#1
Dag allen;
Dank voor de vele reacties.
Om even wat op te helderen; ook stress/piekeren zijn (helaas) niet de oorzaak van het slaapprobleem. Ben de medische molen qua diagnostiek al redelijke doorgehaald vandaar ook dat ik mijn soelaas zoek bij mensen die wellicht in hetzelfde schuitje verkeerd hebben.
Helaas werk ik ook nog met andere diagnoses die de situatie bemoeilijken;
Epilepsie - (Quetiapine is daardoor uitgesloten, wel geprobeerd, rug gebroken door onverwacht insult)
ASS (oud-Asperger)
RLS - behandeld middels 2mg ropinirol
Slaap-apneu (bemoeilijkt ook veel medicatie; wel APAP voor)
Mijn melatonine aanmaak is getest, die is letterlijk niet bestaand. Ofwel, ritme opbouw/slaaphygiëne zijn zowel al geprobeerd als uitgesloten omdat er geen sprake is van een "natuurlijke" slaap of mogelijkheid hiertoe.
Benzo's zijn inderdaad kortdurend, tot dusver altijd gewerkt met een medicijncarrousel waar elke week het soort Benzo gewisseld werd om enige gewenning proberen tegen te gaan, zelfs wisselend op verschillende receptoren.
Heb wel gehoord dat mijn arts inmiddels met een anesthesist in gesprek is om te gaan bekijken of algehele sedatie dan maar de oplossing moet zijn, sta hier natuurlijk niet om te springen.
Al met al; ritme/hygiëne gaat geen verschil maken. Ik ben echt op zoek naar een "knock-out" slaapmiddel danwel een medicijn dat als bijwerking heeft dat het je in slaap brengt.
Dank voor de vele reacties.
Om even wat op te helderen; ook stress/piekeren zijn (helaas) niet de oorzaak van het slaapprobleem. Ben de medische molen qua diagnostiek al redelijke doorgehaald vandaar ook dat ik mijn soelaas zoek bij mensen die wellicht in hetzelfde schuitje verkeerd hebben.
Helaas werk ik ook nog met andere diagnoses die de situatie bemoeilijken;
Epilepsie - (Quetiapine is daardoor uitgesloten, wel geprobeerd, rug gebroken door onverwacht insult)
ASS (oud-Asperger)
RLS - behandeld middels 2mg ropinirol
Slaap-apneu (bemoeilijkt ook veel medicatie; wel APAP voor)
Mijn melatonine aanmaak is getest, die is letterlijk niet bestaand. Ofwel, ritme opbouw/slaaphygiëne zijn zowel al geprobeerd als uitgesloten omdat er geen sprake is van een "natuurlijke" slaap of mogelijkheid hiertoe.
Benzo's zijn inderdaad kortdurend, tot dusver altijd gewerkt met een medicijncarrousel waar elke week het soort Benzo gewisseld werd om enige gewenning proberen tegen te gaan, zelfs wisselend op verschillende receptoren.
Heb wel gehoord dat mijn arts inmiddels met een anesthesist in gesprek is om te gaan bekijken of algehele sedatie dan maar de oplossing moet zijn, sta hier natuurlijk niet om te springen.
Al met al; ritme/hygiëne gaat geen verschil maken. Ik ben echt op zoek naar een "knock-out" slaapmiddel danwel een medicijn dat als bijwerking heeft dat het je in slaap brengt.