#1
Veel succes met het afbouwen in ieder geval, hoop voor je dat de ontwenningsverschijnselen gaan meevallen.
Wat jij beschrijft zijn precies mijn ervaringen met benzo's. Heb tot nu toe een aantal keer valium en etizolam gebruikt. Als je wilt slapen, dan slaap je. Anders kun je best op blijven en redelijk functioneren, maar je zal gewoon een stuk waziger zijn. Het gevoel waar je naar op zoek bent heb ik nooit gevonden in benzo's als ik heel eerlijk ben.
Ik heb ooit eens teveel valium genomen in de veronderstelling dat het niet werkte, en vervolgens bijna 2 dagen aangesloten geslapen...
Ik ken je situatie natuurlijk niet, maar als ik het zo lees ben je eigenlijk op zoek naar iets waardoor je goed in slaap kunt vallen. Althans, dat leek in eerste instantie zo. Nu ben je op zoek naar iets wat ook nog eens euforisch is. Waarom wil je dat? Natuurlijk is het chill, dat snap ik. Maar je maakt het jezelf alleen maar moeilijker naar mijn mening. Het kunnen slapen is noodzaak, maar het euforische is overbodig en maakt stoppen alleen maar lastiger.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."