemen die altijd maar bleven spoken bespreek ik nu. En in sommige gevallen bespreek ik dit met de psycholoog of behandel het met therapie. Hierdoor is mijn hoofd een stuk rustiger en leger geworden.
Klik om te vergroten...
Goed om te horen dat jij er enigzins een oplossing voor hebt gevonden. Ik heb zelf een hekel aan praten, ik kan dat gewoon niet. Als het gebeurd klinkt het naar mijn gevoel allemaal een stuk minder ernstiger en heb het me gevoel aan te stellen. Praten doe ik dus gewoon niet, klaar. Daarom is dit forum ook een mooi medium om jezelf ietwat te ventileren. Een puur praktisch gezien is praten zelf al helemaal ''not done:'' Studie gaat slecht, voetbal gaat slecht, zit in stress over vrienden en shit, gebruik teveel harddrugs. Niet allemaal even leuke dingen die je met je paps en mams bespreekt op dinsdag avond met gezellig wat thee erbij. :tearsofjoy:

Maar was dit topic niet begonnen met een uiteenzetting van mij hoe diclazepam voelde?
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Even een kleine update/vraag tussendoor: tot nu toe doet deze benzo zijn functionele werk prima, ik heb er gister maar 1 gepakt, en alsnog sliep ik als een koning. Ik voelde me heel fijn in bed, de lakens voelde ook lekker zacht aan, echt zo een geborgen gevoel. Dus als inslaper krijgt deze benzo een dikke 10. Als ik in bed lag zat mijn hoofd altijd vol met problemen die ik dagelijks ervoer, maar het lijkt wel alsof er een ''band'' om mijn hoofd zat die negatieve gedachten/hersenspinsels blokkeerde. In principe creëer je rust in je hoofd, waardoor ik vaak binnen no-time slaap.

Wat ik echter nog miss bij deze benzo is echt dat fijne, warme, rozerige gevoel. Het je helemaal prettig voelen, vrijgewaard van zorgen, nergens meer aan denken, angst reducerende gedachten. Ook ervaar ik geen loodzwaar gevoel van vermoeidheid, ik kan nog enigszins activiteiten ondernemen, uitende zich in gewoon wat heen en weer lopen, ik kan achter de computer wat dingen doen, ik kan in alle rust buiten nog een sigaret roken etc etc. Benzodiazepinen werken toch op je GABA receptoren, die juist toch hele fijne gevoelens moeten ''releasen.' Moet ik hiervoor een hogere dosis pakken? Ik ben na het gebruik van benzo's de volgende dag nog wel een beetje ''vaag,'' als ik het zo mag benoemen, dus ik houd liever 1 aan als het maxium.

Concluderend: heb ik de verkeerde benzo gekozen om deze gevoelens te ervaren, of is dit met elke benzo zo? En heeft er iemand tips om dat dat waze gevoel een dag later wat te doen afnemen? Verder een dikke voldoende voor diclazepam, valt denk ik niet meer weg te denken uit het medicijnenkastje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."