#1
Fool zei:Inderdaad, na 42 uur is de helft van de dosering op dat moment weg. Na 82 uur is er dus nog 1/4e van de dosering in je lichaam. Je levert breekt stoffen af met een snelheid die afhangt van de concentratie stof, vandaar dat het op deze manier werkt. Over het algemeen wordt gesteld dat er vijf maal de halfwaardetijd gewacht moet worden voordat het 'officieel' uit je bloed is.
Gelukkig staat de halfwaardetijd niet altijd in directe verbinding met de effecten die je ervan nog ervaart. Ik kan je wel geruststellen dat je morgen waarschijnlijk al wel een stuk beter voelt, alhoewel mogelijk nog niet helemaal normaal, zou het autorijden dan nog wel eventjes laten. :P
Jij ervaring met hoe lang diclazepam werkt fool? Heb ze hier ook liggen namelijk, maar niet echt zin om dagen wazig te zijn haha.