Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs het de moeite waard om een avondje te benzo’en?

Is het de moeite waard om een avondje te benzo’en?

121 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Packjam zei:
Ga het niet shotten
Klik om te vergroten...
Hallo, nee hoor, waar zie je mij voor aan? 😂

Packjam zei:
vallen als een blok in slaap,
Klik om te vergroten...
Dat ga ik dan zeker hebben en dan is het niet recreatief voor mij. Ik ben heel gevoelig coor benzo’s. 0,125 mg Alprazolam en slaap als een roosje. 10 mg Temazepam en nokkie sleeeeeep.. 2 mg Etizolam en zwalk en heel duf/slaperig.

Packjam zei:
clonazepam
Klik om te vergroten...
Dat zijn echte pammen dacht ik en kan je niet zo kopen.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Ik drink niet en de combi alcohol en benzo vind ik link.

Nou, nee dat trekt mij totaal niet. Wat jij op oemt klinkt mij allemaal veel te zwaar/heftig. Maar bedankt!
Klik om te vergroten...
Je drinkt niet, dus eigenlijk niet van toepassing.. Maar twee drankjes bij een recreatieve, kortwerkende benzo is echt wel lekker en zeker niet link!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hardcore_frk zei:
Je drinkt niet, dus eigenlijk niet van toepassing.. Maar twee drankjes bij een recreatieve, kortwerkende benzo is echt wel lekker en zeker niet link!
Klik om te vergroten...
Geeft dat een andere of alleen meer roes?
Ik ben geen geheel onthouder uit principe met alcohol maar ik drink al 15 a 20 jaar echt zeeeeer zelden nog 1 drankje. Biertje of soms een mojito. Heb nu ik ouder ben zulke mega katers er van dat het me het niet meer waard is. Nu 2 bier merk ik het al de dagen er na.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Geeft dat een andere of alleen meer roes?
Ik ben geen geheel onthouder uit principe met alcohol maar ik drink al 15 a 20 jaar echt zeeeeer zelden nog 1 drankje. Biertje of soms een mojito. Heb nu ik ouder ben zulke mega katers er van dat het me het niet meer waard is. Nu 2 bier merk ik het al de dagen er na.
Klik om te vergroten...
Het versterkt elkaar wat en je komt daardoor in een nog meer ontspannen staat. Ik denk dat de alcohol vooral de benzo versterkt en de benzo niet de alcohol. Dus je staat niet opeens harder op de bar te hossen, maar gaat er vooral meer relaxed van op bank chillen. Als je begrijpt wat ik bedoel, haha..
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Geeft dat een andere of alleen meer roes?
Ik ben geen geheel onthouder uit principe met alcohol maar ik drink al 15 a 20 jaar echt zeeeeer zelden nog 1 drankje. Biertje of soms een mojito. Heb nu ik ouder ben zulke mega katers er van dat het me het niet meer waard is. Nu 2 bier merk ik het al de dagen er na.
Klik om te vergroten...
En alcoholkaters zijn inderdaad niet leuk. Gelukkig heb ik ze niet zo snel!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hardcore_frk zei:
Het versterkt elkaar wat en je komt daardoor in een nog meer ontspannen staat. Ik denk dat de alcohol vooral de benzo versterkt en de benzo niet de alcohol. Dus je staat niet opeens harder op de bar te hossen, maar gaat er vooral meer relaxed van op bank chillen. Als je begrijpt wat ik bedoel, haha..
Klik om te vergroten...
Snap m! 👍
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hardcore_frk zei:
En alcoholkaters zijn inderdaad niet leuk. Gelukkig heb ik ze niet zo snel!
Klik om te vergroten...
Bofkont, die van mij zijn hel.. 😜
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
Bofkont, die van mij zijn hel.. 😜
Klik om te vergroten...
Die van mij ook, hoor!

Maar dan moet ik het wel erg bont maken.. Zeg beginnen met bier en dan met een vriend nog een fles whisky soldaat maken ofzo. Dan kan ik de volgende ochtend wel janken soms!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hardcore_frk zei:
soldaat maken
Klik om te vergroten...
Goud. Deze houden we erin. :handok1:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Goud. Deze houden we erin. :handok1:
Klik om te vergroten...

Haha, ik gebruik dat ook. Is dat in sommige delen van Nederland geen gebruikelijke opmerking misschien? :tongueout:

Soldaat maken. Vraag me wel af waar het vandaan komt.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Roze Olifant zei:
Haha, ik gebruik dat ook. Is dat in sommige delen van Nederland geen gebruikelijke opmerking misschien? :tongueout:

Soldaat maken. Vraag me wel af waar het vandaan komt.
Klik om te vergroten...
Ik heb het nog maar 1 keer in mijn 27 jarige bestaan gehoord. Dit was de tweede keer.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Roze Olifant zei:
Haha, ik gebruik dat ook. Is dat in sommige delen van Nederland geen gebruikelijke opmerking misschien? :tongueout:

Soldaat maken. Vraag me wel af waar het vandaan komt.
Klik om te vergroten...
Ik vermoed dat @De Zandman hier meer over weet?..
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hardcore_frk zei:
Ik vermoed dat @De Zandman hier meer over weet?..
Klik om te vergroten...
Jazeker.
Door schade en schande.
Alcohol mixen met benzo's??

Jongens toch.

Alcohol mixen met opiaten?!

Hebben jullie alles nog op een rijtje?

Alcohol mixen met antibiotica kuren??

De dag naderhand denk je dat je doodgaat. Zo ziek ben je dan.

Alcohol mixen met andere Alcohol? Cocktails?
Daarvan merk je pas, hoe dit goedje inslaat, als je van je barkruk op wilt staan. Je gaat letterlijk op je bek.

En dan dit nog.
Meerdere Aswoensdagen ben ik wel zoooooo ziek geweest....kater, dus..
Je denkt niet dat je doodgaat, maar je wilt dit wél. Ofwel het zou je niks meer kunnen schelen...

Mixen van Alcohol met eender wat, levert op:
Zwakheden, ziekten en ellende.
O ja. De vraag was :
Avondje benzo's, de moeite waard?
Nee.
Heeft geen recreatieve waarde.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Zandman zei:
Jazeker.
Door schade en schande.
Alcohol mixen met benzo's??
Jongens toch.
Alcohol mixen met opiaten?!
Hebben jullie alles nog op een rijtje?
Alcohol mixen met antibiotica kuren??
De dag naderhand denk je dat je doodgaat. Zo ziek ben je dan.
Alcohol mixen met andere Alcohol? Cocktails?
Daarvan merk je pas, hoe dit goedje inslaat, als je van je barkruk op wilt staan. Je gaat letterlijk op je bek.
En dan dit nog.
Meerdere Aswoensdagen ben uk wel zoooooo ziek geweest....kater, dus..
Je denkt niet dat je doodgaat, maar je wilt dit wél.
Mixen van Alcohol met eender wat, levert op:
Zwakheden, ziekten en ellende.
Klik om te vergroten...
Volgens mij doelden wij op de uitdrukking 'soldaat maken'. In de zin van: 'We gaan eens lekker even een fles whisky soldaat maken!'.

Ik dacht, omdat jij wel vaker met kennis omtrent dit soort spreekwoorden op de proppen komt, dat je ook weet waar deze vandaan komt?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Uit de Dikke van Dalen...
Hoofdstuk spreekwoorden en gezegdes.

Laten we zeggen dat ik meer dan me lief is, van alles soldaat heb gemaakt....
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Zandman zei:
Uit de Dikke van Dalen...
Hoofdstuk spreekwoorden en gezegdes.

Laten we zeggen dat ik meer dan me lief is, van alles soldaat heb gemaakt....
Klik om te vergroten...
Even offtopic, hoor. Maar we hadden laatst een gesprek over wat je nou wel fijne stoffen vindt om te nemen. Daarbij gaf je aan dat je voorkeur ligt bij opiaten. Heb je wel eens Kratom geprobeerd? Want dat kan echt een aanrader zijn dan!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kratom ken ik helaas niet....
Of dit iets voor me is weet ik niet.
Ik heb nogal een enorm hoge tolerantie qua opiaten.
Ik denk, dat dit stofje op zichzelf niet krachtig genoeg is om er iets van te merken.
Al neem ik zo 100 mg oxcycodon, (wat ik niet meer doe) daarvan merk ik nog niets....
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Zandman zei:
Kratom ken ik helaas niet....
Of dit iets voor me is weet ik niet.
Ik heb nogal een enorm hoge tolerantie qua opiaten.
Ik denk, dat dit stofje op zichzelf niet krachtig genoeg is om er iets van te merken.
Klik om te vergroten...
Ja, dat zou dan wel eens een probleem kunnen zijn inderdaad.. Ik moest er vandaag gewoon even aan denken, dus wilde je het niet onthouden!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Altijd fijn als er mensen aan je denken!
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Zandman zei:
Altijd fijn als er mensen aan je denken!
Klik om te vergroten...
Het is een hecht forum en sommige gesprekken blijven je ook goed bij.

Ik noem door jou mijn cocaïne ook geregeld Perico, haha. Dan zitten mijn vrienden me aan te kijken of ik gek ben geworden, haha!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."